Recente inhoud door Verreijt

  1. V

    let's talk about turbo's

    Ja inderdaad, goeie. Zelf heb ik de Malpassi...
  2. V

    let's talk about turbo's

    Inderdaad, dit had ik ook gevonden in het forum en heb ik ook zo. Maar top dat je dit voor de duidelijkheid meldt !
  3. V

    let's talk about turbo's

    Ja klopt heb deels gelezen wat jullie nu bespreken. Heb Pomp, filter en drukregelaar. Ook heb ik zelf retour bijgevoegd en blokje alu a la proboost. In mijn blok deksel heb ik 2 extra aansluitingen voor olie slangen. Moet nog kijken of dit voor de turbo wordt of koeler of carter ventilatie...
  4. V

    let's talk about turbo's

    Ik heb wel degelijk gezocht en gelezen hoor, turbofrans topic alle pagina's gelezen, proffie topic alle pagina's gelezen en van dit topic ook de eerste 60 pagina's. Feit is dat er vaak gezegd wordt wat er moet gebeuren "carbs aanpassen voor druk" bijvoorbeeld maar dat het aan inhoud ontbreekt...
  5. V

    let's talk about turbo's

    Als in "hoe draint de turbo als ik een dag in de ardennen aan het rijden ben en dus veel bochten maak" :/
  6. V

    let's talk about turbo's

    Dat met die bochten daar zit ik nog even mee...
  7. V

    Suzuki GSXR 1100N fighter

    Achteras stel mogelijkheide Hier is het materiaal voor de Kroonplaten, ontwerp onderste is klaar. NU nog bovenste in combinatie met de Koso X2 teller.
  8. V

    let's talk about turbo's

    Ok. Het is dus niet zo dat het een halve meter boven carter niveau hoeft te hangen. Er "net" b0ven is genoeg. En idd ik lees ook overal dat de carbs "aangepast" moeten worden maar niemand die vervolgens letterlijk zegt wat er aangepast moet worden. Heb gevonden op een website dat het...
  9. V

    let's talk about turbo's

    Ben wel benieuwd naar een exhaust header die de turbo flens naar boven wijst ipv naar beneden richting carter. Oftewel turbo op de plek van waar origineel de oliekoeler zit monteren en oliekoeler lager onder de turbo header. Dit zorgt er dan wel voor dat de olie vanzelf draint. Verder heb ik...
  10. V

    Suzuki GSXR 1100N fighter

    ZO! Ik zie dat ik de motor al weer 3 jaar niet veel aangeraakt heb. In tussentijd 2x verhuisd en een stuk of 4 auto's verder.. Staat nu wel in elkaar, blok hangt erin, wielen zitten erin, achterbrug hangt, remklauwen voor en achter passend.. Eerst motor verder afbouwen en dan weer...
  11. V

    let's talk about turbo's

    Heb jij toevallig artikelnummer ofzo vaniet het membraan dat je gebruikt hebt?
  12. V

    let's talk about turbo's

    O, ok. Nou mooi, weer iets minder om me druk om te maken ;) Nu had ik het idee om de turbo op de plek van de oliekoeler te hangen zodat deze vanzelf draint. Echt kan ik nog niemand (op dit forum en Google afbeeldingen) die dat al geprobeerd heeft?
  13. V

    KROONPLAAT TBV SBK STUUR GSXR1100

    Ik heb nog wel originele Kroonplaten van gixxer liggen.
  14. V

    let's talk about turbo's

    Priority breather op het plenum omdat op lage toeren de turbo onvoldoende lucht kan leveren. Gaat weer dicht zodra plenum op zeg een halve bar staat. Normally open klep dus.
  15. V

    let's talk about turbo's

    Hoi allemaal, ben aan het lezen over het gebruik van een "reed valve" zoals ook op een xj650 turbo (priority breather). Zelf wil ik een setup maken op een gsxr 1216 met een TD04 boven carter niveau (waar origineel oliekoeler hangt). Ga ergens tussen de 0.5 en 1 bar rijden, zo rond de 200pk...
Terug
Bovenaan Onderaan