Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Verder geen ervaring ;)
Maar wat het motorblok betreft, deze deed alles nog perfect.
Maar 150.000 is natuurlijk nog eens bijna de helft erbij, ik vrees dat je weinig personen gaat vinden die hier ervaring mee hebben.
Boutjes verroest en het achterframe toch ook wel wat.
Maar dat is eigenlijk hoe je hem zelf blijft onderhouden hé :)
Het grote verschil met de mijne (64.000 km) was dat hij veel meer input nodig had met bochtjes.
Lak was nog redelijk ok, ook zal dit wel meer met het onderhoud te maken hebben...
De mijne heeft er nu ook 60.000 km op zitten, en hij zweet nergens olie.
Zou hem eens goed poetsen, en dan inderdaad eens kijken waar het vandaan komt.
Kan jezelf beslissen of je er wat aan wenst te doen.
Probleempje
Het blauwe lampje van mijn grootlicht op de fz6s2 gaat steeds branden terwijl ik rijd.
Het gaat dan steeds aan en uit/ hard branden of flauw.....
Een kortsluiting dus ergens.
Het grootlicht gaat niet mee aan of uit, enkel dus het waarschuwingslampje.
Iemand al zulks probleem...
Aangaande de rubberen dopjes van givi.
Na 4 jaar givi monokey gebruik op de fazer, hadden deze dopje inderdaad de gewoonte om aan de koffer te blijven hangen, na deze eraf genomen te hebben.
Nieuwe gaan halen, en toen deze erop gelijmt met secondenlijm.
Voorlopig geen problemen meer mee...
@Blackviper: Damned, dat is iets wat ik ook reeds heb mogen meemaken.
Toen heb ik zo'n dom herinneringstouw gekocht, en dit rond mijn slot gedaan, en gelukkig heb ik het sindsdien niet meer voor gehad.
Hopelijk vindt je snel een oplossing voor je abs probleem.