Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor mensen die ook geïnteresseerd zijn via het allroadmaniacs forum staat ook weer een rit er aan te komen, namelijk de ms1000.
drie dagen rijden met tentjes achterop. Voor de nieuwelinge in een note-dop: 3 dagen rijden, zo veel mogelijk off road, 300+ km per dag.
De rit is van 20-22 juni
Heb...
Ook kleine stukjes per keer er op lepelen (zelf zet ik de lepel elke keer een paar centimeter verder) ipv grote stukken in een keer. Dan heb je namelijk veel meer kans om de binnenband mee te pakken.
Over plak setje zou ik gewoon thuis laten. Ik neem zelf altijd bij grote ritten binnenbanden...
Doe het al jaren zo en nog nooit een probleem mee gehad. Ga niet na elke val mijn gereedschap te voren halen om de onderste kroonplaat los te draaien en vervolgens te stellen en dan weer vast te draaien.
Als ik aan het rijden ben (en dat gebeurd al veel te weinig) wil ik zoveel mogelijk rijden:p
Ik zet de fiets gewoon met het voorwiel tegen de eerste beste boom, of als die er niet is vraag ik mijn maatje even om het voorwiel te klemmen met zijn benen en vervolgens een paar rukken aan het stuur en hij staat weer goed.
Hangt er vanaf waar je woont. Als je in het noorden woont wil ik je best een keer laten zien hoe het moet.
Nog een tip voor als je het thuis doet, gebruik lijmtangen.
Je kan met een dikke lijmtang en zeker met een paar de bead breken en als je aan het lepelen bent zet je tegenovergesteld de...
Ik ben 1.97 en heb op een maatje zijn tenere gereden. Deze had voetsteunen verlaagd en een verhoogd zadel. Dat zat wel echt perfect, dus die staan ook nog op mijn lijstje.
Merk je daar voor verschil in met de standaard setup? Ik had het idee om 14/47 te gaan rijden. Of krijg je door het kleine voortandwiel te veel slijtage? En past bij 48 achter nog steeds de originele ketting lengte er op (122 schakels dacht ik)?