Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb het vliegwiel vervangen voor een aftermarket geleverd door mxsupport.
Reden voor vervangen was ook het loslaten van de lijm die de magneten vasthouden. Helaas liep het blok vast, waarschijnlijk door losgelaten stukjes lijm die ergens een olieleiding zijn gaan verstoppen, één bigend lager...
Mooie plaatjes BorderPatrol. Hoe ging het in het zand?
Wat vinden jullie trouwens van de grip op de weg met dit kille weer? Met welke banden?
Waar een Michelin Sirac achter bij nat en koud nog wel eens wilde glijden in de bocht, merk ik daar niks meer van met Heidenau K60 wintervariant.
Ontsteking klopt inderdaad niet wanneer je het GPZ vliegwiel wilt gebruiken. Gebruik daarom het KLE vliegwiel & dynamo en klaar ben je. Mooier nog zou het zijn om ook GPZ carburateurs te gebruiken en de motor perfect af te stellen, maar zonder dat loopt mijn KLE met GPZ-blok zo'n 6000 km prima...
Duurt een poosje, hier wat foto's van het bagagerek. 't Is meer een beugel om de zijtassen in het gareel te houden.
Het rek is alleen bevestigd aan de voetsteunen om het geheel flexibel te houden; ervoor te zorgen dat het subframe niet verbuigt wanneer ik crash.
Het GPZ blok dat ik gebruikt heb had geen stator en statordeksel meer. Heb de KLE stator en deksel gebruikt. Ik kwam erachter dat de motor met de KLE kabelboom en het GPZ vliegwiel niet aansloeg en heb vervolgens een nieuw type KLE vliegwiel gebruikt.
De markeringen op het vliegwiel die...
Hallo!
De tik in het blok komt me bekend voor.. Distributieketting en en spanner zijn bij mijn KLE ook in orde en toch tikt en rammelt de motor.. Schijnt er bij te horen.
'k Heb in augustus een rondje door de buurlanden gereden van 3000km en ondanks de tik deed de KLE het prima.
Het...