KTM 990 Super Duke Hangout deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is bij het vervangen van je orgineele uitlaat door bv een leovince het altijd nodig om je mapping aan te laten passen of loopt hij zonder ook prima
 
Das mooi naatje prikkie .Ik heb de mijne opgehaalt en ik kan niet anders zeggen dat ik een boormachine nodig heb voor m,n helm }) .Ja ik heb hem net maar welke hoeveelheid km kan je op een superduke zetten zonder alteveel problemen?
Ondertussen staan er 32.000 probleemloze kilometers op mijn 2009 SDR.
Het enige probleem wat zich heeft voorgedaan is het afslijten van de coating van de binnenpoten van de voorvork.
Bij 15.000 km onder garantie vervangen en LET OP !!!!!! bij 30.000 km NOGMAALS onder garantie vervangen.
Dit terwijl de garantie periode was VERLOPEN.
Met dank aan Goedhart motoren !!!
 
Weet iemand waar ik de gebruikershandleiding van een 2007 Superduke kan vinden?
Of om te downloaden, of evt om te kopieeren?
 
Weet iemand waar ik de gebruikershandleiding van een 2007 Superduke kan vinden?
Of om te downloaden, of evt om te kopieeren?
Geef maar ff je mail adres via PM.
Ik heb een service manual.
Of heb je alleen gebruikers handleiding nodig ?
 
Laatst bewerkt:
Tof! Ik heb allebei niet.
Maar als ik je PM wilsturen krijg ik foutmelding dat je alleen PM van contacten wil ontvangen.
 
No problemo, in de openingspost staat ook nog service manual en nog vanalles aan papierwerk over het blok en chassis en dergelijke.
 
Is bij het vervangen van je orgineele uitlaat door bv een leovince het altijd nodig om je mapping aan te laten passen of loopt hij zonder ook prima

echt nodig nee

maar zonder ploft hij erg
de begrenzing in de 2de en 3 de versnelling is weg
door de open pijpjes kan hij wat meer hebben
met de mapping moeten ze igv meer peekaas hebben
 
Is bij het vervangen van je orgineele uitlaat door bv een leovince het altijd nodig om je mapping aan te laten passen of loopt hij zonder ook prima

echt nodig nee

maar zonder ploft hij erg
de begrenzing in de 2de en 3 de versnelling is weg
door de open pijpjes kan hij wat meer hebben
met de mapping moeten ze igv meer peekaas hebben
Welke dealers kunnen die mapping goed aanpassen .bedankt voor je reactie
 
Roger,
Een dealer zal gewoon de akra mapping erop zetten. Voor wat dit zal kosten kan je al een paar TuneECU kabels maken/kopen.
Lees anders eens het TuneECU topic op superduke.net.
Als je sas uitschakelt met een andere mapping, hou er dan rekening mee dat de uitlaat zal blijven ploffen zolang het SAS-systeem lucht binnen laat. Dit los je op door het volledige SAS-systeem te verwijderen en afdekplaatjes te monteren of door bijvoorbeeld een knikker in de darm te stoppen.
 
Laatst bewerkt:
Roger,
Een dealer zal gewoon de akra mapping erop zetten. Voor wat dit zal kosten kan je al een paar TuneECU kabels maken/kopen.
Lees anders eens het TuneECU topic op superduke.net.
Als je sas uitschakelt met een andere mapping, hou er dan. rekening mee dat de uitlaat zal blijven ploffen zolang het SAS-systeem lucht binnen laat. Dit los je op door het volledige SAS-systeem te verwijderen en afdekplaatjes te monteren of door bijvoorbeeld een knikker in de darm te stoppen.


goedhart heeft bij mij gewoon met een beurt gedaan
destijds had hij daar geen extra kosten voor inrekening gebracht.

maar als je hem alleen brengt voor een mapping, dan zullen er best kosten aanzitten
 
Laatst bewerkt:
Bericht van mijn dealer dat koppelingscilinder wordt vergoed onder coulance. Ik zet hem er zelf op en moet de oude terug bezorgen.
Binnenkort kan ik weer knallen........................ als het weer nog eens mee wil werken.
 
:W

Ff inbreken, maar ik rij wel een beetje KTM (kleur) :X

full



@Prikkie

Ik wil je ff een PB sturen met een vraag, maar dat kan niet bij jou :(
 
Thnx voor de reacties. Ik heb de koop afgeslagen, want het 'getik' zat me niet helemaal lekker.

Vandaag een 2007 model gereden met wat schade. Moeilijke keuze nu tussen een 2005 zonder schade en een nieuwere met schade.
Dat het een Superduke wordt is wel voor 99% zeker!
 
Menner effe een vraagje,

Heeft er iemand de shock achter vervangen door een hoger N/m waarde.

De originele heeft bij de SD! 160 N/m, ik wil echter naar 180 N/m gaan.

Graag jullie ervaringen?! Grtzzzzzz

Ivo
 
Laatst bewerkt:
je bedoeld de n/cm wat inhoud :kilo per cm,over het algemeen is een motor springrate al 180 , dus 18 kilo per cm is gelijk aan ,180 newton per/cm

maar kan ook minder zoals de sd dacht dat deze 170/185 was en sdr 180/185

staat op de veer als het goed is.

je kan natuurlijk ook gaan lijnen !!! _O- _O- _O-
 
Menner effe een vraagje,

Heeft er iemand de shock achter vervangen door een hoger N/m waarde.

De originele heeft bij de SD! 160 N/m, ik wil echter naar 180 N/m gaan.

Graag jullie ervaringen?! Grtzzzzzz

Ivo


05/06 is standaard 160n/mm
07 tot heden standaard 170 n/mm
R is 180 n/mm

in de OP staat een aantal fabrieklinks naar vering
tis natuurlijk een verhouding tussen veer en demping

zo te lezen heb je een 05/06
dan zal 180 te hard zijn
 
Laatst bewerkt:
Nope heb een 2010, dus het laatste model. een 170er heb ik niet kunnen vinden, wel de 160er.

@ Denuff doe sulle, niks te lijnen, anders wordt ik door de beul eraf geknikkerd.
Ben al genoeg afgevallen van 120 kg naar 94 kg :P
 
verrekte mongol, alleen de kop zeker _O- _O- _O- _O-

een overjarige zal wel 2009 zijn ,kijk naar bwj is het vbk......en dan 7e positie staat een getal bij mij is dat 9 :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan