tripledude schreef; bij een nissin pomp past alles.
ivarpiet kijk ook even op www.gz.bikestyle.nl
Doet het niet...
Net ff gegoogeld en dan doet ie het wel!
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
tripledude schreef; bij een nissin pomp past alles.
ivarpiet kijk ook even op www.gz.bikestyle.nl
Volgens mij heb ik net voor de winter een brief gekregen voor het vervangen van die spanningsregelaar. Was een terugroepactie toch?
Al moet ik er nog wel een afspraak voor maken.
Volgens mij heb ik net voor de winter een brief gekregen voor het vervangen van die spanningsregelaar. Was een terugroepactie toch?
Al moet ik er nog wel een afspraak voor maken.
Klopt inderdaad en dan gaat het compleet kosteloos bij een Triumph dealer. Ik denk dat Fietske bedoelt dat ie het zelf heeft laten herstellen voordat de terugroepactie plaatsvond en dat ie nu de kosten wil verhalen op Triumph.
Lijkt me dat dat mogelijk moet zijn. Alleen hoe is de vraag.
Vraagje , ik zit met een dillema, ben in de race voor een 2013 STR, maar zit met het volgende.
Ik ben een mooi weer rijder en beperk mijn ritten tot ong 1500km gemiideld per jaar in nederland en ong 4000 in het buitenland...
Tot nu toe heb ik altijd SS gereden( huidige motor is een Daytona 675) maar ga overstappen naar een naked.
Ik zit met het wel/geen abs stukje.... ik zie het nut er (nog) niet van in... dwz ik rij fun kms en denk dat als ik dagelijks veel kms maak ik het wel zou doen....
hoe zien jullie dit?? om het geld gaat het niet wel leuk maar goed....
ik vind de tona en dus de str vooldoende remmen en heb nog nooit in mijn motorcarriere gehad dat ik dacht van dat heb ik nodig gehad...
FF overleggen met dealer, mijne zou(als ik een bon had) oook vergoed worden van de Daytona....
Zouden ze dat voor het 2013 model sowiezo hebben ondervangen? Of toch maar ff vragen?Volgens mij heb ik net voor de winter een brief gekregen voor het vervangen van die spanningsregelaar. Was een terugroepactie toch?
Al moet ik er nog wel een afspraak voor maken.
Uiteraard.Zouden ze dat voor het 2013 model sowiezo hebben ondervangen? Of toch maar ff vragen?
Zouden ze dat voor het 2013 model sowiezo hebben ondervangen? Of toch maar ff vragen?
Oke, domme vraag...Nee daar zetten ze eerst het gebrekkige onderdeel weer onder om vervolgens weer een brief uit te doen om te vervangen..
Zouden ze dat voor het 2013 model sowiezo hebben ondervangen? Of toch maar ff vragen?
Vanaf 2010 zit er al een ander type onder.
Vanaf 2010 zit er al een ander type onder.
Klopt, de mijne is ook van modeljaar 2010 en toch een nieuwe gekregen tijdens de terugroepactie.Dat zegt niks, ik heb er zelf ook een nieuwe mosfet onder gehangen nadat de ouwe (in de garantie) de geest gaf in 2010, maar mag toch wederom naar de dealer voor weer een nieuwe spanningsregelaar.
Maken ze de 2013 al zo lang
volgens mij is het model wat er nu gemonteerd wordt standaard pas vanaf 2011 gebrkuit, dealer bij mij vertelde dat er 2 nieuwe types waren en dat die laatste de enige goede was!!
Is er verschil te zien welke de enige juiste regelaar is?
nee, de spanningsregelaar.
Bij mij geen terugroep actie. Motor is gebouwd in 2011.( volgens framenummer).
Nog wel met ronde lampen. (de mooiste vorm )
Tijd zal het leren of de spanningsregelaar het volhoud, of één van de andere onderdelen.
Over een paar jaar is de Triplemaha te koop. Wordt het gewoon weer een jappie .