Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
...Ik zie op deze foto's dat er ook een motorbeugel op zit. Waar komt die vandaan, als ik zo vrij mag zijn te vragen?
topkoffer is mooie match...zelf gewrapped...?
[me="Bas600"]dacht aan een 46L koffer te monteren, maar als ik deze foto'zie [/me]
Of ligt dat aan de hoe de foto is genomen.. ?
Kleur is wel ff
aaah, more faké carboni
De beugel van de Osco heb ik zo gebogen dat hij tussen subframe en de achterstepjes zit. De het tierapie is enkel om het eventuele schuren\schudden tegen het frame tegen te gaan.
Is je slangetje nu niet te kort? Er is toch een minimale lengte nodig om genoeg weerstand te creëren?
hahahaha, foto vertekend heel erg. Dit is een 39 liter koffer, maar groter zou ik zelf niet willen gaan. Ideaal koffertje.
Letters SHAD en SH39 haal ik er nog af en worden vervangen door Yammie logo en letters
Uhhh dat wist ik niet. Ik hoop het niet, maar daar komen we snel genoeg achter....ik heb hem nog niet echt gebruikt... Het vol laten lopen van het slangetje ging prima en er kwam spul uit....dus dacht dat het ging werken...
De plunjer duwt het er toch gewoon doorheen???
Als je de olie net voor het voortandwiel op de ketting laat lopen wordt het er meteen weer afgeslingerd. Beter is om het boven het achtertandwiel op de ketting te laten neerkomen.
Dit wordt hier echt wel een "toer"-topic...
Anders alsnog een lang slangetje naar achter boven het achter tandwiel. Had ik bij de KTM ook, maar ik heb de plak-slangklemmetjes niet meer.
Slangetje in aan alu profiel (rond of vierkant)welke je onder de kettingbeschermer vastkit. 1 cm vóór het einde van het profieltje een gaatje boren zodat slang meteen naar beneden wijst op de ketting.
Heb dit op mijn huidige Tiger1050 en werkt super. Geen lelijke slang op de kettingbeschermer en zeker geen plakklemmetjes. Ziet er super uit