V Rossi 46
MF veteraan
Was dat niet op een CBR500?
Aan de vooravond van de RBR cup.
Jammer dat BSB niet meer naar Assen komt.
Ff op gastoptreden het hele veld naar huis rijden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Was dat niet op een CBR500?
Aan de vooravond van de RBR cup.
Jammer dat BSB niet meer naar Assen komt.
Dit is een Honda NSF Moto 3Was dat niet op een CBR500?
Ff op gastoptreden het hele veld naar huis rijden?
Hmm dan haal ik dingen door elkaar.Dit is een Honda NSF Moto 3
Dat was de PATA European Junior Cup, daar deed ie mee met Wildcards op Assen en Nurburgring en won die races.Hmm dan haal ik dingen door elkaar.
Een van de redenen dat ik ook zo van het voetbal kan genieten.Vroeger toen het NL Elftal het nog wel eens verder schopte dan de voorronde ging ik er vanaf de kwartfinale altijd met de motor op uit. Gewoon helemaal niemand anders op de weg!
Je vergeet de super start en even aan kop in de 1e race...Ik wordt een beetje moe van dat gewauwel over gebrek aan inzet, agressie, felheid, enz. bij Bo.
Dat gezeik had je vroeger ook altijd bij Jurgen vd Goorbergh.....
Het lijkt wel wanneer je niet regelmatig op je muil gaat, dat je dan iets tekort komt, of iets niet goed doet.....
Ook die klets dat je hem liever vechtend op de 3e plek de grindbak in ziet stuiteren, dan als 8e over de finish ziet komen is gewoon domme praat.
Of denk je dat het team, dat alles betaald, en sponsoren er ook zo over denken?
Deze gast heeft op een nieuwe motor, in een nieuw team, de 1e 2 races punten gescoord, een 3e startplaats gehaald, 2x dik voor zijn teammaat geëindigd, die geen pannenkoek is, en staat gedeeld 8e in het kampioenschap.
Iets meer agressie mag inderdaad wel, maar zoiets komt niet in een dag.Een van de redenen dat ik ook zo van het voetbal kan genieten.
Maar dan ook de ENIGE reden..
Weet niet meer wie de opmerking maakte, dat Bo wel iets agressiever mag zijn.
Daar ben ik het wel stiekem een beetje mee eens.
Gewoon net effe wat meer op zijn Italiaans.
Maar verder, mag hem graag zien rijden.
Top 15 is toch totaal niet verkeerd.
Als er voor hem wat uitvallers zijn, dan sprokkel je ook punten binnen.
Een van de redenen dat ik ook zo van het voetbal kan genieten.
Maar dan ook de ENIGE reden..
Weet niet meer wie de opmerking maakte, dat Bo wel iets agressiever mag zijn.
Daar ben ik het wel stiekem een beetje mee eens.
Gewoon net effe wat meer op zijn Italiaans.
Ik doe het hem in ieder niet na...
Maar verder, mag hem graag zien rijden.
Top 15 is toch totaal niet verkeerd.
Als er voor hem wat uitvallers zijn, dan sprokkel je ook punten binnen.
Ger is 183 cm en 80 kg en afgetraind .Volgens MotoGP.com
Bo 184 cm 69 kg
Gardner: 178 cm 72 kg
Bezzecchi: 174 cm 61 kg
In elk geval wel lang.
Alle ervaringen van Bo?
De RBR jaartjes inclusief bedoel je? Of mag je die niet meer noemen...alleen de jaren dat het niet liep....
Voor wat betreft de RBR en alle wat daar voor zat. De rookies is dus een cupklasse. De machines zijn erg licht met betrekkelijk weinig vermogen. Dus komt het ook qua afstelling wat minder nauw allemaal. De fietsjes zijn allemaal dus relatief makkelijk te sturen. Op het moment dat de klasses zwaarder worden en de verschillen in motor en afstelling het verschil gaan maken en je dus ook gewoon echt hard moet werken om die fiets te laten doen wat jij wil zie ik bij Bo toch een stagnatie in ontwikkeling. Bo kon het in de cup klasses puur en alleen op zijn talent. (want dat heeft het joch zeker daar hoor je mij niet over) Maar nu komen er meerdere factoren bij en die lijken nog steeds niet op hun plek te vallen.Alle ervaringen van Bo?
De RBR jaartjes inclusief bedoel je? Of mag je die niet meer noemen...alleen de jaren dat het niet liep....
Ik verwacht hem structureel in de top 15. Als ik zie hoe Luthi nu worstelt, met zoveel ervaring, is dat wel een indicatie hoe snel je in deze klasse buiten de punten belandt.
En dan kom je er ook niet zomaar weer tussen lijkt het.
De flow die je opbouwt, kan zomaar ineens weer verdwenen zijn.
Ik zou zeggen, geniet er van, zolang het kan.
Zeker niet meer in de huidige GP velden, allemaal beresterk van moto3 tm motogp...Kijk ook even wat Gardner heeft gepresteerd op deze motor en bij dit team, uitschieters beide kanten op.....het is niet eenvoudig om "zo" maar even een topprestatie neer te zetten.
Ook ik word enthousiast van de testen en trainingen van Bo. Een 9de plaats in het kampioenschap is ook zeker knap.Voor wat betreft de RBR en alle wat daar voor zat. De rookies is dus een cupklasse. De machines zijn erg licht met betrekkelijk weinig vermogen. Dus komt het ook qua afstelling wat minder nauw allemaal. De fietsjes zijn allemaal dus relatief makkelijk te sturen. Op het moment dat de klasses zwaarder worden en de verschillen in motor en afstelling het verschil gaan maken en je dus ook gewoon echt hard moet werken om die fiets te laten doen wat jij wil zie ik bij Bo toch een stagnatie in ontwikkeling. Bo kon het in de cup klasses puur en alleen op zijn talent. (want dat heeft het joch zeker daar hoor je mij niet over) Maar nu komen er meerdere factoren bij en die lijken nog steeds niet op hun plek te vallen.
Lees even duidelijk dat ik schrijf "nog steeds niet." Daarmee bedoel ik dus te zeggen dat ik hoop dat dit nog lukt en dat hij de kwaliteiten heeft om het plaatje helemaal compleet te krijgen en vol voorin mee te kunnen.
Voor mijn gevoel zal dat dit seizoen moeten gebeuren omdat hij op de fiets zit die je moet hebben in de moto2. Maar aangezien de afgelopen jaren om welke redenen dan ook niet bijster florisant waren zal ik het met een zeer afwachtende en kritische blik benaderen. Mede daardoor ga ik dus niet op 2 wedstrijden af die ook nog eens onder compleet andere omstandigheden worden verreden als de reguliere GP's.
Dat je als fanatiek motorsport fan het lastig vind dat ik gewoon nog niet enthousiast ben over Bo en zijn prestaties snap ik wel. We staan met zijn allen te springen om Nederlands succes. En ik zou dat ook erg graag willen. Maar de historie heeft mij geleerd erg kritisch en terughoudend te zijn als het aankomt op Nederlandse deelnemers.
We zijn geen motorsport land. Dus onze talenten groeien niet aan de bomen en we hebben geen sportklimaat waarin motorsport talent alle ruimte en geld heeft om zich te ontwikkelen. En misschien moeten we er ons bij neerleggen dat wij als Nederlanders qua deelnemers niks meer te zoeken hebben in dit circus omdat het circus zich zo ontwikkeld heeft dat wij als land met onze sportcultuur er niet meer in mee kunnen.
We zijn een land wat zich wil herkennen in een sport of sporter. Iedereen kan gaan schaatsen en bijna iedereen kan het ook daadwerkelijk. voetbal doet ook bijna heel nederland dus ook daarin kunnen we ons herkennen. We zijn een fietsland dus ook daarin kunnen we ons nog enigzins vereenzelfigen. En daarbij zijn het sporten dat als je je er goed in bent je niet een enorm kapitaal hoeft te investeren om hogerop te komen.
Waarom de motorsport in de jaren 70 en 80 wel populair was? Ik denk omdat het toen nog dichter bij het volk stond. De coureurs waren jongens van de straat en met een mooie nog haalbare zak geld konden ze mee doen met de top. Dat is nu niet meer zo. En daarom denk ik dat we gewoon niet meer gaan meedoen met ons favoriete spelletje.
Ik had vorig jaar een vetvrije massa van 78 kilo bij 1.81.Ger is 183 cm en 80 kg en afgetraind .
Oke, ik voel me geroepen hier toch over op te reageren:Voor wat betreft de RBR en alle wat daar voor zat. De rookies is dus een cupklasse. De machines zijn erg licht met betrekkelijk weinig vermogen. Dus komt het ook qua afstelling wat minder nauw allemaal. De fietsjes zijn allemaal dus relatief makkelijk te sturen. Op het moment dat de klasses zwaarder worden en de verschillen in motor en afstelling het verschil gaan maken en je dus ook gewoon echt hard moet werken om die fiets te laten doen wat jij wil zie ik bij Bo toch een stagnatie in ontwikkeling. Bo kon het in de cup klasses puur en alleen op zijn talent. (want dat heeft het joch zeker daar hoor je mij niet over) Maar nu komen er meerdere factoren bij en die lijken nog steeds niet op hun plek te vallen.
......
Waarom de motorsport in de jaren 70 en 80 wel populair was? Ik denk omdat het toen nog dichter bij het volk stond. De coureurs waren jongens van de straat en met een mooie nog haalbare zak geld konden ze mee doen met de top. Dat is nu niet meer zo. En daarom denk ik dat we gewoon niet meer gaan meedoen met ons favoriete spelletje.
"Joch" toont gebrek aan respect? Hij noemt hem toch geen oud wijf of zoiets?Oke, ik voel me geroepen hier toch over op te reageren:
"Bo kon het in de cup klasses puur en alleen op zijn talent. (want dat heeft het joch zeker "
Bij 'joch' ben je mij kwijt, hieruit blijkt in mijn ogen een totaal gebrek aan respect.
Ik heb nog heimwee naar florijnen en ducaten.In diezakenveloppe met geld van Wil Hartog bleek maar 1000 gulden te zitten.