Bagage op de motor of achter de motor? Gebruik aanhangertje?

marktplaats en ebay gewoon in de gaten houden. Ze zijn duur maar ook erg waarde vast en erg gewillig.

Ik heb de mijne altijd weer met winst kunnen verkopen

misschien is dit wat voor je:
http://link.marktplaats.nl/515922245

http://link.marktplaats.nl/496702464

http://link.marktplaats.nl/517225283

De eerste aanhanger (1e link) is verkocht.

De tweede aanhanger (2e link) is breder dan 1 meter en kan dus alleen achter een trike of auto.

De derde aanhanger (klik er de klik) was zeker een grapje van je ;)
 
Triest is een beetje kort door de bocht vind ik. Als ik ooit wil offroaden in Roemenië en daarvoor mijn KTM EXC op een aanhanger zet lijkt me dat niet meer dan normaal. [ ......] Ik heb ook vooroordelen omdat ik gek ben op lichte motoren...
Dit weekend nog met deze jongen onderweg geweest. :+

image002-2.jpg


De tweede aanhanger (2e link) is breder dan 1 meter en kan dus alleen achter een trike of auto.
V.w.b. de breedte-eisen. Je leest teveel MF. :X :+ Dat is nog uit het Voertuigreglement, je moet nu in artikel 5.18.19 lid 2 van de Regeling voertuigen kijken. Is behoorlijk wat soepeler geworden qua breedte (persoonlijk vind ik het een beetje doorgeslagen), zodat zelfs een aantal commerciële aanhangertjes ineens legaal zijn en dat was vroegah zeker niet het geval.

Linkje: Linkje naar het bewuste artikel

Qua zelfbouw heb ik me altijd redelijk aan de regels gehouden, maar als het technisch gezien beter was om net effe wat anders te doen, gaf ik mijn verstand altijd voorrang.

Zie ook bovenstaande opmerkingen n.a.v. de nieuwe regeling voertuigen. 2 meter breedte is natuurlijk niet wenselijk. De rest is doenbaar en redelijk en ook wel wenselijk. Heb ik geen problemen mee.

V.w.b. snelheid in Duitsland. Dit is inderdaad wettelijk nog steeds 60 km/u. Geen enkele verstandige Polizist die daar onderweg moeilijk over doet, als je het gas loslaat en je laat afzakken naar 100-110 `beetje langzamer`. Meermaals meegemaakt. Zelf had je ook al deze gedachtegang.
 
Dit weekend nog met deze jongen onderweg geweest. :+

[afbeelding]V.w.b. de breedte-eisen. Je leest teveel MF. :X :+ Dat is nog uit het Voertuigreglement, je moet nu in artikel 5.18.19 lid 2 van de Regeling voertuigen kijken. Is behoorlijk wat soepeler geworden qua breedte (persoonlijk vind ik het een beetje doorgeslagen), zodat zelfs een aantal commerciële aanhangertjes ineens legaal zijn en dat was vroegah zeker niet het geval.

Linkje: Linkje naar het bewuste artikel

Qua zelfbouw heb ik me altijd redelijk aan de regels gehouden, maar als het technisch gezien beter was om net effe wat anders te doen, gaf ik mijn verstand altijd voorrang.

Zie ook bovenstaande opmerkingen n.a.v. de nieuwe regeling voertuigen. 2 meter breedte is natuurlijk niet wenselijk. De rest is doenbaar en redelijk en ook wel wenselijk. Heb ik geen problemen mee.

V.w.b. snelheid in Duitsland. Dit is inderdaad wettelijk nog steeds 60 km/u. Geen enkele verstandige Polizist die daar onderweg moeilijk over doet, als je het gas loslaat en je laat afzakken naar 100-110 `beetje langzamer`. Meermaals meegemaakt. Zelf had je ook al deze gedachtegang.


Ja klopt wat betreft die snelheid. Ik was daar al een beetje vanuit gegaan.
Jouw combinatie ziet er goed uit! Grappig ja zo!
Qua breedte maakt het me niet zo heel veel uit, maar het moet wel een beetje 'smoelen' zeg maar.
 
Ben inmiddels geslaagd voor een tweewielige aanhanger. Tis een model van Saris, ik had ze nog niet eerder gezien.
Aanhanger is van aluminium met een aluminium deksel met gasveer. Mooie kwaliteit en een mooie grootte.
Zodra het weer is om de motor incl. aanhanger buiten te zetten voor een foto zal ik dat ff doen!
 
Dit ga ik even volgen en ben op zou naar een eenwielige aanhanger voor achter mijn SV
 
Dank. Het topic dat je stuurde volg ik al. Inderdaad wat actiever, maar minder specifiek.
 
goedemiddag

voor de liefhebbers hier, ik verkoop mijn freebird aanhangertje.
kijk voor meer informatie bij "te koop"
 

Bijlagen

  • freebird 2.JPG
    freebird 2.JPG
    53,2 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan