chrisscross
MF veteraan
hebben jullie mijn avontuurtje met mijn oude XT550 al weleens gezien?
eenzaam illegaal crossen in heemskerk
eenzaam illegaal crossen in heemskerk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor die gracht ben je zo'n ding nodig...:hebben jullie mijn avontuurtje met mijn oude XT550 al weleens gezien?
eenzaam illegaal crossen in heemskerk
Neuh... ik heb er wel even over getwijfeld maar ik ben niet zo'n type mens dat hem in orgineelstaat wil hebben.Geen gouden velgjes?.......wel mooi doan.....
Mooi ding man!Vandaag de nieuwe wielen in de XT gezet. Zelf gespaakt. Ben wel tevreden met het eindresultaat. Volgende stap worden twee langere achterveren want de voorkant staat iets hoger door de XT350 voorvork. Daarna komt waarschijnlijk het blok aan de beurt want daar zit niet genoeg gang in.
[afbeelding]
Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen met een probleempje... ik zit er al wat langer mee, maar het begint nu wel erge vormen aan te nemen.
Ik zat dus net wat rond te rijden en zodra ik een beetje ga doortrekken dan begint hij te stoten en te ploffen uit de uitlaat, net alsof de benzine op is... dus toen maar even getankt. Nou daarna was het dus nog precies hetzelfde.. als ik vanaf de 1e versnelling flink doortrap naar de volgende versnellingen dan doet hij dus weer hetzelfde... stoten en hard uit de uitlaat ploffen en hij stopte er op een gegeven moment zelfs mee en een minuut later kon ik er weer rustig verder mee rijden, want met rustig rijden doet hij het wel gewoon normaal.
Ik heb meteen maar even een foto gemaakt van de bougie en zoals je kunt ziet is deze aardig licht bij het topje, wat dus duidt op een te arm mengsel, maar wat ik gek vind.. is dat ik met choke vrijwel geen verschil merk. Zou het dan misschien niet aan de afstelling ligen, maar ergens anders aan? (hoofdsproeier is 120 en die van de cv-carb is 125)
[~[url="http/img110.imageshack.us/img110/8139/p1100072uk9.th.jpg"]afbeelding~][/URL]
volgens mij is het gewoon electronisch(het gaat om een Yamaha XT350 uit 1990 of 1991
Luitjes,
Ik sta op het punt mn blok te splitsen en vroeg me af,
mag ik bouten door de trekkergaten tegen de krukwang draaien om de delen van elkaar te krijgen?
@ThaYankee:
Inlaatrubbers ok?
Luchtfilter ok?
membraan vd 2e carb ok?
benzine in vlotterbak ok? (alsin vuil/water)
Zitten je hoofdsproeiers wel goed vast, en je naalden?
Uitlaat lek?
Vlotterniveau ok?
De carbs hangen nl niet recht, koop die Clymer M480, betaald zichzelf terug, doordat je ineens bijna alles zelf kunt (opzoeken) De Haynes is daar zelfs iets goedkoper maar ken ik nieteen slangetje aan vlotterbakdeksel monteren en omhoog houden