Hé, dank voor de tip. Alleen doe ik er niets mee. Ik vind koffers oerlelijk, hoewel ze verdomd handig zijn. Ik heb al een topkoffer dat is wel makkelijk om eten e.d. voor onderweg in te vervoeren. De rest gaat in tassen.
Verder rijd de VX zoals die doen moet. Zoals beloofd is dit het meest saaie topic van alle challengers!
Hé, dank voor de tip. Alleen doe ik er niets mee. Ik vind koffers oerlelijk, hoewel ze verdomd handig zijn. Ik heb al een topkoffer dat is wel makkelijk om eten e.d. voor onderweg in te vervoeren. De rest gaat in tassen.
Verder rijd de VX zoals die doen moet. Zoals beloofd is dit het meest saaie topic van alle challengers!
Tja ik vind ook een topkoffer lelijk - zo'n meereizende beautycase. Maar soms (heel soms) kies ik functie boven vorm. Ik meende dat je in het begin van het topic wat ideeën had om de VX naar een ratbike of iets dergelijks te maken?
Hoe een verwachting van een challenge met de VX een enorme wending kan krijgen.
Wat is er aan de hand????
De challenge met de VX gaat niet door. Ik heb de VX als betaalmiddel gebruikt voor een Suzuki DR750S BIG.
Het was spannend of het een deal kon worden met gesloten beurs, maar uiteindelijk is het gebeurt. Ik ben erg blij met de nieuwe aanschaf. Deze gaat drie andere motoren vervangen. De Dominator 250, de TDM850 en de VX800. Een flinke slag aan het n+1 virus!