• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

04/10 Rottepolderplein 07:25

Status
Niet open voor verdere reacties.

Firstreverse

Die hard MF'er
Lid geworden
2 dec 2002
Waarderingsscore
0
De dag begon donker en mistig. De file op de A9 was langer dan normaal en begon al ver voor de Wijkertunnel. Ik besluit, meer uit gewoonte, om tussen de file te gaan rijden. Jij volgt me op korte afstand. Na knooppunt Velsen, daar waar de auto's weer wat harder gaan rijden besluit ik er weer tussen te voegen. Jij rijdt nog een stukje verder tussen de file. We (her-)kennen elkaar niet maar toch zwaai je in het voorbij gaan, zoals elke goede motorrijder zou doen. Ik ben nog niet helemaal wakker en zie je te laat om terug te zwaaien. Twee motorrijders rijden, ieder zijn eigen weg, naar hun werk.

Zeven kilometer verder zie ik je weer. Op het Rottepolderplein sta je op de vluchtstrook met zichtbare schade aan de motor. Door de file kan ik niet bij je stoppen, bovendien sta je met een automobilist te praten. Ik veronderstel dat hij je heeft aangereden en dat je de schade staat af te handelen.

Ik hoop alleen maar dat je straks op je eigen motor, met knikkende knieen, door kunt naar je werk...

Uit de Dode link

Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.

Helaas valt een stukje met elkaar oprijden daar ook onder.

Slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan