1 Juni 2014 MF Ontmoet & Groet + Mini Tour

WebEngine

MF veteraan
24 nov 2010
4.020
219
Haarlem
Zondag 1 Juni 2014 MF Ontmoet & Groet + Mini Tour

image.php


Locatie: Paviljoen Amigo (Alphen aan den Rijn)

Adres: Burgemeester Bruins Slot singel 9 (Zegersloot)

2403NC Alphen aan den Rijn. (Provincie Zuid-Holland)

Positie: N52 08.468 E4 41.267

url.....: steengrillen

Tijdstip: +/- 12:00 uur.

Tour start rond circa 13:15 uur.

Tour rit lengte: 63 kilometer (110 min.)

Voorproefje:
Download KMZ file, en open met Google Earth & StreetView
Via DropBox..........: Download hier
Via Google Drive....: Download hier


Tour info:
Een relaxed ritje met een hoogst aangenaam landschap als ook leuke bochtjes van o.a. 'Meije', 'Kromme Mijdrecht' dit alles is in de directe omgeving van Alphen aan den Rijn
Het toertje begint en eindigt ook weer bij 'Paviljoen Amigo'.
Noordelijkste punt van deze mini tour is Kuddelstaart, zuidelijkste punt is Zwammerdam.
De tour zal ongeveer +/- 110 minuten duren.
Op deze tour is het b.v. mogelijk om je persoonlijke positieve benzine verbruik record te verbreken!
Onderweg is er ook plenty ruimte en meerdere mogelijkheden om even van de omgeving
of een plaatselijke horeca gelegenheid te genieten.

Achterliggende gedachte:
De bedoeling is om b.v. voor dat de tour van start gaat met samen gestemden
eerst even lekker op het terras of binnen aan de bar te kletsen.
Na terugkomst kan dit als daar behoefte aan is natuurlijk worden voortgezet.
Uiteraard is er rondom Paviljoen Amigo voldoende parkeergelegenheid.

GPX file t.b.v. Garmin navigatie wordt alhier 1 week voor de tour publiekelijk gemaakt.

image.php


image.php



Motor-forum en de uitzetter van de rit (Jan aka:WebEngine)
zijn op geen enkele wijze verantwoordelijk voor wat er onderweg gebeurd.
Een ieder is dus zelf aansprakelijk voor b.v. het in acht nemen van de verkeersregels,
er zijn ook geen uitzonderingen ten behoeve van het samen rijden!
 
Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad erg leuk rijden daar Jan :)
Je hebt de smaak te pakken ;)

Ik ben gister de hele dag weg geweest en 18 mei weer met de Sushi GS rijders en weer 4 dagen weg begin Juni naar de Eifel dus dit ritje word net effe teveel van het goede.

Nogmaals erg leuke omgeving om te rijden daar!
Jammer dat je niet mee gaat naar de eifel,was echt wat voor jou geweest ;)
 
Het is eigenlijk meer een beetje om te polsen of er animo voor zo iets is, wordt het niks dan even goede vrienden, en probeer ik het waarschijnlijk niet nog eens.
ik rij net zo makkelijk in mijn eentje, ofschoon ik het niet zal ontkennen
dat ik het best leuk vindt om een ander een stukje NL. te laten zien wattie misschien niet kent.
En idd. dit is wel Nederland op zijn mooist, moeders en kids en de hele rambam kunnen ook mee want er is daar van alles te doen aan die Zegerplas, daarnaast zal op dit parcours door de relaxte omgeving en de vele bochtjes een ieder zijn gas handel al snel helemaal los laten om vervolgens met een grote glimlach van oor tot oor weer bij de finish aan te komen.

met vriendelijke groet,

WebEngine
 
Laatst bewerkt:
Haha die Janstra woont gewoon in Alphen... een tuus wedstrijd ;)
En ja graag zulk weer als vandaag en morgen, het is niks om daar op die smalle weggetjes
te rijden als je je niet kunt ontspannen.
Trouwens... fijne motorfiets die Triumph Tiger die je hebt, daar kan ik ook wel een truukje op :9

@ MTeun
pa en ma wonen dan wel in een karakteristieke omgeving zeg.

Mvg. Jan *D
 
Laatst bewerkt:
Hi Chinees,

absoluut niet te snel voor jou Chinees, zoals ik ook eerder in de aankondiging aangeef kun je op dit parcours een perfect super laag benzine verbruik record verstigen, en dat haal je niet met snel rijden.
Je kunt ook al een beetje zien aan het feit dat de rit 63km lang is en eigenlijk wel 110 minuten kan duren, normaliter duurt 63 kilometer echt geen 110 minuten.
Daarnaast zou het ook nog eens respectloos zijn om mensen zoek te rijden en dat is ook weer zonde van de mooie omgeving.
Je kunt ons met een snelle racefiets en een paar stevige benen bijna bijhouden.
Als je Chinese vriendin de omgeving niet kent neem er dan a.u.b. ook mee achterop, die zal het ook zeker op prijs stellen om daar eens de omgeving te zien.
Heb je nog meer chinese?.. neem die dan ook mee ik ben er gek op ha ha

@ Janstra
Ik had er vorig jaar eentje gemaakt die loopt er vlak naast "Ronde Venne" das nog meer bochtjes,
maar uiteindelijk iets minder karakteristieke omgeving dan Vrouwenakker, De Hoef, en de Meije

Cheers Jan
 
Laatst bewerkt:
Is voor mij een beetje te ver op de verbindings etappe. Wel een leuk idee.
Misschien moesten we dat met een paar mensen ook eens in het noorden organiseren.
 
@ ernst33

was al eens bezig gegaan bij jou in de buurt met Basecamp, wil namelijk graag eens aldaar in de omgeving rijden.
Je kunt dan b.v. denken aan een mooie route rond Lauwersland.
Dat lijkt mij een ideale stek om te karren :]
Wat lager Drenthe in kan ook wel leuk zijn, maar denk zelf toch meer aan omgeving lauwersmeer.

Met vriendelijke groet Jan aka: WebEngine
 
Laatst bewerkt:
jan ik ben kwart chinees ben je daar ook dol op ;)
me ouders wonen in 1 van de woon boten langs de kromme mijdrecht :Y
 
Laatst bewerkt:
Krijg nu wel erg trek in Chinees... ik ga zo op pad, heb al een hele tijd de stelling van Adam niet meer gereden, op terug weg dan ook maar gelijk centrum Adam in richting Damstraat en aldaar wat te bikken halen bij 福临门- 首页 / Golden Chopsticks :9
 
Laatst bewerkt:
alles is lekker daar, ik begin meestal als voorafje met wat gestoomde oesters met chili olie, en dan daarna zie ik wel.
Motor kan der ook altijd fijn voor de deur staan en dan heb je hem nog in het zicht ook.
Gewoon een top tent!
Op de Zeedijk bij NamKee is ook wel ok, maar Golden Chopsticks is toch wel mijn all time favo.

p.s.
was gisteren aardig gesloopt na 200km langs de forten, ik heb hem dan ook net niet helemaal af gereden, ben vanaf Muiden/ Diemen regelrecht naar Golden Chopsticks gereden :]
Had zaterdag ook 300 gereden dus mijn weekend was goed zo.
 
Laatst bewerkt:
Hai
Voor onze fijn proevers in de hoofdstad ,probeer bird (de snack niet het restaurand) eens
Helaas gaat het deze leuke route niet voor me worden ,moet werken
Grtz en succes met de planning
 
Bird Thai snackbar op de Zeedijk bedoel je... ha ha daar kom ik al heel erg lang de noodle soup "Kuai Tiao" is de best in town ;)... denk dat die snackbar er ondertussen ook wel weer een jaartje of 20 zit.
De eigenaar heet Bird, ik heb hem vroeger wel meegemaakt op feestjes.

Khon Thai ruplao!
 
Ziet er goed uit! Daar rijd ik wel vaker, afgelopen maandag nog! Er is halverwege de Meije een mooi terras met een papegaai :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan