• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

1 september ZAC Zolder

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tr@x
  • Startdatum Startdatum
Yep moet ook maar eens gebeuren om op Zolder te rijden, de vorige gemist door een knie operatie..
Waar kan je overnachten in de buurt of kan je gewoon pitten in je bus..!!

Tuurlijk ben ik er bij!

Wordt wel spannend. En niet (alleen) doordat ik vorige keer eerste werd.

Vorige keer kreeg ik twee keer zwart (tweede keer na uitloopronde 3e race) wegens geluid.
Niet dat mijn R6 zoveel geluid maakt (je hoort hem bijna niet) maar door de plofjes die hij soms maakt bij gas dicht. En dat vinden die belgen ook nie goed.

Ben sindsdien druk bezig geweest.
De uitlaataansluitingen dichtgesmeerd met gun-gum. Hielp niet.

Vorige week bij Ruud Freriks langs geweest om afstelling te controleren. Nou dat stond allemaal prima! Kreeg zelfs complimenten…. Maar hij plofte er nog vrolijk op los. “probeer eens een andere demper” was het advies wat ik meekreeg.
Tja, we gaan het maar weer proberen. Plofjes komen als ik gas dicht draai. Misschien maar overal volgas houden dus?

Tuurlijk ben ik er bij!

Vorige keer kreeg ik twee keer zwart (tweede keer na uitloopronde 3e race) wegens geluid.
Niet dat mijn R6 zoveel geluid maakt (je hoort hem bijna niet) maar door de plofjes die hij soms maakt bij gas dicht. En dat vinden die belgen ook nie goed.

Vorige week bij Ruud Freriks langs geweest om afstelling te controleren. Nou dat stond allemaal prima! Kreeg zelfs complimenten…. Maar hij plofte er nog vrolijk op los. “probeer eens een andere demper” was het advies wat ik meekreeg.
Tja, we gaan het maar weer proberen. Plofjes komen als ik gas dicht draai. Misschien maar overal volgas houden dus?

Bij welke paal draai jij dan je gas dicht :?

Tuurlijk ben ik er bij!

Je kunt ook proberen je stationair toerental flink hoger te zetten.

Tuurlijk ben ik er bij!

tijd om naar de s3 te verhuizen dussssssss :P

Ik ga er vanuit dat de paal voor de ziekenhuisbocht een knal opvangt als ik daar aanrem.

De paal staat net na het linker knikje.
vlgns mij rem je pas een stukje verder.
Misschien daar je snelheid vasthouden en niet door acceleren.

Misschien daar je snelheid vasthouden en niet door acceleren.
Zou hier de oorzaak liggen dat Matn wedstrijden S2 wint? Omdat hij door accelereert? :o :? :o

Hmmmm, ook maar eens proberen...... :Y

Dat wordt dus de laatste keer Zolder!
(zie mail Joris)

We lijken met maar drie groepen te rijden en de prijs gaat omlaag om nog wat extra lieden te lokken.

Zolder van de ZAC kalender af, slik.

Dat wordt dus de laatste keer Zolder!
(zie mail Joris)

We lijken met maar drie groepen te rijden en de prijs gaat omlaag om nog wat extra lieden te lokken.

Zolder van de ZAC kalender af, slik.

Als Zandvoort of assen er voor in de plaats komen heb ik er geen problemen mee ;)

Als Zandvoort of assen er voor in de plaats komen heb ik er geen problemen mee ;)

Tja, ZAC alleen op Assen en Zandvoort is leuk maar niet erg afwisselend.
Wat mij betreft komt Oschersleben er volgend jaar weer bij.

Ja super lijkt me ook eens gaaf daar te rijden OSCHERSLEBEN!!!!

:Y :^

Blijft wel jammer natuurlijk dat we het niet voor elkaar krijgen om daar met een flink aantal mensen gewoon probleemloos een ZAC-race te draaien.
De kalender word idd wel "dun" zo..., aangezien er al andere organisaties aardig thuis zijn op Zolder zal een ZAC-race op een geluidsdag er wel niet in zitten :?
(te hoge kosten/kom je niet tussen ?).
Denk dat dan de meesten wel probleemloos rondkomen

Ik heb zelf nog nooit gezeik om geluid gehad (ook weinig kans op met mijn "race-talent", voor mijn rondetijden heb je een klok nodig en geen stopwatch :P ) maar kan het me van de organistaie wel voorstellen dat ze er zo ook geen brood meer in zien.

Nou ja, dan gaan we maar voor een laatste PR op Zolder volgende week, ik heb er zin an :]

Laatst bewerkt:
Ben ook van de partij. Afgelopen race op zandvoort wezen kijken en dan begint het toch weer te kriebelen. Toms had ik 2 jaar terug al gehaald en sinds 2 weken meer tijd dus alles geregeld en ingeschreven voor Zolder en Assen.

Heb nog wel wat vragen.
Hoelang van tevoren krijg je een mail? Is het tijdschema al bekent? En ik heb voor de remklauwen van m`n r6 verlengde pennetjes besteld bij jvp, is dat voldoende?

Verder gister de motor klaargemaakt, isolatie in de kuip (nog nooit problemen gehad op Zolder maargoed), demi water erin, overige vloeistoffen ververst, olieaftapplug en oliefilter geborgd, dus alles staat klaar.

Ben te herkennen aan dit ding

8779-090328-0788.jpg

Tot dinsdag :W

Na lang getwijfeld te hebben

Ga ik dit weekend alles op alles zetten

de motor en mezelf voor zolder klaar te krijgen

eigenlijk in het kort

ik ben erbij

te herkennen aan onderstaand back to black met startnummer 341

*O*
full

Laatst bewerkt:
:^

Of het nieuwe Mettet, Nurburgring, Hockenheim, Croix of whatever.....

Na lang getwijfeld te hebben

Ga ik dit weekend alles op alles zetten

de motor en mezelf voor zolder klaar te krijgen

eigenlijk in het kort

ik ben erbij

te herkennen aan onderstaand back to black met startnummer 341

*O* [afbeelding]

Weer in 't zwart? Je bent toch niet gecrashed? Vond de dvbs kleurstellilng wel mooi!

Terug
Bovenaan Onderaan