Tr@x
MF veteraan
- 1 aug 2002
- 7.027
- 775
Misschien moeten we alvast een Zolder topic openen.
Ja, lijkt me een prima plan....
Ik ben er weer bij, wie gaan er nog meer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien moeten we alvast een Zolder topic openen.

Tuurlijk ben ik er bij!
Wordt wel spannend. En niet (alleen) doordat ik vorige keer eerste werd.
Vorige keer kreeg ik twee keer zwart (tweede keer na uitloopronde 3e race) wegens geluid.
Niet dat mijn R6 zoveel geluid maakt (je hoort hem bijna niet) maar door de plofjes die hij soms maakt bij gas dicht. En dat vinden die belgen ook nie goed.
Ben sindsdien druk bezig geweest.
De uitlaataansluitingen dichtgesmeerd met gun-gum. Hielp niet.
Vorige week bij Ruud Freriks langs geweest om afstelling te controleren. Nou dat stond allemaal prima! Kreeg zelfs complimenten…. Maar hij plofte er nog vrolijk op los. “probeer eens een andere demper” was het advies wat ik meekreeg.
Tja, we gaan het maar weer proberen. Plofjes komen als ik gas dicht draai. Misschien maar overal volgas houden dus?

Tuurlijk ben ik er bij!
Vorige keer kreeg ik twee keer zwart (tweede keer na uitloopronde 3e race) wegens geluid.
Niet dat mijn R6 zoveel geluid maakt (je hoort hem bijna niet) maar door de plofjes die hij soms maakt bij gas dicht. En dat vinden die belgen ook nie goed.
Vorige week bij Ruud Freriks langs geweest om afstelling te controleren. Nou dat stond allemaal prima! Kreeg zelfs complimenten…. Maar hij plofte er nog vrolijk op los. “probeer eens een andere demper” was het advies wat ik meekreeg.
Tja, we gaan het maar weer proberen. Plofjes komen als ik gas dicht draai. Misschien maar overal volgas houden dus?
Tuurlijk ben ik er bij!

Bij welke paal draai jij dan je gas dicht![]()
tijd om naar de s3 te verhuizen dussssssss![]()

Je kunt ook proberen je stationair toerental flink hoger te zetten.

Ik ga er vanuit dat de paal voor de ziekenhuisbocht een knal opvangt als ik daar aanrem.
Zou hier de oorzaak liggen dat Matn wedstrijden S2 wint? Omdat hij door accelereert?![]()
![]()
![]()
Hmmmm, ook maar eens proberen......![]()

Dat wordt dus de laatste keer Zolder!
(zie mail Joris)
We lijken met maar drie groepen te rijden en de prijs gaat omlaag om nog wat extra lieden te lokken.
Zolder van de ZAC kalender af, slik.

Als Zandvoort of assen er voor in de plaats komen heb ik er geen problemen mee![]()
Tja, ZAC alleen op Assen en Zandvoort is leuk maar niet erg afwisselend.
Wat mij betreft komt Oschersleben er volgend jaar weer bij.

) maar kan het me van de organistaie wel voorstellen dat ze er zo ook geen brood meer in zien.![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)

Na lang getwijfeld te hebben
Ga ik dit weekend alles op alles zetten
de motor en mezelf voor zolder klaar te krijgen
eigenlijk in het kort
ik ben erbij
te herkennen aan onderstaand back to black met startnummer 341
[afbeelding]