10 mei JOIN THE CARAVAN !!! Eindhoven en Amsterdam

Secu

MF'er
8 mrt 2011
32
0
https://www.facebook.com/groups/1438037563109296/



Join the Caravan maakt zich sterk voor een positief beeld over Motorrijders.
De laatste 2 jaar is onze naam door het slijk gehaald door de overheid en de pers en wij zijn daar wel klaar mee .
Uit de reacties op de verschillende posts de laatste dagen begrijpen we dat we niet alleen zijn.
Wat gaan we daar aan doen ?Dat antwoord is heel simpel :
GEWOON doen wat we altijd al deden maar nu wat meer in de picture .
We gaan rijden . SAMEN rijden .GEWOON rijden .
Geen demonstraties , geen protest maar gewoon rijden .
Geen steden blokkeren , geen bangmakerij , maar gewoon rijden.
We hebben ,gezien de animo uit het land, 2 verzamelplaatsen uitgekozen .
Dit zijn Amsterdam en Eindhoven.
Van daar uit gaan we dus rijden .
Meer dan dit maken we niet bekend maar houd 10 mei vrij .
Nogmaals een oproep : blijf dit bericht delen en laat iedereen in je eigen kring
meedoen met dit initiatief .
Het ENIGE dat wij willen is dat de Nederlandse bevolking begrijpt dat wij geen idioten zijn,
maar ook gewoon volk met een hobby en drang naar VRIJHEID.
 
omdat ik in de toekomst graag nog motorevenementen wil bezoeken die niet op het laatste moment gecanceld worden ben ik er bij.
ik hoop dat een ieder die ook maar iets met motoren heeft hier aanwezig zal zijn, om een signaal te geven dat wij gewoon een hobby hebben waar we niet voor gedemoniseerd willen worden.
zal ook een mooie rit worden, dat is nog mooi meegenomen ook.
 
dit is toch een harley event ?
dit is een motor event.
de oorsprong zou je kunnen zoeken bij harleygerelateerde dingetjes, bedacht door politiek en media
de gevolgen zijn dat overal gewone motorevenementen niet meer mogen gaan van gemeenten, gebiedsverbod in uitgaanswijk tilburg en motorrijders worden weggezet als criminelen.

10 mei 12.00 uur eindhoven en amsterdam. join the caravan.
alleen uit zeeland vandaan komen er al honderden motoren las ik.
aansluiten kan vanuit het hele land, overal vandaan worden er afspraken gemaakt om in groepen die kanten op te rijden.

op facebook puilt het uit van de berichtgeving hier over, MF lijkt helaas nog niet helemaal te weten wat er gaat gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Met alle respect... maar is er alleen maar een Facebook pagina van?

Gemiddelde motorrijder was toch al iets van 50 ofzo? Zo weet ik dat mijn pa echt geen FB heeft en dat geldt eigenlijk voor alle motorrijders die ik niet van MF ken. Dus je hebt zo maar een klein bereik.

Had wat met de MAG/KNMV proberen te doen, naam in de motorbladen enz enz.
 
Laatst bewerkt:
Met alle respect... maar is er alleen maar een Facebook pagina van?

Gemiddelde motorrijder was toch al iets van 50 ofzo? Zo weet ik dat mijn pa echt geen FB heeft en dat geldt eigenlijk voor alle motorrijders die ik niet van MF ken. Dus je hebt zo maar een klein bereik.

Had wat met de MAG/KNMV proberen te doen, naam in de motorbladen enz enz.
MAG, KNMV, BIG TWIN, ze hebben op hun eigen manier (met een verklaring naar de pers) aandacht gevraagd voor het doel van deze rit.
de pers heeft uitgebreid over deze rit geschreven, tv zal morgen aanwezig zijn.

ook op het MF is aandacht gevraagd voor deze rit en het doel.
het heeft niet eens de agenda gehaald :/
 
op facebook is het heel groot en we gaan door om te laten zien dat het leuk en gezellig is op motormeetings.
 
Met alle respect... maar is er alleen maar een Facebook pagina van?

Gemiddelde motorrijder was toch al iets van 50 ofzo? Zo weet ik dat mijn pa echt geen FB heeft en dat geldt eigenlijk voor alle motorrijders die ik niet van MF ken. Dus je hebt zo maar een klein bereik.
:^
 
op facebook is het heel groot en we gaan door om te laten zien dat het leuk en gezellig is op motormeetings.

Leuk en gezellig? Daar ga je de politiek niet mee overtuigen.

Op een van de filmpjes zie ik een paar Satudarah opdraven die verwelkomd worden. Dat is toch niet uit te leggen?
 
Leuk en gezellig? Daar ga je de politiek niet mee overtuigen.

Op een van de filmpjes zie ik een paar Satudarah opdraven die verwelkomd worden. Dat is toch niet uit te leggen?
volgens mij missen wat mensen hier de bedoeling nogal.
zelfs de media heeft het goed opgepakt, maar een aantal mensen die toch een motor rijden gaan het nog steeds niet snappen.

moeten we dan wachten tot bv de TT, MFMM, motorbeurs of toertochten verboden worden voor men wakker wordt?
 
Laatst bewerkt:
volgens mij missen wat mensen hier de bedoeling nogal.
zelfs de media heeft het goed opgepakt, maar een aantal mensen die toch een motor rijden gaan het nog steeds niet snappen.

moeten we dan wachten tot bv de TT, MFMM, motorbeurs of toertochten verboden worden voor men wakker wordt?

inderdaad mee eens.
 
De bikerwereld heeft de HA en andere colorclubs als voorbeeld. Daarmee associeer je je dus met clubs die intimidatie, geweld en criminaliteit niet schuwen. En dat breekt je nu op en daar wordt je nu op afgerekend nu deze clubs niet meer op de achtergrond opereren maar de openbare orde verstoren compleet met aanslagen in een woonwijk. Geen wonder dat de overheid maatregelen neemt. Het afgelasten van motorevenementen is uiteraard een zwaktebod want dan lijden de goeden onder de kwaden. Maar ik wil ook niet het risico lopen als mijn buren zich inlaten met dit soort "subculturen".

De protestrit Join the Caravan was wel aardig van opzet om het imago een beetje op te poetsen maar uiteindelijk werden de Satudarah openlijk verwelkomd en als brothers omarmd. Dat is een verkeerd signaal want daarmee schaar je je dus achter deze clubs. En die Satudarah stond vervolgens wat te stotteren in de microfoon dus hij had duidelijk wat te verbergen.

Als je bikers daarop aanspreekt dan komt altijd de opmerking dat je best een biertje met ze kan drinken. Met ECHTE Hells Angels. Poeh poeh. Ik hou me binnen de motorwereld verre van de intimidaties van de HA. Probeer maar eens een MC Hotseflots op te richten met een stoer MC embleem op je rug. De kans is groot dat je clubhuis afbrandt of dat je van je motor geramd wordt door een groepje stoere mannen met colors. Intimidatie binnen de motorwereld. Toch staan die colorclubs bij veel bikers in hoog aanzien terwijl ze juist de goedwillende motorclubs een slechte naam bezorgen.

En daarin zit mogelijk de oplossing. Neem als bikerwereld openlijk afstand van de colorclubs.

Die keus ligt bij de bikers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan