Deze vrouw heeft een vraagje over wheelie's

Mimmy

Rookie
15 jun 2005
5
0
Drunen
Hallo,

Kan iemand mij iets vertellen over een eendagscursus voor wheelie's?
Ik wil het cadeau geven aan mn vader.
Alvast bedankt!
 
Nou ik dacht dat motorrijders onder elkaar nog wel aardig waren, maar elkaar helpen zit er ook niet meer in.
Kunnen jullie echt alleen maar onzin typen?
Beetje zielig hoor!!
 
Nou ik dacht dat motorrijders onder elkaar nog wel aardig waren, maar elkaar helpen zit er ook niet meer in.
Kunnen jullie echt alleen maar onzin typen?
Beetje zielig hoor!!
je maakt het ons wel heel makelijk , :Y
 
Mimmy, ik wil de instructies wel voorlezen...100 euro :+

En serieus: ... dat was serieus! Voor 100 euro lees ik het voor. Voor 50 euro vertel ik je dat je eens op dat "zoeken" knopje helemaal bovenaan moet aanklikken en dan zoeken op "wheely" of "wheelies" en dan ff selecteren dat je alleen op topictitel zoekt. En tada, daar heb je alle tips. Verder is het gewoon oefenen oefenen oefenen.
 
Nou ik dacht dat motorrijders onder elkaar nog wel aardig waren, maar elkaar helpen zit er ook niet meer in.
Kunnen jullie echt alleen maar onzin typen?
Beetje zielig hoor!!
Nou vooruit, ik zal je eens matsen. Je hebt hierover al een topic geopend, namelijk: Ik ben een vrouw en heb een vraagje... Dat staat in het Techniek-forum en is inmiddels op slot. Waarom is dat gebeurd? Omdat je nog een tweede en dus dubbel topic in Algemeen hebt geopend, namelijk: Deze vrouw heeft een vraag... Omdat dat een dubbel topic was is het ook op slot gegaan.

Vervolgens heb je een derde topic geopend met dezelfde vraag, namelijk dit topic. Als je even de moeite had genomen om de user policy en de richtlijnen door te lezen toen je je registreerde (en die zijn toen automatisch in beeld gekomen), dan had je geweten dat cross-posten niet is toegestaan. In de FAQ kun je het allemaal nog eens rustig nalezen.
 
Nou ik dacht dat motorrijders onder elkaar nog wel aardig waren, maar elkaar helpen zit er ook niet meer in.
Kunnen jullie echt alleen maar onzin typen?
Beetje zielig hoor!!


Nou nu dan echt een serieus antwoord. Dr bstaat geen eendagscursus. 99 % hier doet er jaren over om het (een beetje) te kunnen. Jouw vader is geen wereldwonder die het in een dag kan dus beetje stomme vraag. TIP: blijf gewoon lekker rijden zoals je nu doet. Heb je veel meer plezier van dan op je muil te gaan.
 
t lukt me bijna niet, maar nog een serieus antwoord dan maar:

Voor zover ik weet is er in Nederland geen team dat zulke cursussen geeft.
(verbeter me als t wel zo is :P )

In Engeland/Groot Brittanië schijnen er wel een aantal wheelie-scholen te zijn.
Hier mag je lekker raggen met een Bandit 1200 :P


Dus, conclusie:

Geef je pa een reisje Engeland en probeer m daar op een motor te krijgen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan