?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alle chattopics worden gesloten...

en deze blijft open B|

http://www.motor-forum.nl/forum/topic/104040?highlight=lenuzzz

Omdat het een lekker wijf lijkt :W


Mod's zijn net mensen :o

En dan gooi je deze op slot |(


Ik sta achter de NPS! Aktie!



Lijkt mij wel kwaliteit...



Hier klopt iets niet!

:N

Waar gaat t nu over, dat het ene topic gesloten word en het ander niet ??

Het topic dat ik op slot heb gezet is op slot gegaan omdat dat exact zo volgens de Faq en richtlijnen ook op slot hoort. Heeft niets met motoren of M-F te maken en ook in Off-Topic kan niet alles omdat we dan binnen de korste keren een algemeen forum worden ipv een motor-forum.
En niet voor ieder topic kan een ander topic en poll opgezet worden of iedereen het er wel mee eens is dat een topic op slot gaat, sorry hoor.

Dat andere topic heb ik nooit bekeken.
Chattopics zijn niet structureel dichtgegaan, al die voorsteltopics waar de TS of de verwelkomingen totaal ondergesneeuwd werden, die zijn idd dichtgegaan ja.

Maar dan nog, zou je je beter voelen als dat topic van Lenuzz ook dicht ging ??
Als dit niet...dan staat t me ook niet aan als dat...
Typisch Nederland, rechtlijnigheid eisen...als het op dat moment voor jou uitkomt.
Mocht t jouw even niet uitkomen dan moet er wat vaker "soepel" met richtlijnen omgegaan worden en moet er vaker een oogjes dichtgeknepen worden.

Calimero....


De manier waarop je reageert vind ik nogal erg aanvallend.
Tegenover een stel vrijwilligers dat hier tijd en energie (en in een aantal gevallen ook heel wat privegeld insteekt) had je ook een andere benaderingswijze kunnen kiezen.
 
Waar gaat t nu over, dat het ene topic gesloten word en het ander niet ??

Het topic dat ik op slot heb gezet is op slot gegaan omdat dat exact zo volgens de Faq en richtlijnen ook op slot hoort. Heeft niets met motoren of M-F te maken en ook in Off-Topic kan niet alles omdat we dan binnen de korste keren een algemeen forum worden ipv een motor-forum.
En niet voor ieder topic kan een ander topic en poll opgezet worden of iedereen het er wel mee eens is dat een topic op slot gaat, sorry hoor.

Dat andere topic heb ik nooit bekeken.
Chattopics zijn niet structureel dichtgegaan, al die voorsteltopics waar de TS of de verwelkomingen totaal ondergesneeuwd werden, die zijn idd dichtgegaan ja.

Maar dan nog, zou je je beter voelen als dat topic van Lenuzz ook dicht ging ??
Als dit niet...dan staat t me ook niet aan als dat...
Typisch Nederland, rechtlijnigheid eisen...als het op dat moment voor jou uitkomt.
Mocht t jouw even niet uitkomen dan moet er wat vaker "soepel" met richtlijnen omgegaan worden en moet er vaker een oogjes dichtgeknepen worden.

Calimero....


De manier waarop je reageert vind ik nogal erg aanvallend.
Tegenover een stel vrijwilligers dat hier tijd en energie (en in een aantal gevallen ook heel wat privegeld insteekt) had je ook een andere benaderingswijze kunnen kiezen.

Nope, alle lof voor het werk hier :}

zo is het ook niet bedoeld, maar het lijkt nu net of er met 2 maten gemeten word?

En dat vind ik niet eerlijk :?
 
Zijn wel appels en peren volgens mij hoor :?
Lenuzz post uit eigen ervaring iets wat motor gerelateerd is, en dat andere ...tja
 
Zijn wel appels en peren volgens mij hoor :?
Lenuzz post uit eigen ervaring iets wat motor gerelateerd is, en dat andere ...tja
...en vervolgens wordt half Italië op haar been gephoto-shopped.. :? Lekker motor-gerelateerd...Alhoewel.. in Italië heb je bergen en mooie bochies. Mooie bochies = mooi motorrijden. Voila, een topic voor algemene motorpraat.

;)
 
Zijn wel appels en peren volgens mij hoor :?
Lenuzz post uit eigen ervaring iets wat motor gerelateerd is, en dat andere ...tja

Die andere topic's zijn toch ook motorgerelateerd begonnen?

Maar laat maar, gooi maar op slot.

ik wist eigenlijk al, toen er een politieman een tijdje geleden mod
werd gemaakt, dat het zo zou gaan lopen, jammer
 
Die andere topic's zijn toch ook motorgerelateerd begonnen?

Maar laat maar, gooi maar op slot.

op zich ben ik het met firedre eens.

Niets op de mods aan te merken hoor, integendeel.
Er gaat echt heeeeeeeeeel veel tijd in zitten om alles goed te laten verlopen op een forum zo groot als deze.
En niet te vergeten het geld wat sommige mensen daarvoor meebrengen.
om die redenen (en meer) HULDE :} :} :} :}

Aan de andere kant merk je soms ook wel dat het ene toegestaan word en de andere weer niet.
bijv.
Topics waar veel een zelfde groepje post worden vrij snel op slot gegooit (hier bedoel ik geen chat topics mee ofzo) zeg maar die voorstel topics.
Soms loopt het ook echt uit de hand en nemen een paar mensen een heel topic over.
daar word meteen op ingegrepen en is dan ook goed.

Aan de andere kant zijn er ook gebruikers van MF die een standje hoger staan dan de rest en daar bedoel ik de mods niet mee. (noem geen namen maar zeg maar de STAM gasten van MF)
Deze mensen mogen wel heel veel in topics lullen (welke dan ook) en dat word oke gevonden :?

En dat het voorbeeld topic van de TS hier als onzin word afgedaan is ook raar.
Kijk een in offtopic rond en tel dan eens op 1 hand hoeveel topics met motoren te maken hebben (of MF).
denk dat je 3 vingers nodig bent ongeveer.
niet dat ik dat erg vind, daar is het off topic voor ;)

ik wist eigenlijk al, toen er een politieman een tijdje geleden mod
werd gemaakt, dat het zo zou gaan lopen, jammer
Nah, denk niet dat we moeten gaan beginnen met flamen op elkaar, krijg je alleen maar een hoop gezeur van die niet echt nodig is.



Heb tot nu toe alleen nog maar proble(e)m(pjes)en met de politie gehad op de weg en niet op internet :W :W
 
Motorgerelateerd...Tja....

Er zijn idd veel topics die niet motorgerelateerd zijn maar toch openblijven....Waar trek je de grens...
Een stemtopic die vraagt om op een niet motorgerelateerde persoon te stemmen......Iemand die vraagt wat je net hebt gegeten of naar welke muziek je luistert O-) .....
Mensen die een topic openen zonder eerst de zoekfunctie(goed) te gebruiken en dus een opic openen waar er al meerdere van zijn of in een topic naar een bekende weg vragen: "wat kost dit onderdeel nieuw" om maar een voorbeeld te noemen.
Ik vind soms ook dat er met 2 maten wordt gemeten...
De ene gaat meteen op slot, terwijl de andere openblijft omdat er vrouwelijkschoon,sex of de naam 'Viccie' :P (Viccie roelz 8-) ) er in voor komt ;)

Natuurlijk is er het oftopic-topic geopend hier voor....maar hoe ver oftopic mag/kan je gaan...... :? (haat, en discriminerende dingen zijn helemaal uit den boze natuurlijk!)
Er staat wel veel in de FAQ's maar ook daar wordt weleens vanaf geweken(regels zijn er om doorbroken te worden :) )

Jajajaja, als moderator(en als politieman ;) (jammer dat TS er op die manier over begint trouwens)) heb je het niet makkelijk :N

p.s. :z ie net dat je MF-donateur bent...heb je daar nu geen spijt van :?

})
 
Laatst bewerkt:
He, het jaarlijkse MOD-beoordelingstopic. Gezellig :?
 
ik wist eigenlijk al, toen er een politieman een tijdje geleden mod
werd gemaakt, dat het zo zou gaan lopen, jammer

beetje zielig, dit soort opmerkingen.
Maar jah, wat heb ik te verwachten van iemand die op een Motor-Forum zo'n beetje alleen nog maar post in een topic over een computerspelletje :Z en dan klaagt over off-topic topics :?

Kijk, ik kan t ook, op dit nivo modder gooien en onzinnige opmerkingen maken.
Laten we niet op zo'n manier met elkaar omgaan.
Is er een topic wat volgens jou dicht zou moeten zijn daar die gele 3hoekjes voor om je mening voor te leggen en daar zul je een antwoord op krijgen. Dan heb je dit soort snel afglijdende en van frustratie overlopende topics niet nodig.



Waarom moet je mij er altijd bijhalen... '(

Omdat je zo lekker licht danst.....




En dat het voorbeeld topic van de TS hier als onzin word afgedaan is ook raar.
Kijk een in offtopic rond en tel dan eens op 1 hand hoeveel topics met motoren te maken hebben (of MF).
denk dat je 3 vingers nodig bent ongeveer.
niet dat ik dat erg vind, daar is het off topic voor ;)

Off-topic is gewoon erg moeilijk te mod'den.

De ene keer komen er reactie's dat een bepaald topic "toch moet kunnen" omdat het in off-topic staat, terwijl tegelijk anderen reageren dat t té off-topic is en daarom op slot zou moeten...

Voor mezelf hoop ik dat off-topic topics toch iig zijdelings iets met motoren te maken heeft. Of anders een eigen aparte humor heeft of een bepaalde maatschappelijke waarde heeft. En als een topic echt duidelijk in een ander forum veel meer aansluiting zou vinden kan ook meespelen. Topics over welke kabels bij welk soort luidsprekers en welke TV bijvoorbeeld. Wat ook meespeelt is hoeveel off-topic topics er op een bepaald moment lopen als er weer een off-topic topic word geopend. Het moet een beetje "in verhouding blijven" zeg maar. We willen tenslotte wel een Motor-Forum blijven en niet verzanden tot een algemeen forum.

Een bepaalde willekeur krijg je daarmee en dat is niet meer als normaal, de mods kijken allemaal vanuit hun eigen standpunt. Ik denk dat de mod's van MF redelijk verschillend zijn en elkaar goed aanvullen wat dat betrefd.
"Zonder onderscheids des persoons" hoor je nog in de rechtszaal te vinden maar vind je verder nergens meer in de wereld, ook binnen ieder gezin/huisgenoten/klas/collega's/vrienden/ medemotorrijders/e.d./e.d. heb je voorkeuren en dat speelt mee. Hoe je t ook went of keert of vastlegd in statuten en regeltjes en richtlijnen. Dat is al eeuwen zo en zal nooit veranderen.

Het moet alleen niet uit de hand lopen en als dat je punt is ben ik best bereid eens over bepaalde dingen na te denken, maar al met al valt t nog best mee op M-F denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Kijk, ik kan t ook, op dit nivo modder gooien en onzinnige opmerkingen maken.
Laten we niet op zo'n manier met elkaar omgaan.
Is er een topic wat volgens jou dicht zou moeten zijn daar die gele 3hoekjes voor om je mening voor te leggen en daar zul je een antwoord op krijgen. Dan heb je dit soort snel afglijdende en van frustratie overlopende topics niet nodig.

:^
 
Dat andere topic heb ik nooit bekeken.
Chattopics zijn niet structureel dichtgegaan, al die voorsteltopics waar de TS of de verwelkomingen totaal ondergesneeuwd werden, die zijn idd dichtgegaan ja.
Er zijn topics dichtgegooit in nieuwe gebruikers die nog maar een paar dagen oud waren en de TS zelf in de discussie waren betrokken.
Maar goed, we hebben de waarschuwing gehad. :)
Off-topic is gewoon erg moeilijk te mod'den.
:)
Hulde voor de MOD's idd.
"Zonder onderscheids des persoons"

Maar het is en blijft voor MF-ers (en zeker die zo lang op MF zitten als ik ;) ) soms onbegrijpelijk waarom sommige topics open blijven en sommige dichtgaan.

Maar goed.

Laten we nu maar weer gaan :] en is iedereen gelukkig :)
 
Laatst bewerkt:
Er zijn topics dichtgegooit in nieuwe gebruikers die nog maar een paar dagen oud waren en de TS zelf in de discussie waren betrokken.
Maar goed, we hebben de waarschuwing gehad. :):)
Hulde voor de MOD's idd.Maar het is en blijft voor MF-ers (en zeker die zo lang op MF zitten als ik ;) ) soms onbegrijpelijk waarom sommige topics open blijven en sommige dichtgaan.

Maar goed.

Laten we nu maar weer gaan :] en is iedereen gelukkig :)

Heej daar hebben we onze chatter ook weer :+ })
 
Heej daar hebben we onze chatter ook weer :+ })
full
 
Misschien een ideetje :X
Kweenie of het kan maar goed, ik gooi het toch in de groep.
Als je nou de verhouding een beetje tot stand wilt houden en niet te veel OFF topic topics wilt hebben.
Zou je dan niet bij topics waar al 3 Maanden NIET meer in gereageerd is een automatisch slotje gooien?????
Zie nu wel eens mensen een topic beantwoorden wat al ouder dan een jaar is :N
Scheelt denk ik een hoop ruimte.


Nogmaals ik ben geen computerheld en weet niet of dit kan maar zou denk ik wel makkelijk zijn :)


Ander ideetje :X

Is het misschien niet makkelijker om diverse categories dor bepaalde mods bij te laten houden i.p.v. allemaal overal????
Net wat Baksteen namelijk verteld, kijkt iedereen ergens anders tegenaan en ik denk dat daarom er vaak onbegrip is over de slotjes van sommige topics.
De ene mod schrijft gezellig mee in bepaalde topics en een ander gooit 'm 3 dagen later op slot :? :?
Dus dat er één of twee mods bijv de off topic beoordelen en weer 2 anderen de streetfighter topics beoordelen. enz. enz.


Zijn maar ideetjes :}

Verder vermaak ik mij prima op dit forum en heb weinig commentaar :W
 
Is het misschien niet makkelijker om diverse categories dor bepaalde mods bij te laten houden i.p.v. allemaal overal????
Net wat Baksteen namelijk verteld, kijkt iedereen ergens anders tegenaan en ik denk dat daarom er vaak onbegrip is over de slotjes van sommige topics.
De ene mod schrijft gezellig mee in bepaalde topics en een ander gooit 'm 3 dagen later op slot :? :?
Dus dat er één of twee mods bijv de off topic beoordelen en weer 2 anderen de streetfighter topics beoordelen. enz. enz.

Verder vermaak ik mij prima op dit forum en heb weinig commentaar :W

Eerste deel is technisch, dat snap ik allemaal niet O-) :P maar volgens mij valt t onzinnig/per ongeluk schoppen van Off-topic topics nu net wel mee ? zie dat meer in de technische/sport hoek, waar men veel via de zoekfunctie terecht komt en dan niet kijkt hoe oud een topic is. Of t uberhaupt mogelijk is weet ik dus niet ;)


Ik ben wel blij niet "bekrompen" te zitten in 2 of 3 sub-fora.
Kzou me dan niet meer mogen bemoeien met andere sub-fora.. :? '( ...
Je krijgt dan ook al gelijk de strijd wie Spider mag hebben en wie Baksteen moet gaan verdragen }) :P
Ook zal dan een sub-fora waarvan de mod een tijd niet zoveel aanwezig is even "zonder" zitten ?? Allemaal extra dingen om dan te regelen.

Overigens probeer ik te voorkomen dat ik "mod" in een topic waarin al een andere mod rondhangt. Ook al is dat een topic waarvan ik vanaf het begin zou vinden dat t eigenlijk dicht zou moeten.
Als in zo'n topic al een andere mod is, dan is dat topic dus zijn/haar verantwoordelijkheid ;)
En als het echt nodig is dan regelen we dat in goede harmonie onderling wel, achter de schermen in de roddelhoek 8-) ;)
 
Ik ben wel blij niet "bekrompen" te zitten in 2 of 3 sub-fora.
Kzou me dan niet meer mogen bemoeien met andere sub-fora.. :? '( ...
Je krijgt dan ook al gelijk de strijd wie Spider mag hebben en wie Baksteen moet gaan verdragen }) :P
Ook zal dan een sub-fora waarvan de mod een tijd niet zoveel aanwezig is even "zonder" zitten ?? Allemaal extra dingen om dan te regelen.



Van mij mag iedereen spider wel hebben hoor :+
Nee gekheid, het zijn maar ideeen en ik wil best een rooster voor jullie maken hoor :Y
Zodra jij dan een keer op vakantie bent dat iemand anders het waar neemt ;)
 
Ik ben wel blij niet "bekrompen" te zitten in 2 of 3 sub-fora.
Kzou me dan niet meer mogen bemoeien met andere sub-fora.. :? '( ...
Je krijgt dan ook al gelijk de strijd wie Spider mag hebben en wie Baksteen moet gaan verdragen }) :P
Ook zal dan een sub-fora waarvan de mod een tijd niet zoveel aanwezig is even "zonder" zitten ?? Allemaal extra dingen om dan te regelen.
:^ Dan ben je ongeveer verplicht als mod om iedere dag je subfora door te lezen. Daarbij als een mod dan even een paar dagen niet op MF kan (en dat moet je dan ook nog eens van tevoren weten) moet er geregeld worden dat iemand anders dat overneemt etc. Daarbij moeten we dan strootjes trekken want niemand wil dan natuurlijk het subforum X* modden :P

* vrij in te vullen subforum
 
Hoe krijgen jullie het trouwens voor elkaar om te modden EN te werken.. ik heb al moeite met het combineren van MF en werk.

Leg eens uit })
 
hey 8-) leuk een chattopic *O* *O* *O*



[me]alias meldt zich bij deze aan als mod van de chattopics[/me]
:Y


[edit] [me].......en de welkomtopics uiteraard[/me]
:P
 
Laatst bewerkt:
volgens mij wordt het dan tijd om alle 3000 andere onzin topics zoals
foto van je hond, foto van je kat, ET topic }) ook maar eens te sluiten.
Ik denk dat een derde van de topics hier niets met motoren te maken heeft..
 
volgens mij wordt het dan tijd om alle 3000 andere topics:
- foto van je hond
- foto van je kat
- ET topic })

Ook maar eens te sluiten, denk dat een derde van de topics hier niets met motoren te maken heeft..
gaat jij ff lekker ergens anders *burpen*



moet ik dan 3000 topics bijhouden? .....OEPS
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan