Kawasakiboyy
Die hard MF'er
- 15 dec 2013
- 254
- 0
Die worden helaas ook iets te duur.Er zijn ook wat FZ6'jes met 57kW op kenteken, maar daar moet je echt naar zoeken.
als hij nu gelijk ze A2 wil halen, dan moet hij alles overnieuw doen (behalve theorie als die nog geldig is).
Anders is het 2 jaar A1 rijden en dan 1 AVD examen met 2(?) AVB handelingen er in.
Niet eens meer AVB handelingen erin.. staat niks van op de cbr site.
Is gewoon alleen een stukkie rijden om te kijken of je niet debiel geworden bent en nog een motor kan besturen. (te gek voor woorden eig om daat 200 eur voor te vragen)
Edit: het zou beter zijn als ze je verplicht 2 lessen laten nemen op een zwaardere motor.
Leer je wss nog meer van ook.
Hoe zit het trouwens met het oude rijbewijs? Ik heb op 24-10-2012 mijn motorrijbewijs gehaald en mag nu dus max 25Kw rijden. Maar mag je wel onbeperkt veel cc's hebben?
Heb nu een xr600 en wil wel graag een xr650 kopen namelijk..
Ben nu 21 trouwens.
XR 650 heeft te veel vermogen, zon 45kw. Je mag op 35kw rijden, doe ik zelf ook (A- rbw)
TouchéXR650 heeft teveel vermogen waarvoor
XR 650 heeft te veel vermogen, zon 45kw. Je mag op 35kw rijden, doe ik zelf ook (A- rbw)
Hallo allemaal...
ben allang niet meer op dit forum geweest!
Even voor alle 35kw rijders en ex 25kw rijders onder ons (en de huidige natuurlijk), is het niet leuk om dit voorjaar een oude 25kw reunie te doen ofzo!? Of met allemaal jonge motorrijders!? Ik ben niet zo'n goede organisator maar uit ervaring weet ik dat Dyon dat wel is
heeft er iemand een terug gevoerde motor? zo ja staat het origineel vermogen op je kenteken bewijs?
heeft er iemand een terug gevoerde motor? zo ja staat het origineel vermogen op je kenteken bewijs?
Bij mij niet. Mijn NTV staat op kenteken als 25kW en nergens is het originele vermogen te zien (niet op het kentekenbewijs en ook niet op de site van de RDW).dus als je gecontoleerd zou worden met a2 rijbewijs met 25kw motor kunnen ze niet het orgineel vermogen zien?