11 mei Nationale Suzuki Clubdag

Volgens mij is er geen reet aan. Er staat geen hol op die site van ze, die hebben zich er makkelijk vanaf gemaakt. Ik ga misschien ff kijken als ik op weg ga naar Korteland motoren ff stunten kijken.
Zooo, bijna stunten misgelopen. Is vandaag nl., 10 mei bij Korteland motoren.
 
Laatst bewerkt:
Als ik morgen m'n kuip er weer op heb kom ik ook wel, maar of da luk weeknie hoor...

Het is vandaag trouwens overal 10 mei :9
 
wat kunnen we daar zien of wat is er te doen ,kan iemand dat uitleggen??
ik hoorde dat dat gixxerday nogal spectaculair moest wezen vorig jaar,[miss paaldans verkiezing?] :9
of is dit allemaal geouwehoer?
en een vermogensbank?
wat is hier allemaal van waar? :? :?
 
wat kunnen we daar zien of wat is er te doen ,kan iemand dat uitleggen??
ik hoorde dat dat gixxerday nogal spectaculair moest wezen vorig jaar,[miss paaldans verkiezing?] :9
of is dit allemaal geouwehoer?
en een vermogensbank?
wat is hier allemaal van waar? :? :?
gixxerday is/was enkel een bij eenkomst van allemaal gixers dus. met een mooiste motor verkiezing, vermogensbank burnout cage..een paar standjes,..4 of zo en muziek. niet heeel spectalair..maar wel leuk.
de rest is geouwehoer.
Wat het vandaag is weet ik niet.gewoon ff kijken
 
hahaha, dat maakt me wel nieuwsgierig wat jij vorig jaar bij je had!
Ik kom dan overigens op die kanariegele BMW :]

full


:X
 
Ben ook geweest (nog even naar Tommy gezwaaid), maar wij waren met een groep van 12 man en doordat het zonnetje zo heerlijk scheen, was het best even gezellig! Motortje op de testbank (niet mijne want ik heb een Kawa en het was nou eenmaal Suz-dag dus dat zou niet aardig van me zijn, maar wel die van Peter, dus die kon weer trots naar huis...) en een beetje motoren gluren...
Niet veel bijzonders, maar wel heel gezellig dus!
 
Yep High gezien, kwam ze al tegen bij de Beneluxtunnel maar ze kwamen niet achter me aan dus ben maar alleen doorgereden. Ik hoorde bij Nimag Theo (salesmanager) zeggen, door 1 keer in het jaar zo'n dag te "organiseren" blijven de Suzukirijders hun merk trouw??!! |( Hahahahahahahahahahahahaha ja hoor natuurlijk het enige wat ze georganiseerd hadden was dat het hek open stond. Ik heb drie Suzuki's gehad en ben een keer eerder geweest en heb daarna een Honda en nu een Kawa gekocht. Ze denken echt nog steeds met een stel imbecielen te maken te hebben geloof ik. Dus iedereen die geweest is, volgende motor weer een Suzuki want die organiseren van die onvergetelijke dagen???!!! |(
 
dit was echt het saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiste motorgebeuren wat ik heb gezien. complete waste of time. ging echt nergens over.
het enige positieve was die gratis dynorun. magoed hier moest je wel ontzettend lang wachten.

maar niet ontevreden, 108 achterwiel pk's :)

maar dit was weer een gevalletje, eens maar nooit meer.
 
Ik ben ook geweest... Higlander, TLpeter, Dropkick, Dries en nog wat andere MFers gezien. Was heerlijk weer en een lekker ritje er naar toe. Ook al had ik er ook wel wat meer van verwacht ik vond het gezellig en das het belangrijkste. Alleen moeten ze de volgende keer die toerrit wel beter organiseren...(Intruder club?)maar voor de rest niks te klagen.

En ja de gratis Dynojet testbank :D Ik wou hem wel eens horen als ik er eens niet op zat. En het viel mij niet tegen....Er kwam me toch een knal uit op het einde met een steekvlam van wel 1 meter is mij verteld, want ik zag niks omdat ik op mijn lcdschermpje keek '( Heb er dus wel een filmpje van. Mijn dag was weer goed... 83 pk en een max van 245 km/uur mag ik niet klagen.

Foto's/filmpjes volgen nog.

Nuray
 
Filmpje van een dynojetrun :? Hmmmm, laat maar :X
Voske had dan misschien beter iets eerder kunnen komen om een uur of half twaalf stond er nog geen mens bij die Dynojet. Er zat trouwens een flinke fan op dat ding :? daar kun je toch geen rijwind mee nabootsen :X dag SRAD, komt totaal niet tot zijn recht op die testbank.
 
Laatst bewerkt:
dit was echt het saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiste motorgebeuren wat ik heb gezien. complete waste of time. ging echt nergens over.
het enige positieve was die gratis dynorun. magoed hier moest je wel ontzettend lang wachten.

maar niet ontevreden, 108 achterwiel pk's :)

maar dit was weer een gevalletje, eens maar nooit meer.
Was dan toch maar met Jedi naar de Baars gekomen, was kei gezellig op de CPP. En beschuit (nou ja beschuit ;) ) met muisjes :}
 
Filmpje van een dynojetrun :? Hmmmm, laat maar :X
Voske had dan misschien beter iets eerder kunnen komen om een uur of half twaalf stond er nog geen mens bij die Dynojet. Er zat trouwens een flinke fan op dat ding :? daar kun je toch geen rijwind mee nabootsen :X dag SRAD, komt totaal niet tot zijn recht op die testbank.
Klopt; dat is puur voor de koeling; hij staat ook op de radiateur gericht..
 
Yep High gezien, kwam ze al tegen bij de Beneluxtunnel maar ze kwamen niet achter me aan dus ben maar alleen doorgereden. Ik hoorde bij Nimag Theo (salesmanager) zeggen, door 1 keer in het jaar zo'n dag te "organiseren" blijven de Suzukirijders hun merk trouw??!! |( Hahahahahahahahahahahahaha ja hoor natuurlijk het enige wat ze georganiseerd hadden was dat het hek open stond. Ik heb drie Suzuki's gehad en ben een keer eerder geweest en heb daarna een Honda en nu een Kawa gekocht. Ze denken echt nog steeds met een stel imbecielen te maken te hebben geloof ik. Dus iedereen die geweest is, volgende motor weer een Suzuki want die organiseren van die onvergetelijke dagen???!!! |(

OW!!!!!!! Was JIJ dat?!?!
Tja.. sorry, ik draaide net van mijn huis de rijksweg op na een week niet rijden, moet dan nog HEEL even wennen voordat ik alles open durf te trekken.. tja.. beginnertje he?
Maar sorry ervoor. Ik heb daar toch wel al teruggezwaaid hoop ik?
 
Terug
Bovenaan Onderaan