11 september CRT Assen

Zo, ik ben weer terug.....

Dat zonovergoten viel zwaar tegen :(

Leuke dag gehad, dat wel, alleen veel eerder thuis dan gepland. Geen schade o.i.d., maar ik vond het na 2 sessies regen wel genoeg. Eerste sessie als eerste de baan op die echt zeiknat was. Toch nog redelijk de sokken er in, hetgeen resulteerde in een stuk of 5 mensen die op een alternatieve manier afgestapt zijn. Zelf wel een paar schuivertjes gemaakt, maar uiteindelijk toch nog het rubber onder gehouden.

De 2e sessie begon lekker, was een mooi droog spoor vanaf einde Veenslang tot de Ramshoek. Was alleen wat lastig met inhalen, dan moest je toch ff een stukkie over de natte baan. Maar halverwege de sessie begon het al weer te regenen en na 1 ronde was het droge spoor ook weer nat. Toen vond ik het wel genoeg en ben naar binnen gegaan.

Tijdens de lunch nog even het weer afgewacht, maar het bleef regenen en mijn voornemen om een leuke tijd neer te zetten was toch al niet meer haalbaar, dus opladen en naar huis.

Nu maar hopen dat het de 24e wel lekker weer is.
 
jammer van de regen,ik vond het op den duur ook wel welletjes met die zeiknatte baan en ben ook maar afgereisd naar huis.
verder het is een schitterend mooie baan en het wordt er erg profesioneel geregeld,ik zie uit naar de volgende keer, maar dan als het droog is.
 
SBK 2003 ... veel over het weer ... vanaf Stekkenwal was tijdens de eerste 4 rondes een onwaarschijnlijk mooie grote windhoos te ontdekken (achter het Meeuwenmeer). Toch maar even gekeken, want dat zie je maar 1x in je leven. Hehe, wel leuk dat ik weer helemaal hot ben met mijn Duc! Dat was een paar jaar geleden nog heel anders.

Groetjes en tot de volgende SBK op Assen

Helma
 
SBK 2003 ... veel over het weer ... vanaf Stekkenwal was tijdens de eerste 4 rondes een onwaarschijnlijk mooie grote windhoos te ontdekken (achter het Meeuwenmeer). Toch maar even gekeken, want dat zie je maar 1x in je leven. Hehe, wel leuk dat ik weer helemaal hot ben met mijn Duc! Dat was een paar jaar geleden nog heel anders.

Groetjes en tot de volgende SBK op Assen

Helma
neem nog ff een biertje
 
@rno, had jij je brommer op een aanhanger staan? Ik kwam veel motoren tegen die net uit Assen kwamen toen ik uit Zwolle kwam. Ik zag een motor op een kar, waarvan ik meteen @rno dacht!
 
Tja, het weer was bepaald niet ideaal, maar ik heb me weer prima vermaakt 8-)

En ben weer net iets minder langzaam :)
 
heb hans gsx-r gezien en een vtr en natuurlijk wegpiraat met zij oren en schitteredn geluid btw!!!!!!!!!!

hans:de laatste twee sessie waren allemaal droog,behalve bij groep d.
 
Laatst bewerkt:
hans ik heb jou motor niet zien staan!!!of reed je met een 1000??

Nee, ik heb een GSX-R600 SRAD racer voor op 't circuit (en volgend jaar ZAC).

full


Niet zien staan/rijden ?
 
nee hans heb je niet gezien!!!wist niet dat je een racer had,jammer dat je de twee droge sessies niet bent gegaan.


your welcome!!
 
nee hans heb je niet gezien!!!wist niet dat je een racer had,jammer dat je de twee droge sessies niet bent gegaan.


your welcome!!


Yep. Mijn motor stond bij The King op de trailer en hij had een lekke tank, waarmee hij zowieso al niet meer kon rijden en het weer zag er dusdanig slecht uit dat we niet verwachtten dat het nog zou opklaren (ook uitgaande van de reputatie van Assen). Op dat moment hebben we de beslissing genomen om naar huis te gaan. Achteraf voor mij de verkeerde helaas. Maar shit happens en er komen nog meer dagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan