110mm uitlaatsteunen Termignoni gezocht

Vieze

Die hard MF'er
8 jun 2008
931
147
Hilversum
Hoi,

Mijn Yamaha TRX heeft twee uitlaatsteunen van RVS, die bedekt zijn met rubber tegen krassen van de uitlaten. Dit rubber vergaat ieder jaar en ik ben het vervangen daarvan beu.

Het liefst wil ik twee perfect sluitende carbon uitlaatsteunen zoals je die ook om Akra's e.d. ziet zitten. Nergens te vinden! Wie kan me helpen?
Hoge kwaliteit uitlaatrubber zou ik ook accepteren, maar het enige wat ik kan vinden is dunne droge rommel van aliexpress.

Voorbeeld (niet mijn motor)
1380337
 
Het is er wel hoor, je moet alleen een type uitlaat van IXIL of MIVV weten die dezelfde diameter heeft. Van de betere merken kun je zulke beugeltjes los kopen.

Foto is niet jouw motor maar wel leuke brommer!
 
Thanks voor de hint, maar ook deze gaan maximaal tot 100mm. Als ik een carbon beugel 10 mm moet spreiden dan gaat dat niet werken bij de sluiting ben ik bang.
Maar je hebt me op een nieuw spoor gezet dus ik ga eens verder zoeken. Tips intussen welkom ;)
 
Ik vind het zo ook niet hoor maar moet toch te doen zijn... clamp is ook een goede zoekterm. Soms zou je in google aan willen geven "dit keer even geen aliexpress meuk" 🙄
Anders een uitlaat toko met serieus assortiment vragen, zoals Bolski.

Dit lijkt er op maar staat geen afmeting bij.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan