joeltje heeft (weer) een nieuwe bike!

joeltje

MF veteraan
5 dec 2001
2.368
0
Vught
jaja, ik heb eindelijk weer een sport fiets, oud beestje, maar veel fun mee te beleven!!!

full
 
Laatst bewerkt:
Thanks!
Ik weet gewoon niet wat ik wil... ben benieuwd hoe lang deze het volhoud, en zo lang ik leuke dealtjes kan maken met ver- en aan-koop, blijf ik lekker wisselen!!!

Btw; je vergeet de 1100 magna, de zxr 750 en de zzr 1100 ;)
 
ik had al eens op een blauwe gereden :P dus een rooje gekocht, daarnaast scheelde het 300 euro om hem in het bleu te kopen O-)
 
ik had al eens op een blauwe gereden :P dus een rooje gekocht, daarnaast scheelde het 300 euro om hem in het bleu te kopen O-)

Nette prijs, veel plezier met deze oldskool ( zit er misschien ook wel aan te denken om mijn oldskool zelf te houden, blijven toch leuke fietsen) :}
 
:} :} :} :} :}
wat een vette bike man, die oude ss motoren zijn echt veel en veel en veel mooier dan die moderne TROEP :r
 
thanks Ik & Ik, ben er ook erg vet mee. En blinken :9~ echt geweldig. als het dan regent, dan maar poetsen ;)

Ninja, prijs was idd erg netjes.. zeg maar een -30 graden winter prijs }) hou je gixxer maar, we moesten maar eens een meeting regelen met alleen maar OS-gixxers :Y
 
Joel, is jouw motor ook opgehoogd van achteren?, als dat niet zo is zal ik dat zeker wel doen, anders rij je alles aan de grond in de bochten. (vooral met pilot powers erom *O* )
 
nope, nog niet gebeurd, moet ik nog eens doen.. Ik zie idd wel de slijtplekken aan de kuip, dus het lijkt me idd geen overbodige luxe :X Eerst maar eens een droge dag afwachten, kijken hoever ik nu kom.. ik kom nml. van een Boxer tour beest af, en een sport fiets is even geleden :o
 
thanks Ik & Ik, ben er ook erg vet mee. En blinken :9~ echt geweldig. als het dan regent, dan maar poetsen ;)
(..)
Mooi ding, en voor het poetsen eerst vuil er af spoelen. :?
Met dit weer eitje, inspuiten met S100, :] ritje en hoe sneller, des te hogedrukreiniger.

Veel plezier er mee! Maar dat zit wel goed, dunkt me.[/sma]]
 
hij is reeds gewassen en gepoetst... maar hij was eigenlijk al schoon, dus veel eer was er niet te halen *O*

Iemand die me vertellen kan ho het monozitkapje dingetje eraf moet? De schroef los en dan?
 
hij is reeds gewassen en gepoetst... maar hij was eigenlijk al schoon, dus veel eer was er niet te halen *O*

Iemand die me vertellen kan ho het monozitkapje dingetje eraf moet? De schroef los en dan?

Zadel eraf halen, daar zitten twee schroeven die moeten eruit, en die schroef bovenop je soloseat moet eruit. suc6 (mijn soloseat zit op deze manier vast, volgens mij is er ook een variant waar de soloseat met 5 schroeven vast zit ipv 3)
 
en hoe gaat het zadel los dan? Met de sleutel :?
fijn hè, zo'n noob met een fiets... |(
 
Het lijkt toch dat mijn zadeltje niet los wil.... '( nog tips?

Iemand nog een adresje voor leuke extra's? Kuipruitjes, knippers en ander leuk spul?
 
Terug
Bovenaan Onderaan