Kloteklussie vandaag in de kou... achterlichten/parkeerlichten deden het niet dus ff de zekeringen controleren.
Nou ff... niet met een FJR...
Topkuipdeel links met 5 boutjes en flink wat sleur en trekwerk (zijn klotedelen) los moeten wrikken om bij de zekeringen te komen. Met open- en dicht van de kuip ben je zo 10 minuten bezig (als je het netjes probeert te doen).
Aan de andere kant van de topkuip zit de accu, om daar bij te kopen moet je twee kuipdelen verwijderen. Ook zo'n kloteklus. Handig als je ff moet starten mbv startkabels (meermaals gebeurt, en dat soort zaken gebeuren natuurlijk altijd s' winters)
Bij jullie ook zo'n rotkarwei om er bij te komen? Meeste oudere motoren hebben de zooi onder de buddy zitten. Stuk handiger. Misschien dat ik bij m'n volgende motor voor aankoop ga checken of dat soort zaken makkelijk bereikbaar zijn.
Overigens zat m'n zekeringenkast onder de (koper)roest wat het probleem veroorzaakte. Alles er uit en ff de boel schoonmaken/inspuiten met WD40 loste zowel letterlijk als figuurlijk een hoop op
Nou ff... niet met een FJR...
Topkuipdeel links met 5 boutjes en flink wat sleur en trekwerk (zijn klotedelen) los moeten wrikken om bij de zekeringen te komen. Met open- en dicht van de kuip ben je zo 10 minuten bezig (als je het netjes probeert te doen).
Aan de andere kant van de topkuip zit de accu, om daar bij te kopen moet je twee kuipdelen verwijderen. Ook zo'n kloteklus. Handig als je ff moet starten mbv startkabels (meermaals gebeurt, en dat soort zaken gebeuren natuurlijk altijd s' winters)
Bij jullie ook zo'n rotkarwei om er bij te komen? Meeste oudere motoren hebben de zooi onder de buddy zitten. Stuk handiger. Misschien dat ik bij m'n volgende motor voor aankoop ga checken of dat soort zaken makkelijk bereikbaar zijn.
Overigens zat m'n zekeringenkast onder de (koper)roest wat het probleem veroorzaakte. Alles er uit en ff de boel schoonmaken/inspuiten met WD40 loste zowel letterlijk als figuurlijk een hoop op