Prototype BOS-demper voor de R6 2006

Er6ik

MF veteraan
12 jun 2003
2.096
0
Breda
Dames en Heren,

Hier wat foto's van de nieuwe BOS-demper tbv de r6 van 2006. Het betreft hier wel een prototype...

Graag jullie mening!

full


full


full


Update: zie de definitieve versie van de BOS-demnper op pagina 6 van dit topic
 
Laatst bewerkt:
Damn... vond dit eerst echt een afschuwelijke fiets maar hoe langer ik ernaar kijk hoe mooier ik haar begin te vinden... Vooral de neus!!

Vind het kontje nog wat minder maarja... er moet natuurlijk wat te stylen voor 2007 overblijven moeten we maar denken :P
 
Damn... vond dit eerst echt een afschuwelijke fiets maar hoe langer ik ernaar kijk hoe mooier ik haar begin te vinden... Vooral de neus!!

Vind het kontje nog wat minder maarja... er moet natuurlijk wat te stylen voor 2007 overblijven moeten we maar denken :P
Uhm... okay.... en wat vindt je van de uitlaat? :?
 
Nee, sorry. Doe mij dan maar die van laser, die vind ik wel 100x mooier en bruuter!

(Afbeelding)
Ik heb pas iemand gesproken die die uitlaat in het echt heeft gezien (bij Laser zelf) en die was er niet zo over te spreken (had iets met de afwerking te maken, dacht ik)
 
hmmm, heb hem in het echt nog niet gezien maar ik vind die BOS demper meer iets wat thuishoort op een naked bike of een streetfighter ofzo. Past niet echt bij het snelle uiterlijk van de 6. :N
 
Laser en Bos zijn sowieso nooit top qua afwerking....
Enige echte goeie Laser is een works en die kan je als particulier vrijwel nooit krijgen... De rest is massa productie in de zin van"hmmm kan ermee door".
Beter BOS kopen.. maar die is voor de R6 lelijk... Rare toeter...
 
Sorry vind het niet mooi. Het is wennen zo'n vorm uitlaat op een supersport, maar na het wennen vind ik het nog niet mooi. Ik krijg de vorm van de uitlaat niet gekoppeld aan iets van de vorm van de motor, niet de kuip, niet de tank, niks..


Afwerking van BOS vind ik over het algemeen toch wel goed hoor!!
 
Eerlijk gezegd vind ik de leo vinci en akra toch een beetje tegenvallen. Beetje gebrek aan fantasie: het oude design is gewoon ingekort. Termignoni heeft nog geen demper ontwikkeld (aan de site te zien dan)... By the way: de leo vinci is - zo te zien - een volledig systeem. dat kan nog eens een paar pk's schelen...

Jullie mening over de BOS-demper wordt op prijs gesteld, dus laat maar komen ... :Y
 
Laatst bewerkt:
vind het uiteinde van de boss dempers dus net iets te dik... voor de lengte...( ehem ) staat er ook niet mooi op vind ik

Vind eigenlijk die Laser uitlaat, hoewel niet mooi afgewerkt, daardoor ook wel weer iets bruuts hebben :P :
 
waar zijn die mooie lompe dempers gebleven?!?! '(

Dit is allemaal zo klein en net alsof je een stompje op je motor hebt B|
 
het lijkt wel een trent dat de achterkanten in zijn totaliteit veel minimalistischer worden, ook de kontjes

maargoed, de demper, opzich wel oké
weer eens wat anders, maar het is me nog iets teveel een toeter
wellicht een designcombo met die Laser? :)
 
Termignoni moet gewoon met een replica demper komen zoals die van rossi in de Motogp, die zou dan super staan onder deze 6. Eigenlijk vind ik alle nieuwe dempers voor de nieuwe 6 net iets te kort...
 
Damn... vond dit eerst echt een afschuwelijke fiets maar hoe langer ik ernaar kijk hoe mooier ik haar begin te vinden... Vooral de neus!!

Vind het kontje nog wat minder maarja... er moet natuurlijk wat te stylen voor 2007 overblijven moeten we maar denken :P

:^

:Y
 
waar zijn die mooie lompe dempers gebleven?!?! '(

Dit is allemaal zo klein en net alsof je een stompje op je motor hebt B|

Lompe dempers? :N
Net zo iets als zo'n RSV van paar jaar geleden zeker :r wat is daar nou mooi an..

Ik vind trouwens die Laser et gaafst, en met die afwerking zal het wel goed zitten dunkt mij... :W
 
:r :r Wat een geamputeerd stompje is dit zeg.
Ik vond die Akra's en Leo's leuk geprobeerd.
Maar die Laser is wel het gaafst :}
BTW wat is er dan niet goed aan die afwerking van die laser potten?
Ik zie er mijns inziens niet zo heel veel mis aan. :?
 
die leo en laser zien er leuk uit

Bij die Bos vraag ik me af waar de rest van het blaastorkest blijft
"Pfffwèèèèèèèp"
 
Terug
Bovenaan Onderaan