KTM 660 SMC gejat...

GuZ

MF veteraan
4 jun 2001
12.005
8
WAT NOU! (Amsterdam-Oost)
yep, vannacht, voordeur en alleen mijn box open gebroken, was dus zeer gericht op mijn motor.

mmmm, de nadelen van het populair worden van sm(racen)?

gejat.jpg


zo'n hoerige powervalve heb je niet 123 vervangen, dus wees scherp op zo'n homo-detail ;)
 
Ok, mag ik hem van de weg rossen als ik heb tegenkom?

Eindelijk iemand die met duidelijke info komt :)
 
verrot voor je man. maar je hebt niks gemerkt? ik zal mijn ogen openhouden op internet. verder nog schade aan je huis dan? of alleen je voordeur en garagedeur?
 
Aiai, godver.....daar gaat je mooie bak :( zou hem er ook maar wat graag af schoppen.
 
als jullie hem van de weg rossen, zorgen jullie wel dat de motor een beetje heel blijft? ;)

er is altijd wel wat lawaai in een stad, dan denk je dat buren ruzie hebben en met deuren smijten en dat soort zaken. is niet aan de orde van de dag, maar gebeurt wel eens.... en idd.... heb ik gisterennacht "gesmijt" met deuren gehoord.... jaja. als als als....

glazenzetter is onderweg, nu met echt veiligheidsglas, en ik zal de deur moeten herstellen....
 
GuZ, sterkte. Moet toch gvd geen trend gaan worden. :( :( Hopelijk goed verzekerd? En dank voor de info. Ik houd mijn ogen open.
 
glazenzetter is onderweg, nu met echt veiligheidsglas, en ik zal de deur moeten herstellen....

En alarm, anti inbraakstrips, IP-camera (!) en en en...?
Ik hoop dat ze m snel ongeschonden terugvinden
 
:( .....

Gelukkig kan die motor wat hebben als je de boel van de weg ramt de bestuurder aanspreekt.


Damn...verzekering e.d. in orde ??
Blijft f*cking k*t, maar als je ook nog het hele bedrag kwijt bent.....wat moet je in godsnaam doen om echt te voorkomen dat die gasten je spul jatten '( |(
 
Niet te geloven zeg.....

Verzekering is goed geregeld neem ik aan? Moet je ook nog andere sloten hebben als je KTM in de box staat?

Sterkte met de afhandeling in elk geval.

Die KTM zal wel niet in A'dam blijven, dat zal denk ik teveel opvallen. Misschien gaan ze er mee racen, ik zal eens kijken bij trainingen in Emmen :)
 
Nee he...

Schrik er wel steeds meer van :(

Verzekering goed?? Ik kan niet anders verzekeren als met 1500 euro eigen risico.. dus dat zal jij ook wel hebben, dus goed verzekeren kan niet eens!
Echt mijn nachtmerry ook dat ie zal verdwijnen '(
 
hij is verzekert, maar je stinkt er natuurlijk aardig bij in....
sowieso de opgeleukte dingen

Klote voor je... inderdaad zal de vergoeding nooit opwegen tegen de ellende die het veroorzaakt. Je speciale delen ben je zowiezo kwijt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan