125/250 topic deel 27 'nog even overwinteren'

Status
Niet open voor verdere reacties.
kleine mysterie voor de motor kenners.
Er wil iemand een 2002 kx250 inruilen, maar ik kan aan het framenummer niet eruit komen of het daadwerkelijk een 2002 is. framenummer is JKAKX250LLAxxxxx

hier een foto.
BgnCMPVIMAAayaA.jpg


2002 zou een 48mm voorvork hebben maar mijn kennis is te gering om dat aan de hand van een foto er uit te halen.
 
kleine mysterie voor de motor kenners.
Er wil iemand een 2002 kx250 inruilen, maar ik kan aan het framenummer niet eruit komen of het daadwerkelijk een 2002 is. framenummer is JKAKX250LLAxxxxx

hier een foto.
[afbeelding]

2002 zou een 48mm voorvork hebben maar mijn kennis is te gering om dat aan de hand van een foto er uit te halen.
wat staat er in de wielen?
 
maak niet zoveel uit of ie van '99-'00-'01-'02 is gaat erom hoe ie erbij staat niet meer voor geven dan 1000 euro.
 
kleine mysterie voor de motor kenners.
Er wil iemand een 2002 kx250 inruilen, maar ik kan aan het framenummer niet eruit komen of het daadwerkelijk een 2002 is. framenummer is JKAKX250LLAxxxxx

hier een foto.
[afbeelding]

2002 zou een 48mm voorvork hebben maar mijn kennis is te gering om dat aan de hand van een foto er uit te halen.
Als er een 48 mm kyb in zit met dat framenr is het een 02. als het orgineel is he...
Wat is het blok nr? weet je dat?
 
heb hem al geappt of die een fototje van bloknummer en wielcode kan sturen.

@crossblok: heb hem 1200.- geboden als het idd een 2002 is, anders moeten we wat anders afspreken.
zag dat je 99er Kx250 nu hier in de buurt bij een kennis staat. kleine wereld
 
Is gewoon een renthal stuurtje maar met een ander kleurtje hendels zijn orgineel alleen met een ander kleurtje.

Toch knap dat jij zo ziet dat het gammel is ;)

hij bedoelt waarschijnlijk gewoon dat het geen porem is, zilveren hevelhouder, zwarte hevel, en dat stuur helemaal zwart.
 
Ach was ff niet anders had geen andere spuitbus staan kan het wel in fiatagri rood doen of new holland blauw maar dan wordt het zo'n halve zebra.
 
mja of het nou een 2001 of 2002 is maakt voor de waarde van zo'n oude motor ook geen zak meer uit.
 
Iemand nog Keihin pwk38 liggen voor de wat nieuwere 250 2 takten moet geen lange carburateur wezen weinig ruimte . Is voor KX250 07/08 of iemand weet die zoon carburateur heeft liggen . 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan