125/250 topic deel 27 'nog even overwinteren'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is nou beter voor Rilland, nop of schoep? Ik heb eigenlijk alleen nog maar het zand gedeelte gereden :P
Is een schoepenband niet gelijk helemaal versleten van dat klei gedeelte?MX1 (B?) of iets in die richting als dat er is? (staat niet op de site?)

ik rijd zelf altijd met de michelin ms3 in riland, schoep gaat wel maar dan de dunlop of michelin schoep. pirelli gaat gelijk kapot
 
Ik zeg daar werd flink doorgereden zeg..
Als Thomas Adriaanse buiten de top 10 zit en Thijs zowat laatste.. zegt wat over het niveau.
:P :]

Edit: reed met licentie houders mee :X
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg daar werd flink doorgereden zeg..
Als Thomas Adriaanse buiten de top 10 zit en Thijs zowat laatste.. zegt wat over het niveau.
:P :]

Edit: reed met licentie houders mee :X

Inderdaad zitten gewoon startbewijs houders tussen met ADAC en belgische rijders.
22e van de 36 totaal niet echt goed, maar 9e van de hobby rijders.
 
Hij lag idd zwaar, kon me stuur nietmeer vasthouden de 2de manche. Maar verwachte ook niet meer na 3,5 maand niet gereden te hebben.
Jij ging anders toch wel goed rond Thijs
 
Hij lag idd zwaar, kon me stuur nietmeer vasthouden de 2de manche. Maar verwachte ook niet meer na 3,5 maand niet gereden te hebben.
Jij ging anders toch wel goed rond Thijs

Was jij er wel?? Heb nog ff gekeken of ik je zag maar wist niet meer precies hoe je eruit zag _O- :X
Dat zand op axel is echt niet normaal zo scherp zeg! Heel mijn tank weer vol met krassen :P :/

Gisteren nog ff op Rilland gereden samen met Ron, ging weer leuk, echt fijn baantje daar :)
Ben jij er zaterdag ook?
 
Was jij er wel?? Heb nog ff gekeken of ik je zag maar wist niet meer precies hoe je eruit zag _O- :X
Dat zand op axel is echt niet normaal zo scherp zeg! Heel mijn tank weer vol met krassen :P :/

Gisteren nog ff op Rilland gereden samen met Ron, ging weer leuk, echt fijn baantje daar :)
Ben jij er zaterdag ook?


ik reed met honda nr 43 in de mx2. ja zaterdag ben ik er ook in rilland, dan zal het wel een stuk beter gaan.
zitten gewoon schelpen tussen het zand daar dus vind niet gek dat je krassen hebt.
 
valt me de laatste weken op dat er veel op MP geboden wordt met Engelse namen zoals Guy, Dave, Rendall, Aron etc. Nigerianen? wel irritant als je zelf wilt bieden.
 
om gek van te worden idd... heb ook een fiets te koop staan.... echt vage shit die daar op af komen.
 
gister nog, jongen leek best serieus... leuke prijs overeen gekomen. Krijg ik een mailtje...

Jaa ik kom niet meer, je woont te ver weg :+
 
Ja en als je een serieuze bieding wilt doen zegt de verkoper: maar ik heb al een hogere bieding, niet wetende of willen weten dat het om buitenlandse oplichters gaat.
 
En dan je adres al gegeven en zeggen ze ja kan niet komen me auto is kapot. Een keer gehad toen wel even paar weken extra slot aan de deur gehangen
 
Ja en als je een serieuze bieding wilt doen zegt de verkoper: maar ik heb al een hogere bieding, niet wetende of willen weten dat het om buitenlandse oplichters gaat.

Gewoon bellen en zeggen dat je nu met geld in de auto stapt.
Nu geld of vage bieding... dan gaan mensen toch vaak voor direct geld.
 
Die aron word ik ook gek van ja, heb hem uigescholde voor stomme aap en nog meer dus hoop wel dat het een nergeriaan is :P
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan