125/250 topic deel 27 'nog even overwinteren'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lange borstel.
Rene heeft weleens een kan water op druk mee (zon insecticiden spuit) dat werkt nog beter
nouja, eigenlijk zijn dat john en chris die dat bij hebben en ik mag daar altijd gebruik van maken O-) maar indd
pomp-systeem-plantenspuit.jpg

zal er zelf ook nog eens een aanschaffen, wel fijn om bij te hebben op n wedstrijd dag
 
Das wel jouw stijl he als het niet naar je zin gaat?
Waar woont een Nergeriaan eigenlijk?
Niet naar je zin??? Bewust de boel oplichten is heel wat anders, "handelaar" ;)
Over ouwe koeien gesproken.
 
Laatst bewerkt:
Hebbie hem ook weer....en kap een keer met dat onzettend gelul van je klootviool,je mag je mening hebben maar dat wil niet zeggen dat dat de juiste is.
En als je nou toch bezig blijft dan hoop ik dat je dat een keer recht in mijn gezicht durft te doen ipv die kansloze laster op het forum...maar dat zal wel niet....einde discussie weer.
 
Laatst bewerkt:
Yep,maar freubel Erik voelt zich dan altijd geroepen om me van achter zijn veilige pc van oplichting te betichten.
...daarben ik een keertje klaar mee.
Punt!
 
Laatst bewerkt:
Vind het belangrijker hoe een zaak een probleem oplost, er kan altijd een motor tussen zitten die niet deugt. Heb ik bij Alfred Gerrits ook wel gehad, was misschien alleen maar een slippende koppeling, maar werd wel kosteloos verholpen.
 
Inmiddels zitten mijn 125 exc carters weer op elkaar na het vervangen van bigend en alle lagers. Nu heb ik dus het probleem dat de krukas een heel klein beetje heen en weer kan bewegen. Misschien is het 0.1 mm of meer. Maar ik durf er niet mee te gaan rijden zo...

Er zit een midden pakking tussen van 0.5mm. Het krukas tandwiel en vliegwiel zit aangedraaid op het juiste moment. Aan de ene kant van de krukas wang past een voelermaat van 1.2mm andere kant 0.9mm.

Nu dus mijn vraag; hoe kan dit zo zijn en wat kan ik er aan doen?

Alvast bedankt voor de hulp!
 
Inmiddels zitten mijn 125 exc carters weer op elkaar na het vervangen van bigend en alle lagers. Nu heb ik dus het probleem dat de krukas een heel klein beetje heen en weer kan bewegen. Misschien is het 0.1 mm of meer. Maar ik durf er niet mee te gaan rijden zo...

Er zit een midden pakking tussen van 0.5mm. Het krukas tandwiel en vliegwiel zit aangedraaid op het juiste moment. Aan de ene kant van de krukas wang past een voelermaat van 1.2mm andere kant 0.9mm.

Nu dus mijn vraag; hoe kan dit zo zijn en wat kan ik er aan doen?

Alvast bedankt voor de hulp!

Beetje speling is normaal hoor (alles zet wat uit)
Geen zorgen maken en gas erop, zou ik denken.
 
Maar als dat steeds gaat liggen bonken, slijt het toch allemaal uit? Voordat ik hem ging reviseren had hij het in ieder geval niet..

Dus het kan geen kwaad?
 
Yep,maar freubel Erik voelt zich dan altijd geroepen om me van achter zijn veilige pc van oplichting te betichten.
...daarben ik een keertje klaar mee.
Punt!
Jij kunt het mooi brengen ja. :N
Maar als dat steeds gaat liggen bonken, slijt het toch allemaal uit? Voordat ik hem ging reviseren had hij het in ieder geval niet..

Dus het kan geen kwaad?
De krukas zelf, zijdelings?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan