125/250 topic deel 28:De zon begint te schijnen

Iemand een adres voor vliegwiel gewichten in europa?
Ik kan ze alleen vinden in Amerika, maar dan zit je met invoerkosten, btw en inklaringskosten.
 
ze komen ook uit amerika, dus als iemand ze hier verkoopt zitten al die kosten evengoed in de prijs, alleen invoerkosten zullen in verhouding lager uitvallen, maar is 13 euri als het gewoon via PostNL ingevoerd wordt.
 
dacht dat JSR service Joure deze ook verkochten, volgens mij zitten er hier wel wat op het forum die er ervaring mee hebben en kunnen zeggen of het wat is en wat ze ongeveer waard zijn.
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje,
Wie weet een plek waar het gedoogd word om te crossen, liefste in NH.
En welke banen zijn voor een beginnende rijder goed te doen?
 
Heb wel gehoord dat velgen die gepoedercoat worden 'slapper' worden omdat ze vrij lang in een oven ligen om de poedercoat te harden en daardoor het alu een andere stijfheid kan krijgen
 
Als je het zo gaat bekijken is het verwarmen niet het gebaarlijkste. Maar de afkoelsnelheid, dit zorgt voor een brosse structuur in het materiaal als dit te snel gaat.
 
Jah, er Lebt noch! :)

Las vanaaf een bericht op FB dat je crossvelgen niet moet laten poedercoaten omdat ze dat te stijf worden!?!?!
Zelfde als frames laten poedercoaten, zou slecht zijn, omdat de poedercoating er door werking van het frame zou afbreken?!


Jaja.... ;)

De vrouw was ziek zeker? Mocht je er niet op?

:9
 
Als ik relax wil gaan liggen kruip ik wel tegen de zachte bips van mn vriendin aan.

Ik hoef geen bankstel op de bromfiets. Ik wil een xseat. Of jij ze nou kut vindt of niet.
 
Gister nieuwe oude laarzen opgehaald,
11403304_873733526008336_8730417401410568865_n.jpg


Iemand nog goede tips over hoe ik ze het beste kan schoonmaken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan