125/250 topic deel 28:De zon begint te schijnen

Jep ik ben er ook weer bij. :)

Om 10:00 zat ik achter de pc, f5 f5 f5 f5 f5 haha.
Gelukkig maar, want iemand van onze groep was helaas te laat, dikke vette pech.....

Wel op een 450 dit jaar, denk dat ik een 07 of 08 crf450 haal binnenkort. Even mp en speurders in de gaten houden. Iets meer gang op het rechte stuk haha })
 
Laatst bewerkt:
ik pak de suzuki weer dit jaar wel wat meer trainen en kijken of ik dan wel in de finale kan komen.
 
Een verse suzuki gehaald,
Ben benieuwd of die reiger vering veel beter veert dan de originele.
full
 
Iemand enig idee hoe het raceformat eruit ziet voor de red bull knock out?
Er staat dat er minimaal 2 uur geraced kan worden.
 
Als het goed is heb je vandaag een mailtje gehad.
Daar staat alles in.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vorige week even een 2016 sx125 gereden.
Ze hebben aardig wat vermogen die 125jes tegenwoordig, viel niks tegen.
 
Weet iemand zo welke lagers ik nodig ben voor mijn onderblok van een '97 cr125?

Ik weet dat die van de uitgaande as alleen origineel van Honda past ivm uitsparing, maar de rest is toch standaard bij elke lagerboer te krijgen als je de lagernummers hebt?

Binnenkort maar eens proberen een Honda in ere te herstellen.
 
Weet iemand zo welke lagers ik nodig ben voor mijn onderblok van een '97 cr125?

Ik weet dat die van de uitgaande as alleen origineel van Honda past ivm uitsparing, maar de rest is toch standaard bij elke lagerboer te krijgen als je de lagernummers hebt?

Binnenkort maar eens proberen een Honda in ere te herstellen.

Koop zo'n kant en klare set op Ebay. Dan zo'n set met pakkingen en keerringen en lagers. Geen uitzoekwerk en meestal goedkoper dan wanneer je alles overal vandaan sprokkelt.
 
blok lostrekken en de lagers eruit halen.
Naar de lagerboer, bestellen maar.

overigens zijn de krukaslagers van OEM honda wél anders dan lagerboer lagers. (zit een soort coating over)
 
Ik heb eventueel alle lagers/keerringen/pakkingen op voorraad liggen.
En ben ook zeker niet duurder dan de conculegas ;-)

Weet niet of je nog meer nodig hebt, maar ik heb vrijwel alles liggen, ook veel gebruikt 2ehands spul! bij interesse graag even mailen, timmer_dirk@hotmail.com ik kijk hier misschien 1 of 2 keer per week.
 
Ik heb eventueel alle lagers/keerringen/pakkingen op voorraad liggen.
En ben ook zeker niet duurder dan de conculegas ;-)

Weet niet of je nog meer nodig hebt, maar ik heb vrijwel alles liggen, ook veel gebruikt 2ehands spul! bij interesse graag even mailen, timmer_dirk@hotmail.com ik kijk hier misschien 1 of 2 keer per week.

Je hoort van me als ik wat meer weet :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan