die 125cc's zij brak. 11kw en 9,1kw. dat gaat toch niet vooruit man. hoe hoe hard zou dat nu rijd? 110? waardeloos. is misschien wel ruig als je die met 16 mag rijden zoals in duitsland. maar het is niks voor over de snelweg te rijden ofzo. denk dat de plezier na een week weg is.
die 125cc's zij brak. 11kw en 9,1kw. dat gaat toch niet vooruit man. hoe hoe hard zou dat nu rijd? 110? waardeloos. is misschien wel ruig als je die met 16 mag rijden zoals in duitsland. maar het is niks voor over de snelweg te rijden ofzo. denk dat de plezier na een week weg is.
die 125cc's zij brak. 11kw en 9,1kw. dat gaat toch niet vooruit man. hoe hoe hard zou dat nu rijd? 110? waardeloos. is misschien wel ruig als je die met 16 mag rijden zoals in duitsland. maar het is niks voor over de snelweg te rijden ofzo. denk dat de plezier na een week weg is.
Goh, hoe kan het dan dat die van mij (origineel) 30pk heeft en een top van 130/135 Rij er regelmatig woon/werk mee en dat verveelt nog steeds niet en natuurlijk voor de fun Oké, snelwegen mijdt ik als de pest maar daar zijn ze ook niet voor gemaakt vind ik, je moet er lekker mee binnendoor knallen en daar heb je echt geen 50+ pk's voor nodig.... Denk dat een broekie van 16 nog aardig zijn handen vol zal hebben aan mijn 125je....
De 2t blokjes zijn allemaal minarreli en hebben 23 pk
zijn simpel terug te brengen maar nederland hoeft zich
toch niet aan de 11kw wet te houden?
Maar een plaatj en een ring verwijderen en ze zijn 23pk
in duitsland begrenzen ze ook voor 16 jarige de bak
halen de schakelbloem weg en zetten er een met 5 voor
terug die lopen ook maar 80 andere 115 ongeveer.
Ik heb altyd een licht off-roadje erbij gehad goedkoper dan
een brommer en niet diefstalgevoellig en fyn in de winter.