Waar vind ik racegaas

De Kawaman

MF veteraan
2 apr 2002
6.515
1
Gouda
Ik mis de gaasjes in mn kappen , nu wil ik daar van dat fijne gaas voor op maat knippen.
Weet iemand waar ik dit kan kopen?
 
meeting0252.jpg


t gaas wat je bij de gele ziet dus
 
nee dit is van dat gaas in trapeziumvorm en is echt mooi.
had het om m'n blade in z'n kont. fluor geel gespoten, stond erug kick...
 
Serieus, je kunt van dat perforeerd aluminuim krijgen bij de doe-het-zelf toko. Dat zijn platen, kun je dan zelf gewenste vorm uit knippen, laat alleen niet zovaal lucht door, dus als je het voor je luchtinlaat wil.......
 
Als je die zilverkleurige dingen bedoeld die ze ook in de luchthappers van auto's stoppen moet je ff hier kijken

www.carspecials.nl

www.autostyle.nl

Stukkie kopen, op maat knippen en :]

Ik weet zeker dat ze ze hebben bij carspecials!!
Zo zijn er nog heel veel sites, hoor wel als je er meer wil!
 
hey jasper,

ik heb dit erin gezet want ik vond dat zwarte goedkoop uitziende spul niet veel soeps:

full


Het is eigenlijk bumpergaas voor in een auto!!! Kameraad van me had nog een stukkie over! Ik heb nou nog een heeeeeel klein stukkie... kzal ffies kieken of het genoeg is voor je.... want dan mag je het wel op komen halen... of je moet er geld voor WILLEN geven :+ . Als het niet genoeg is moet je het denk ik toch gaan kopen. Het komt bij NL Power vandaan: www.nlpower.com
 
psies wat ik zoek!!

zat te denken om het ook achter het voorwiel te doen, voor de radiateur en bij de grotere gaten in mn zijkappen.
ga ff die link volgen.
Heb dan aardig wat nodig, maar iig vast bedankt voor je aanbod ik hou hem warm!!
 
precies wat ik ook van plan was }) !!! Ik denk ik zeg het nog niet van het gaas achter het voorwiel maar meneer had het zelf ook al bedacht ;)
Het is alleen niet al te goedkoop... en bij nl power moet je geloof ik ook meteen een fikse lap kopen.... maar goed dat mag de pret niet drukken *D
 
Jasper waar woon je ?

Waar ik woon (grens belgie/brabant/limburg) is een auto zaak die verkopen het. Scheelt ongeveer 10 euro met halfords en hun hebben diverse motiefjes :)

Halfords heeft het ook liggen, zijn wel grote vellen en kosten een 40 euro geloof ik.

Denk eraan dat het ook nadelig kan werken he ivm koeling.
 
Vraag ff een Rico!!!!!!
Die heeft het al op zijn Gixxer zitten!

En verder....bij een automaterialenzaak die ook wat optisch tuning spul in huis heeft, lijkt me logisch?
 
vast zetten doormiddel van kit is erg ideaal en kan erg erg netjes.

Klemmen kan ook easily.
 
Terug
Bovenaan Onderaan