12e Zijspan Treffen Genemuiden

Da's handig. Dan hoop ik dat Daf400 weet hoe jij er uitziet. Want ik niet😉
Is niet moeilijk te herkennen hoor , er gaan daar 2 meiden rondlopen met een T shirt waar double trouble op gedrukt staat . Beiden hebben een glas witte wijn in hun hand met zelfde opschrift.
Als je deze dames eenmaal gevonden hebt selecteer je de meest luidruchtige van de twee uit. :z
Grtz en tot volgende week Fox
 
Is niet moeilijk te herkennen hoor , er gaan daar 2 meiden rondlopen met een T shirt waar double trouble op gedrukt staat . Beiden hebben een glas witte wijn in hun hand met zelfde opschrift.
Als je deze dames eenmaal gevonden hebt selecteer je de meest luidruchtige van de twee uit. :z
Grtz en tot volgende week Fox
Kijk daar heb je wat aan. Bedankt voor de tip.
 
Is niet moeilijk te herkennen hoor , er gaan daar 2 meiden rondlopen met een T shirt waar double trouble op gedrukt staat . Beiden hebben een glas witte wijn in hun hand met zelfde opschrift.
Als je deze dames eenmaal gevonden hebt selecteer je de meest luidruchtige van de twee uit. :z
Grtz en tot volgende week Fox
Van deze 2 moet je toch echt alleen Trouble hebben. Vaak zijn we onafscheidelijk maar Double zit niet in de organisatie. Maar de rest van de info klopt aardig 🤣. Oh enne doe mij maar bier of amaretto
 
komt double niet dan?

want anders klopt het toch precies wat Guzzifox zegt?
al ben ik nog niet zo zeker wie van de twee het meeste lawaai met zich meebrengt... :+
 
uhm, misschien ben ik gek; maar dat is toch ook precies wat GF zegt? dat je op zoek moet naar jullie twee, maar voor de inschrijving je jou moet hebben?
 
Laatst bewerkt:
Proost! Op naar volgend weekend!
 

Bijlagen

  • 20220325_215234.jpg
    20220325_215234.jpg
    132 KB · Weergaven: 19
Mijn vrouw heeft Corona😒
Even afwachten hoe het loopt deze week
Ik ben vooralsnog klachtenvrij met negatieve zelftesten🤞🙏
 
Terug
Bovenaan Onderaan