Roosendaal en omgeving "De speeltuin" 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

r1 petje

MF veteraan
7 jan 2005
8.666
0
brabant
Na deel 3 is het weer eens tijd voor een deel 4.
Deel 3 is ontzettend snel gegaan.
Door het vele animo in en rond de speeltuin is de groep al behoorlijk vergroot.
Het vaste clubje bestaat nu al uit 30 man. Omdat wij het zo gezellig vinden zijn er bepaalde mensen die dat ons niet gunnen. Deze bellen dan de politie op omdat wij meer lawaai maken dan het vliegveld...
Lees daarom de spelregels even door, dit voorkomt problemen en iritatie voor de mensen die eerste rang langs de speeltuin wonen..

full



Kijk terug op deel 1 http://www.motor-forum.nl/forum/topic/99899?highlight=speeltuin
Kijk terug op deel 2 de "speeltuin" bij Roosendaal deel 2
Kijk terug op deel 3 de "speeltuin" bij Roosendaal deel 3
Dexter's fotosite : www.creativephotoart.nl/Webspeeltuin/index_6.htm#136
He "stille" topic met dank aan wouter en www.c-c-b.nl http://www.cmsmodule.com/cms_plugins/000000009/index.php

Vanwege de gezellige groep motorrijders blijven we natuurlijk gewoon door gaan in deel 4

In deel 2,3 is dan ook het 1 en ander gebeurt.
Als we terug kijken zijn er behoorlijk veel onderuit gegaan, zijn er rijbewijzen inbeslag genomen, bekeuringen uitgedeeld en zijn er motoren gefilmd door de mannen van blik op de weg (aankomend seizoen op tv) . Daarom willen we voor het volgend seizoen dan ook de motorrijder er even op attenderen: denk aan uw snelheid, haal niet aan de verkeerde kant in, blijf met beide wielen aan de grond, gebruik uw knipperlicht bij inhalen, hou rekening met de mede-weggebruiker, kom niet over de witte doorgetrokken strepen, haal een andere motorrijder niet in een bocht in, heb je papieren en rijbewijs bij en verleen alle medewerking aan de mannen en dames van de sterke arm....
Als u zich hier aan houdt hebben de minste last van de blauwe jongens.









Veel mensen kennen de speeltuin wel, maar voor de gene die dat nog niet weten....
volgt hier het rondje...


De speeltuin is een stuk snelweg waar normaal "120"km per uur gereden moet worden, het bevind zich tussen Roosendaal en Etten-Leur.

Het rondje begint vanaf Zegge tot de volgende afslag Rucphen. Totalen lengte is 7 km, 3 km heen en 3 km terug en 2 maal 500meter voor het oversteken van de weg.

Je hebt ook de iets grotere route die vanaf Sint. Willebrord naar Zegge gaat.
Dat zijn 3 afslagen heen en 3 afslagen terug. Deze ronde is dan ook bijna het dubbelen voor 1 afslag meer.

Onder de ronde bevinden zich 2 benzinestation's, een esso en shell..
Hier kan men de motorrijders goed zien. Boven op het viaduct van de oprit bij Seppe kan je de motoren goed de bocht door zien gaan. (dit is ook een favoriete plek van de acceptgiro brigade...)

Het meest word er gereden rond de klok van 18.00 uh tot ......
In het weekend is er de hele dag wel wat te doen.


De politie is er wel vaak te vinden. Deze kunnen je alleen om je papieren vragen.
Let goed op de andere motoren die daar rijden, zei geven meestal ook aan of er politie staat.


Veiligheid boven alles!!!!
Veel plezier in de speeltuin,
 
foto van "de speeltuin" bocht bij vliegveld Seppe.
full


tevens voor aanstaande zondag:DE MEGA MEETING 2006
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/120416/singlepost/4778546

we willen vertrekken vanuit De mac Roosendaal om 8.45...
Vanuit hier gaan we richting Denbosch om de MF'ers uit breda oosterhout, Tilburg, Eindhoven en Denbosch te vergezellen.
* Mega Meeting vanuit Brabant (Den Bosch) *
De groep zal dan uit een 75 motoren bestaan.(als alles volgens plan loopt)
Om vervolgens naar de mega meeting in Veenendaal te gaan waar de rest van de 600 motoren op ons staan te wachten.
Vanuit hier word een toerrit gehouden, dit is vrijblijvend.
Het word gehouden bij de Mac in Veenendaal, het parkeerterein word die dag alleen gebruikt voor motoren.
;)
 
Laatst bewerkt:
mooie foto , vanaf je R1 genomen of nie ?

ik ga liever s,avonds naar de speeltuin als al die drukte weg is .

ik moet er tenslotte wel een half uur voor rijden .
 
mooie foto , vanaf je R1 genomen of nie ?

ik ga liever s,avonds naar de speeltuin als al die drukte weg is .

ik moet er tenslotte wel een half uur voor rijden .

gewoon een internet foto :X :X _O-
en nope, nog steeds geen tijd voor een blik met wielen _O- _O- _O-
 
veel plezier he ouweman..
Morgu mag hij namelijk zijn nieuwe bike ophalen....
het weer heb je volgens mij wel mee...
ik ben zelf rond de klok van 15.30 thuis, dus als je wil mag je langs wippen...
greetzzzz en rij voorzichtig he! *O* *O* *O* *O* *O*
 
huh .... wie heb dat andere topic volgezeken ????? _O- _O- _O-

een tempban van een week ????????????? fok fok fok da zou ik geen dag volhouden _O- _O- _O- _O- _O- _O-

:W :W :W :W
 
Ik heb de link naar dit speeltuinforum opgegeven bij speeltuin.startpagina.nl

_O- _O- _O- _O-

ben benieuwd of tie geplaatst wordt, moet haast wel ....
 
veel plezier he ouweman..
Morgu mag hij namelijk zijn nieuwe bike ophalen....
het weer heb je volgens mij wel mee...
ik ben zelf rond de klok van 15.30 thuis, dus als je wil mag je langs wippen...
greetzzzz en rij voorzichtig he! *O* *O* *O* *O* *O*
Als ik tijd heb kom ik ff langs hoor bakkie doen !! nog ff en dan is het zover
Greetz van die ouweman
 
Tijdelijke ban
De tijdelijke ban is voor mensen die zich herhaaldelijk schuldig maken aan het negeren van de userpolicy en/of het negeren van waarschuwingsmails. De tijdelijke ban heeft een duur van 2 weken waarna deze automatisch wordt opgeheven en je weer kunt posten op MF.


Herhaaldelijk ...... >>>>>>>>>> Ban ONTERECHT ????
 
Tijdelijke ban
De tijdelijke ban is voor mensen die zich herhaaldelijk schuldig maken aan het negeren van de userpolicy en/of het negeren van waarschuwingsmails. De tijdelijke ban heeft een duur van 2 weken waarna deze automatisch wordt opgeheven en je weer kunt posten op MF.


Herhaaldelijk ...... >>>>>>>>>> Ban ONTERECHT ????

ik ga nú een brief schrijven naar de koningin :Y :Y :Y
zie verder voor informatie over flooding :


http://www.nauticlink.com/nl/getijklok/getijklok.html

:+ :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan