Suzuki GS500 volle kuip los te koop?

Bananen

Rookie
7 mei 2006
6
0
Amersfoort
Ik had een vraag, je hebt de GS500 met of zonder volle kuip. nou zijn er niet veel 2e handsjes met kuip waarmee je die lelijke koplamp niet kan zien. zijn die dingen los te koop en zo ja voor hoeveel ong.
full

zonder
full

met
 
Laatst bewerkt:
Ik had een vraag, je hebt de GS500 met of zonder volle kuip. nou zijn er niet veel 2e handsjes met kuip waarmee je die lelijke koplamp niet kan zien. zijn die dingen los te koop en zo ja voor hoeveel ong.
(Afbeelding)
zonder
(Afbeelding)
met

Je bedoelt de kuip met die 2 kleine koplampjes of die met een wat meer rechthoekigere lamp?
Nieuw kost die kuip ongeveer 900 a 950 Euro. Dat is best veel geld dus je kunt beter eerst zoeken op marktplaats/speurders/enz... Daar worden ze echter niet al te vaak aangeboden.
 
het gaat me niet echt om de koplampen maar gewoon om het gezicht in het algemeen, hij ziet er met kuip wat sportiever uit maar bedankt voor de tip
 
Ik heb nog geen motor. Ben er 1 aan het zoeken het was gewoon een vraag. maaar ik heb op de afgelopen meeting alleen maar vrouwen zien rijden op de GS500 dus denk dat ik de GSX600 maar ga kopen
 
Ik heb nog geen motor. Ben er 1 aan het zoeken het was gewoon een vraag. maaar ik heb op de afgelopen meeting alleen maar vrouwen zien rijden op de GS500 dus denk dat ik de GSX600 maar ga kopen

Ga maar is vrouwen tellen in het GS500 Topic. Kom je niet ver volgens mij.
 
_O-

Ik vind de kuip trouwens vrij ouderwets ogen, vind hem naked best leuk :)
Alleen die grote koplamp.. tja.. maar ik vind het ook niet het type fiets om hem helemaal onder handen te nemen, dus ik laat hem lekker standaard
 
Hier een paar foto's van mijn motor. Naked en met kuip:

suzukigs5006404806kh.jpg


suzukigs50046404806bq.jpg


imgp22307ob.jpg


imgp22288xm.jpg


Ik vind het met kuip ook wel mooi staan. Alleen zou ik de ronde koplamp aan de voorkant toch liever vervangen door iets anders.. Bijv van de nieuwe suzuki gsx750. Maarja je kunt niet alles hebben.
 
www.tech-line.nl heeft ze misschien nog voor je. Dat is de kuip van de paarse GS500e.. dat is een TCP kuip. Kosten +/- 800 a 900 euro. Heb er zelf eentje op mn GS500e gehad. Dat is wel de mooiste kuip verkrijgbaar voor de GS500e als 3rd party (want de GS500e Challenge kuip was natuurlijk beter afgewerkt) .

De GS500F kuip vind ik er niet uit zien...
 
www.tech-line.nl heeft ze misschien nog voor je. Dat is de kuip van de paarse GS500e.. dat is een TCP kuip. Kosten +/- 800 a 900 euro. Heb er zelf eentje op mn GS500e gehad. Dat is wel de mooiste kuip verkrijgbaar voor de GS500e als 3rd party (want de GS500e Challenge kuip was natuurlijk beter afgewerkt) .

De GS500F kuip vind ik er niet uit zien...
gs500.jpg


Ziet er goed uit. Zou er zeker geen 8 à 900 euro voor overhebben though. Zo duur was mijn GS niet eens :P
 
Die gaat ook niet passen op een GS500E

GS500F is echt wel de mooiste. })

De F kuip is te breed (van de zijkant gezien), wat ik persoonlijk lelijk vind. de TCP kuip ziet er dan net wat slanker uit.... maargoed, ieder z'n eigen smaak gelukkig ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan