Suzuki gs500 kuip lamp unit verkrijgbaar?

Even voor de zekerheid, je hebt de linker koplamp, niet de rechter?
Zou beide kunnen passen als ik het goed lees.
attachment.php
 
Even voor de zekerheid, je hebt de linker koplamp, niet de rechter?
Zou beide kunnen passen als ik het goed lees.
attachment.php
Ik heb de rechter... ik zoek juist of een andere lamp die erin kan in de rechter of zo een hele nieuwe unit zoals de linker als er geen andere lamp in de rechter kan.
 
Staat bij jou ook onderdeelnummer 50r 0051392 rechts op de lamp, en 400032 400032-1-2 in het midden?
Dan zou er H3 en H1 in zitten, staat zelfs op het glas
Als je een ander onderdeelnummer hebt, laat even weten, en dan hoef je het onderstaande even niet te lezen _O-

H3H1l.JPG


Deze foto komt van een Poolse site, zo zou het moeten zitten, maar dan vraag ik me waar af hoe je dat witte draadje aansluit.
image;s=1080x720


Staat er een te koop in NL, veel te duur als je het mij vraagt. want is stuk, dus dan moet je het glas van je eigen koplamp weer overzetten.
www.motoronderdelenkopen.nl/koplampen-suzuki-gs-500e/90/478/

Deze kwam ik ook tegen, nummers zijn gelijk, maar zou voor en 600 zijn.
Koplamp Suzuki GSX F 600 1988-1997
 
Laatst bewerkt:
Staat bij jou ook onderdeelnummer 50r 0051392 rechts op de lamp, en 400032 400032-1-2 in het midden?
Dan zou er H3 en H1 in zitten, staat zelfs op het glas
Als je een ander onderdeelnummer hebt, laat even weten, en dan hoef je het onderstaande even niet te lezen _O-

Bekijk bijlage 1823399

Deze foto komt van een Poolse site, zo zou het moeten zitten, maar dan vraag ik me waar af hoe je dat witte draadje aansluit.
image;s=1080x720
Ik zal wel even kijken vandaag of morgen over het onderdeel nummer en of er inderdaad op staat welke lamp erin gaat, het kan namelijk zijn dat ik dat gewoon over het hoofd heb gezien.:/

En hoe ik het aansluit? er komt vanaf een plek een draadje waar een stekkertje aan zit en daar moet je een plaatje (vanaf het snoertje van de lamp) in. Ik hoop dat dit een duidelijk genoeg beeld heeft geschetst voor je.
 
Staat bij jou ook onderdeelnummer 50r 0051392 rechts op de lamp, en 400032 400032-1-2 in het midden?
Dan zou er H3 en H1 in zitten, staat zelfs op het glas
Als je een ander onderdeelnummer hebt, laat even weten, en dan hoef je het onderstaande even niet te lezen _O-

Bekijk bijlage 1823399

Deze foto komt van een Poolse site, zo zou het moeten zitten, maar dan vraag ik me waar af hoe je dat witte draadje aansluit.
image;s=1080x720


Staat er een te koop in NL, veel te duur als je het mij vraagt. want is stuk, dus dan moet je het glas van je eigen koplamp weer overzetten.
www.motoronderdelenkopen.nl/koplampen-suzuki-gs-500e/90/478/

Deze kwam ik ook tegen, nummers zijn gelijk, maar zou voor en 600 zijn.
Koplamp Suzuki GSX F 600 1988-1997
Na het nagekeken te hebben gister is dit inderdaad precies dezelfde unit als dat ik heb. Wat stom van me dat ik zo over de teksten heen gekeken heb..... 8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan