!!! GSX-R Gestolen GGRR !!!

Gears

MF veteraan
6 apr 2002
2.472
0
Blaricum
Omdat mn topic is verdwenen door down gaan.. Maar even een nieuwe aanmaken.

Mijn GSX-R is tussen dinsdag 23 mei 0.00u en woensdag 24 mei 06.30 verdwenen. Hij stond voor de deur met 2 sloten erop. Het gaat om een gele GSX-R 600 model 2001 met kenteken MJ-TB-47.

Enige details.. Arrow Titanium Oval uitlaat, zadels bekleed met geel leer, Bagster tankhoes en een rode ketting.

Mocht iemand hem tegenkomen bel dan de politie flevoland en/of mail mij.

Piccie -O-

full


Bijlage: Afb0039.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kunnen die @#$%^&* gasten nou nooit eens met hun tengels afblijven van spullen waar iemand hard voor gewerkt heeft.

Gears, mooi balen zeg. Hopen dat de verzekering het allemaal netjes afhandelt.
 
godverdomme het is zit je ook neit mee he! eerst jatten ze je trots en dan moet je nog 6 keer je topic aanmaken ook!
 
:^


kud voor je meid -O-
iig. suc6 met de afwikkeling...


wel goed verzekerd dan?

Gelukkig wel ja.. maar ja je schiet er niks mee op -O- .. Ben nu alle papieren en rekeningen bij elkaar aan het zoeken om naar de vezekering te versturen. Kan alleen van mijn uitlaat en het ruitje geen rekening vinden '(
 
Dit zijn idd geen leuke ontdekkingen als je uit je raam kijkt en ineens iets mist!! :( Stelletje eikels zijn het!! :r

Zegt de vriendin van Gears.
 
MIjn R6 (2002) is ong. een week voordat die van jou gestolen is, gestolen.

I know how you feel!!

Ik wacht ook nog steeds op verzekeringsgeld, des ondanks dat heb ik al wel iets anders gekocht. Waar ik nu al een lekke achterband mee heb!

Live sucks and I know it!!!
 
MIjn R6 (2002) is ong. een week voordat die van jou gestolen is, gestolen.

I know how you feel!!

Ik wacht ook nog steeds op verzekeringsgeld, des ondanks dat heb ik al wel iets anders gekocht. Waar ik nu al een lekke achterband mee heb!

Live sucks and I know it!!!

Ja echt balen ja :( ! Kan helaas nog geen andere kopen moet eerst wachten op verzekeringsgeld. Kom 9 juli terug van vakantie en dan kan ik een andere gaan halen waarschijnlijk.
 
Hey damn!! :( Kom ineens dit topic tegen.. '( Tsja, wat zal ik zeggen, ik heb er mee te maken gehad dus weet hoe je je voelt. Als 'ie goed verzekerd is dan valt de ellende achteraf wel mee, maar op het moment voel je je machteloos, baal je en ben je kwaad. Fijne vakantie dan maar en op zoek naar een andere! *O* 8-)
 
Ja echt balen ja :( ! Kan helaas nog geen andere kopen moet eerst wachten op verzekeringsgeld. Kom 9 juli terug van vakantie en dan kan ik een andere gaan halen waarschijnlijk.

Bah wat duurt wachten toch lang -O- -O- -O-

Beetje vooruitlopend op de zaak dan maar misschien :

Helloooo Supperrrr TweettYYY 8-) *O* (een mens moet weer iets hebben om naar uit te kijken toch :Y )

O en als het zover is doen erik en ik em wel ff testen voor je }) })
 
Bah wat duurt wachten toch lang -O- -O- -O-

Beetje vooruitlopend op de zaak dan maar misschien :

Helloooo Supperrrr TweettYYY 8-) *O* (een mens moet weer iets hebben om naar uit te kijken toch :Y )

O en als het zover is doen erik en ik em wel ff testen voor je }) })

Ja dat dacht ik al dat jullie wel wouden testen ;) :+

Wachten duurt echt te lang B|
 
Ja dat dacht ik al dat jullie wel wouden testen ;) :+

Wachten duurt echt te lang B|


Ja ja ja :P :P

Het is altijd beter om hem door meerdere mensen te laten testen O-) voor het objectieve oordeel zeg maar........... :+
 
Niet teruggevonden maar :} :} voor Unive hele nette afhandeling! Als het goed is krijg ik maandag of dinsdag mijn geld. En dan dinsdag meteen mn nieuwe motor halen :P !
 
Terug
Bovenaan Onderaan