Lekker gereden maar helaas 1 motor afgeschreven :(

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Vanmiddag om 13:30 bij de Mac in Heerenveen verzameld vanwaar Sander, GertJan, Auke, Rage, Skoezie en ondergetekende ff een lekker stukkie hebben gestuurd. :] Was lekker weer, zonnetje erbij alleen helaas wel overal natte wegen. Paar keer klaverblad en toen richting Joure waar we Hellracertje nog oppikten en binnendoor naar Sneek. Van Sneek binnendoor richting Franeker naar die geweldige rondweg die ze daar hebben. :9 Helaas was die ook nat maar we hebben toch even lekker een paar rondjes gereden (kregen zelfs nogal wat toeschouwers :) ). Op een gegeven moment stonden we met z'n allen bij het tankstation aan de rondweg en kwam Auke langsrijden met een redelijke gang en moest remmen voor de minirotonde die op het eind van het stuk rondweg lag. De weg was hier echter ook glibberig en nat dus we zagen ineens z'n voorwiel wegglijden tijdens het remmen, hij kon dat nog corrigeren maar moest nog steeds remmen en toen hield hij hem helaas niet meer en klapte hij onderuit met motor en al. ;( Hijzelf gleed het gras in maar de R6 stuiterde over een soort stoeprandje heen en vervolgens tegen een verkeersbord aan. :( Snel erheen wij en met Auke leek in eerste instantie alles goed te zijn maar later bleek dat hij 1 of ander botje ergens bij zijn schouder heeft gebroken, zijn R6 is echter rijp voor de sloop. De complete zijkant zat volledig inelkaar, deuken in tank, grote deuk in frame en alles aan de rechter zijkant was kapot of beschadigd. '( Rage heeft piccies hiervan als het goed is.

Sander is met Auke toen naar het ziekenhuis in Leeuwarden geweest waar foto's zijn genomen en hij een mitella kreeg, Hellracertje en ik hebben een auto plus kar geregeld en hebben het wrak naar zijn huis gebracht en daar in de garage gezet.

Auke kan waarschijnlijk zelf nu amper tikken dus daarom dat ik het maar ff voor hem post. Hij is gelukkig Allrisk maar het blijft jammer. Had er net een nieuw motorblok onder (wat nu weer zwaar beschadigd is).

Een leuke dag :] met helaas een minder leuk einde. |(
 
Shit hee, dat is balen zeg! Gelukkig valt persoonlijke schade mee, maar wel enorm balen van die R6 zeg :(

Gelukkig all-risk!
 
Erg vervelend ;( maar met dit weer blijft het te allen tijde oppassen geblazen.

Succes met het herstel van de schouder. Enne dat brommertje komt er vanzelf wel weer.
 
Stond er bij en keek ernaar... Brrr... Riep wel herinneringen op '(

Auke nogmaals succes met je schouder en het uitzoeken van een nieuwe brommert... Volgend jaar gewoon weer van de partij toch? :)
 
Shoot Auke ;(

Sterkte met schouder en spieren.
Laat je lekker verwennen door Thea en ik hoop dat je er snel weer boven op ben.

Groetjes
 
damn.... sterkte



als ik alles zo bij elkaar optel wordt er hier tot mijn spijt aardig wat schade gereden. :( :( (heb ik zelf ook aan meegeholpen |( |( ) GVD
 
Het vonkte iig wel aardig, zo'n glijdende motor.... achteraf toch ook wel weer gelachen. Auke, je was vandaag de enige met een kneedown. :P ;) Of bij het opladen van het wrak op de aanhanger: PAS OP, straks maak je krassen. :+

Beterschap Auke en ik spreek je binnenkort nog wel!
 
Toen het nog leuk was...
full
 
full


Auke, heel veel beterschap gewenst en succes met het uitzoeken van je nieuwe motor!!!

(Dit had ons allemaal kunnen overkomen...)
 
Laatst bewerkt:
Kolere, wat een schade ;(

Nogmaals sterkte met hele verhaal ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan