beste
Ik heb sinds kort een hexagon 150cc gemonteerd onder een piaggio zip, heb deze volledig origi gelaten op carbu na
sinds kort een nieuwe cilinder gemonteerd ook een 150cc origi die ik heb kunnen kopen voor een prikje.
heb deze vlotjes gemonteerd en compressie getest en zat goed, na zo'n 50-60km de piston rustig in te rijden begeeft de motor het
ik dacht iets met de vonk/membraam (scooter liep voor de 50-60km perfect trok mooi in 1keer op met koffiebruine bougie)
als eerst
nieuwe bougie
nieuwe cdi
nieuwe bobine
nieuw membraam
ontsteking uitgemeten en alles klopte maar motor start nogsteeds niet, benzine gecheckt en loopt mooi in carbu tot aan de cilinder aangezien ik na een paar keer kicken een natte bougie heb. Ook de vonk is mooi en heeft een blauw kleurtje. scooter heeft sinds hij stilstaat nog geen 2de compressietest gekregen, maar zou eens wat extra informatie willen horen van de handige harries op dit platvorm
Alvast bedankt
MVG
Ik heb sinds kort een hexagon 150cc gemonteerd onder een piaggio zip, heb deze volledig origi gelaten op carbu na
sinds kort een nieuwe cilinder gemonteerd ook een 150cc origi die ik heb kunnen kopen voor een prikje.
heb deze vlotjes gemonteerd en compressie getest en zat goed, na zo'n 50-60km de piston rustig in te rijden begeeft de motor het
ik dacht iets met de vonk/membraam (scooter liep voor de 50-60km perfect trok mooi in 1keer op met koffiebruine bougie)
als eerst
nieuwe bougie
nieuwe cdi
nieuwe bobine
nieuw membraam
ontsteking uitgemeten en alles klopte maar motor start nogsteeds niet, benzine gecheckt en loopt mooi in carbu tot aan de cilinder aangezien ik na een paar keer kicken een natte bougie heb. Ook de vonk is mooi en heeft een blauw kleurtje. scooter heeft sinds hij stilstaat nog geen 2de compressietest gekregen, maar zou eens wat extra informatie willen horen van de handige harries op dit platvorm
Alvast bedankt
MVG