pre-pre-pre-meeting Hét MF motorweekend editie voorjaar 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

-Dré-

MF veteraan
6 jan 2004
12.474
8
Geneve
*O* Attentie Attentie *O*

Er waren vanochtend hééél vroeg 3 mensen van de MF nog op MSN.....
(Ik zal geen namen noemen hoor René, Tazman en ondergetekende :P)

Deze mensen vonden het wel een goed idee om voor de pre-pre-meeting op de motorbeurs een pre-pre-pre-meeting te houden.

Om 2 vliegen in 1 klap te slaan (MF'ers voor Luxemburg leren kennen, en iedereen een handje te schudden om een goed nieuwjaar toe te wensen) besluiten wij het volgende te gaan organiseren:

Allereerst gaan we kennismaken met elkaar onder het genot van een drankje, waarna wij om omstreeks 18.00 18.30 uur naar een restaurant gaan om een hapje te eten.
(Kennismaken met zoveel mensen maakt nu eenmaal hongerig :Y ).

De gegevens:

Datum:zaterdag 6 13 januari

Tijdstip:14.45 uur 15.30 uur(15.00 uur 15.45 uur vertrek naar café)

Waar verzamelen: ontmoetingspunt CS Utrecht (zie foto)
stationshal1.jpg


(Vanaf hier zullen we ons gezamelijk baksteensgewijs naar de kroeg begeven _O- )

Informatie kroeg en restaurant:

De kroeg

Het restaurant

De menukaart van het restaurant

Er moet voor deze pre-pre-premeeting wel worden ingeschreven, zodat het restaurant rekening kan houden hoeveel personen van MF er aanwezig zijn in het restaurant (Had iets te maken met de M.E. ofzo :? , 'k weet 't nie precies).

Wie kan ik allemaal noteren voor deze bruisende nieuwjaarsborrel c.q.pre-pre-pre-meeting???

Inschrijven kan tot 7 januari, 12 uur in de middag

Dezelfde dag zal ik het restaurant reserveren, zoat we plek hebben, en niet op de stoep met het bord op schoot hoeven te zitten :P

Mensen die mee gaan:
>dreetje9
> Tazman_3
Frasier
Kingcoder
blackbearded
Jorizzz
Vavavonne
Bluefazerin ziek -O-
V FRed S*

*alleen ff wat drinken​
 
Laatst bewerkt:
Oh en voor iedereen die het nog niet weet, dreetje brengt iedereen op het einde van de avond als BOB met de auto persoonlijk thuis :P
 
SHIT!!! NOG een topic dat ik moet volgen!!!

Op 6januari heb ik:

* eerst, om 11.00 uur, een (bestuurs)vergadering van "mijn" motorclub
* 's middags moet ik naar een openingsfeest van www.optitune.nl in Gouda
* met het eten in "De Beurs" ben ik er hoogstwaarschijnlijk wél
 
*denkt misschien*

tvp!

Laat maar ff weten als je zekers te weten kunt, dan zet ik je er dan bij :Y

Oh en voor iedereen die het nog niet weet, dreetje brengt iedereen op het einde van de avond als BOB met de auto persoonlijk thuis :P


Ehm, lijkt me :N echt verstandig, heb geen autorijbewijs.

Born to :] ;)

BTW: Let op de gewijzigde datum en gewijzigde tijden van aanvang.

De kroeg is pas om 16.00 uur geopend, dus als we er om 15.00 uur al naar toe lopen, staan we een goede 3 kwartier te blauwbekken voor een dichte kroegdeur, en das niet echt de bedoeling dacht ik zo ;)

---->Inschrijven kan tot 7 januari, 12 uur in de middag<----
 
Laatst bewerkt:
Dré........ik denk dat je zaterdag 13 januari bedoelt? in dat geval: I'm in. Gaat het om maandag 15 jan dan wordt het wat moeilijker. Of vergis ik me nu in de aganda's.......?
 
BTW: Let op de gewijzigde datum en gewijzigde tijden van aanvang.
---->Inschrijven kan tot 7 december, 12 uur in de middag<----

Dwaas!! Gaat ie de datum wijzigen!!!
's Middags kan ik wel, maar 's avonds niet.

Ik heb me al opgegeven voor een MF Nieuwjaarsborrel in Zoetermeer.
www.motor-forum.nl/forum/list_messages/154033/0
 
Laatst bewerkt:
Ja lekker he :( . Waarom verander je nou ineens de meetdatum. Nouja sorry haal mij maar weg. Ik kan de 13e niet. sorry. Snap ook niet waarom t ineens verandert. Bedoel ja we kunnen nog genoeg meets houden. Dusja veel plezier allemaal op de 13e. laters :? :? :? :? '(
 
Dwaas!! Gaat ie de datum wijzigen!!!
's Middags kan ik wel, maar 's avonds niet.

Ik heb me al opgegeven voor een MF Nieuwjaarsborrel in Zoetermeer.
www.motor-forum.nl/forum/list_messages/154033/0

Ja idd dwaas even met Vfred eens. Slechte zaak.
 
Laatst bewerkt:
Ja lekker he :( . Waarom verander je nou ineens de meetdatum. Nouja sorry haal mij maar weg. Ik kan de 13e niet. sorry. Snap ook niet waarom t ineens verandert. Bedoel ja we kunnen nog genoeg meets houden. Dusja veel plezier allemaal op de 13e. laters :? :? :? :? '(

Zullen wij maar halverwege naar Zoetermeer gaan :Y
 
UHMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM DAN Ben ik er idd voor om t te combineren met de motorbeurs b.v. Maak dan ff een zo'n list met datums in een polé en laat iedereen ff stemmen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan