16 mei en 15 aug: Tracktrainingdag exclusief voor MF leden

Status
Niet open voor verdere reacties.
klinkt goed iig, ik denk er nog eff over na... 't is dat je met je circuitfiets er daar niet op mag... |(
 
lijkt me leuk, alleen ik ben nog niet zo goed, maakt dat wat uit? :+

level 1 is bedoeld voor mensen die geen of weinig circuitervaring hebben, dus zeker een aanrader ook als je nog weinig of geen ervaring hebt.
 
Gewoon killer erin, en duwend naar de keuring, als ze vragen om te starten niet teveel gas geven ;)

Ze meten niet langs de baan oid...

Euh, killers... :X

zijn die er ook voor deze dan???
Heb ze nog niet kunnen vinden ;)

00757890b8b99c878b0689c12ed22eec
 
@Ukki,

Ben jij zelf toevallig een van de marshalls?

Heb nl in september in een groep 1 gereden op Zandvoort en vond eigenlijk een beetje dat rondetijden gingen boven techniek(na iedere sessie kregen we weer te horen dat het harder moest kunnen).
Maw het ging eigenlijk iets te hard om de meegekregen adviezen uit te oefenen.
Kon het tempo wel volgen, maar had geen tijd om echt goed te werken aan de houding en er even goed voor te gaan zitten.
Niet dat ik er echt niks van geleerd heb, maar heb toch het idee dat de basis eerst goed moet zijn voordat je echt grenzen gaat verleggen.
 
klinkt goed iig, ik denk er nog eff over na... 't is dat je met je circuitfiets er daar niet op mag... |(

Ik kan het eigenlijk nergens terug vinden dat het niet mag.
Er staat alleen dat je motor in technisch goede staat moet zijn,dat zijn de circuitfietsen toch altijd :Y
Afhankelijk van de datum wil ik er ook wel bij,level 2.
Als het niet met de circuitfiets mag dan maar met de cb :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan