Honda CBR600RR/1000RR UPP Voorjaarsmeeting 2007

UPP-Racing

MF veteraan
7 nov 2003
55.695
1
Amsterdam



Het is weer zover mensen! Het voorjaar zit er aan te komen. Wat zeg ik? Ik heb geen winter gezien *O* Op woensdag 21 maart 1.05 begint in 2007 de astronomische lente: de zon staat dan precies boven de evenaar 8-) Zaterdag 31 maart lijkt mij dus een prima mogelijkheid om dit heuglijke feit te vieren.
Ik ga geen poll openen, maar dicteer gewoon een datum. Er zijn altijd mensen die wel of niet kunnen en zo blijf je bezig. 31 maart is dus dé dag, tenzij het pestpokkepleuresweer is :P

Place to be: Schoonhoven as usual. Aardige omgeving, handig restaurant, genoeg parkeerplek, redelijk centraal gelegen (denk ook aan de zuiderburen) en een prima uitvalsbasis voor een ritje richting Molenaar 8-)

Restaurant Lekzicht
Plaats: Schoonhoven
Tijd: 13.00uur


schoonhoven-ijsselstein.JPG



Ik stel voor, als 't weer het toelaat, om rond een uur of 15.00 gezamelijk naar Molenaar te IJsselstein te rijden alwaar we nog een bakkie koffie kunnen nemen, vergapen aan motoren en misschien wat inkopen kunnen doen.


De voorspellingen voor de komende dagen:

mdmidden.gif



Wie komen er allemaal:

600RR (16st):
- UPP-Racing
- Kea
- WollieWonka
- Drzaadberg
- 600RR-Niels (niet over zandweg)
- Digger
- soup
- w@llie + mystery guest 8-)
- steady
- CBR600RR Tim
- Bono©
- cbrrrtje
- junior600rr
- amsterdammertje
- Marco 600RR
- BHRacing (op de TDM)
-

1000RR (13st + 1 chick + 1 maatje):
- Jeronimerel + chick
- Nosmo King
- MaRRioBlade
- Stray
- Hannus
- Onewheel
- Lem
- Brander (tenzij 't regent; DUH dan gaan we allemaal niet :+ )
- VUKaDUK
- blade 954
- White Power
- rosco + maatje
- Pieterrrr (o.v.b.)
-
 
Laatst bewerkt:
-O- Wat flauw dan zit ik nog in Frankrijk -O-
Ow wat heb je 't toch slecht :P Wanneer ben je wel in zie cuntrie? Als er veel tegenstand is kan de datum aangepast worden. Maar zoals ik al aangaf in de openingspost: er zijn altijd wel lui die niet kunnen. Kan onmogelijk iedereen tevreden stellen ;) :P
 
Laatst bewerkt:
Ow wat heb je 't toch slecht :P Wanneer ben je wel in zie cuntrie? Als er veel tegenstand is kan de datum aangepast worden. Maar zoals ik al aangaf in de openingspost: er zijn altijd wel lui die niet kunnen. Kan onmogelijk iedereen tevreden stellen ;) :P

Weekie later kan ik wel *O* *O* *O*
 
Kan ik helaas niet, sta ik hopelijk op de lange latten in Oostenrijk.
Maar het kan ook zijn dat ik aldaar het gras aan het maaien ben.



MarkH hoopt wel dat er sneeuw ligt
 
Laatst bewerkt:
Zoals het er nu uitziet ben ik erbij. *O* Vorig jaar om die tijd had ik mijn blade nog niet eens. Is 31 maart 2006 afgeleverd, in de regen. Hopelijk dit jaar minder regen in het voorjaar. B|
 
1 malig de datum aangepast voor Kea en Steady. Nu doe ik 't echt niet meer :P
 
Laatst bewerkt:
zet mij er ook maar bij :Y
want tis al lang geleden dat ik bij de noorderburen ben geweest :Y



rijd er nog iemand vanuit belgenland :? kunnen we mischien samen rijden :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan