17 inch Honda achterwiel

Sambucas

MF'er
21 sep 2010
160
0
Amsterdam/Haarlem
Hoi,
Ik ben op zoek naar een 17 inch Honda spaak achterwiel met trommelrem, het liefst passend op een Honda NX 250 Dominator. Het liefst dus een 17 inch wiel met 36 spaken en een 111 mm doorsnede remtrommel. Achterwielen van een XR250, XR500 en oudere types XL600 Transalp zouden geschikt zijn, heb ik begrepen.
Heeft iemand zo'n wiel over en te koop?
Bij voorbaat hartelijk dank! :)
Dave
 
ik heb wel nog een setje velgen van een xr250 staan, das met schijf.
Wel ideaal als je gelijk wilt ombouwen naar schijf achter!
Is wel 18" achter
 
Hoi Rene,
Dankje voor je aanbod, maar ombouwen naar een schijf is niet de bedoeling, ik zoek eigenlijk echt een trommelrem. Bij nader inzien is 18 inch misschien ook geen goed idee, want dan wordt mijn achtervork waarschijnlijk te kort (band raakt vork). Dus ik ben nog steeds op zoek naar een 17 inch achterwiel met trommelrem, zo veel mogelijk lijkend (qua montage dan) op het achterwiel van een NX 250. Alvast bedankt als iemand iets voor me weet. (ik ben al een tijdje op zoek... :? )
 
ik heb een 87 xr600r achterwiel 17inch..........
weet niet hoeveel spaken........
wel met rommel.
moet vast passen.
 
Hoi Zealot,
We hebben zeker interesse in je achterwiel. We moeten even de details bekijken, zodat we weten dat het past. Ik heb je een email gestuurd, heb je die ontvangen? Bij voorbaat dank! :) Motorgroeten, Dave en Marly
 
Paste het? Daar ben ik wel benieuwd naar, want ik wil namelijk ook een 17 inch wiel in een nx 250 plaatsen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan