17 juli Zolder, wie nog??

(Ik heb slechts 1 MF stickertje gezien op een (rode) R1.)

Tempo vond ik ook niet laag. Uiteraard waren de 1e twee
sessies rustig om het circuit te leren kennen. Bij
de 3e sessie begon het al wat vlotter. De laatste twee
sessies zat het tempo er best wel in.
Zeker als je voor het eerst op een circuit rijdt !!
Ik heb best wel veel geleerd
Het was zeker geen saaie dag, alleen heet.
Heb ook van die rulletjes op de banden; allen zit
er nog een randje van 3mm ongebruikt op :(
[me]Ericzx gaat zich schamen!
[/me]


Technische keuring stelde weinig voor en ik heb idd
zat open uitlaten gezien. Kan in het vervolg mijn
open BOS erop laten zitten.
Inhalen werd er wel gedaan. Geen probleem, zeker als
de groep uit elkaar gerekt werd.

Ik heb gehoord dat er vier rijders gevallen zijn??
Ik heb zelf niets gezien.

Het was gezellig en voor herhaling vatbaar!
Eric


4 maar?
ik heb er wel meer naast de baan zien staan.
reed zelf achter een cbr1000 die de bocht uitvloog. veel stof op de baan. later bleek dat die oetlul zn benzinekraan dicht had staan en vergeten was deze weer open te zetten |(
 
een vraagje aan diegene die reeds naar zolder zijn geweest.

morgen mag ik normaal vrij gaan rijden voor beginners op zolder.
maar aangezien zowel ikzelf als mijn moto in de kreukels liggen
zou ik graag met de familie daar zo eens een kijkje gaan nemen.
er rijden trouwens enkele vrienden mee morgen

weet er iemand of ik daar zo maar binnen mag met de familie ?(vrouw+kind)
of gaan ze daar moeilijk over doen ?
 
weet er iemand of ik daar zo maar binnen mag met de familie ?(vrouw+kind)
of gaan ze daar moeilijk over doen ?
Je kunt gewoon binnen en (bijna) overal komen, al breng je je oma mee.
Of ze moeilijk gaan doen over je familie weet ik niet, ik ken jouw familie niet. ;) :+
 
hier nog een stukske van die cbr

XXXXX

zit net ff dat stukje film te bekijken ook al is het kort , maar wat opvalt is dat de maker heeeeeel ander lijnen rijdt dan de voor hem rijdende marshall , je ziet dit vaker gebeuren als er nog niet zo heel veel circuit ervaring is , geeft niks iedereen is zo begonnen maar probeer de volgende keer de lijnen van je marshall te rijden , daar heb je heel veel aan , zeker als het wat sneller gaat gaan die lijnen steeds belangrijker worden ,dit is geen kritiek maar meer een goed bedoelde tip
 
zit net ff dat stukje film te bekijken ook al is het kort , maar wat opvalt is dat de maker heeeeeel ander lijnen rijdt dan de voor hem rijdende marshall , je ziet dit vaker gebeuren als er nog niet zo heel veel circuit ervaring is , geeft niks iedereen is zo begonnen maar probeer de volgende keer de lijnen van je marshall te rijden , daar heb je heel veel aan , zeker als het wat sneller gaat gaan die lijnen steeds belangrijker worden ,dit is geen kritiek maar meer een goed bedoelde tip

Dat dacht ik dus ook.

Die bocht na het rechte eind houdt je zeker 10 meter over. (als je hem wijder maakt kun je er veel harder door)
 
Dat dacht ik dus ook.

Die bocht na het rechte eind houdt je zeker 10 meter over. (als je hem wijder maakt kun je er veel harder door)


heb je ook gezien hoe hard we door die bocht gaan :Z
bedoel na 20 hetzelfde rondje weet ik de lijnen ook wel.


ik zat trouwens in C
 
heb je ook gezien hoe hard we door die bocht gaan :Z
bedoel na 20 hetzelfde rondje weet ik de lijnen ook wel.


ik zat trouwens in C

het is moeilijker om je lijnen te rijden als het minder snel gaat , ik weet niet of je er nu voor het eerst reed , wat rij je dan voor tijd ?
Ik heb er wel iets meer dan 20 rondjes gereden maar leer er elke keer weer iets bij
 
het is moeilijker om je lijnen te rijden als het minder snel gaat , ik weet niet of je er nu voor het eerst reed , wat rij je dan voor tijd ?
Ik heb er wel iets meer dan 20 rondjes gereden maar leer er elke keer weer iets bij


we reden er voor het eerst ja.
en de tijd....wat ik kan opmaken uit de filmpjes is 2:15 met oponthoud van achterblijvers.
magoed ik reed daar ook voor me lol, niet voor een snelle tijd. en ik heb de lijnen wel aangehouden toen we eenmaal lekker konden gassen. maar als je in een sukkelgangetje achter die marshall moet rijden ...
 
we reden er voor het eerst ja.
en de tijd....wat ik kan opmaken uit de filmpjes is 2:15 met oponthoud van achterblijvers.
magoed ik reed daar ook voor me lol, niet voor een snelle tijd. en ik heb de lijnen wel aangehouden toen we eenmaal lekker konden gassen. maar als je in een sukkelgangetje achter die marshall moet rijden ...

nou een ding weet ik wel zeker , als je eenmaal begint en je komt er met een smile van hier tot Tokio af dan volgen er nog veeeeel meeeeer van die dagen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan