Project Black Magic

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
De bouw begint!We gaan eerst een geil freempje maken!
Heb de juiste hoek van het balhoofd uigezet(lekker steil)Ga morgen met de juiste positie
van het blok bezig.Heb er zin aan! *O*
Word vervolgd. :W
(Ja,het blokkie moet andersom :) )
full
 
De bouw begint!We gaan eerst een geil freempje maken!
Heb de juiste hoek van het balhoofd uigezet(lekker steil)Ga morgen met de juiste positie
van het blok bezig.Heb er zin aan! *O*
Word vervolgd. :W
(Ja,het blokkie moet andersom :) )[afbeelding]

Tja, wat kunnen we nog zeggen. 't Is eigenlijk niet leuk om nu al zeker te weten dat dit weer een superdikke fighter gaat worden!!

Kan je niet 's een lelijk lomp framepje bouwen om de sleur is te doorbreken? *O*
 
Ik reageer hier nooit maar volg al je topic's met plezier en bewondering :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
sow flink steil idd, die balhoofdshoek.

neem aan dat je niet zo maar iets doet, maaruuuuh. hoe kom je aan de balhoofdhoek? neem je die van een bestaande motorfiets over.
is toch best belangrijk he..... ;)

ga het project weer volgen hoor. zeer benieuwd welke creative uitbarsting er op deze motor losgelaten wordt.... :P
 
..oh nee,..niet weer.. houdt het nou nooit op :+

Kan je niet een schetsje maken, zodat wij kunnen kijken of je je daar wel aan houdt ?

ben benieuwd wat het gaat worden dit keer ! doe je de achterbrug en de tank ook ??

Ik heb er alweer zin in,.. laat de bouw maar beginnen ! :}
 
Blok komt andersom? :?

Zit je dan niet met het probleem dat je tandwiel aan de andere kant zit ( nog geen probleem bij zelfbouw), maaaar dat je bij een normale kettingoverdracht wel 6 versnellingen achteruit zal hebben? *O*

Of komt er mss een gemodificeerde cardan ofzo?
 
Blok komt andersom? :?

Zit je dan niet met het probleem dat je tandwiel aan de andere kant zit ( nog geen probleem bij zelfbouw), maaaar dat je bij een normale kettingoverdracht wel 6 versnellingen achteruit zal hebben? *O*

Of komt er mss een gemodificeerde cardan ofzo?
kijk eens goed naar die foto... :+
 
sow flink steil idd, die balhoofdshoek.

neem aan dat je niet zo maar iets doet, maaruuuuh. hoe kom je aan de balhoofdhoek? neem je die van een bestaande motorfiets over.
is toch best belangrijk he..... ;)

ga het project weer volgen hoor. zeer benieuwd welke creative uitbarsting er op deze motor losgelaten wordt.... :P

Mooi,dat jullie het zien zitten!
Ik gebruik de geometrie van mijn eigen fiets,vind ik lekker sturen,dus dat moet deze dan ook doen!(Hoop ik ;) )
 
..oh nee,..niet weer.. houdt het nou nooit op :+

Kan je niet een schetsje maken, zodat wij kunnen kijken of je je daar wel aan houdt ?

ben benieuwd wat het gaat worden dit keer ! doe je de achterbrug en de tank ook ??

Ik heb er alweer zin in,.. laat de bouw maar beginnen ! :}

Maak in principe alleen het frame.A.wil zelf ook wat doen!(Heeft ook geen 2 linkerhanden) :N
Oja R.dat schetsje kun je wel vergeten! _O- :W
 
Ga er van uit dat er wat anders inkomt,dit is geen porum. :N
De lengte/hoogte van de vork zoals die nu staat en de wielomtrek komt wel overeen met mijn eigen fiets(upsd/17inch wiel),verrekte makkelijk dat je zo'n fiets als eikpunt kunt gebruiken. :W
 
Minder lullen en meer prullen, plaatjes willen we zien :+

Heb je al nieuws ivm het achterbrugfrees en draaiwerk van de powercruiser?

Edit: zopas je post gezien in het PC topic :)
 
Laatst bewerkt:
Het blok staat op de juiste hoogte en ligt waterpas(zijdelings dan),ligt vrij ver naar voren omdat het toch een fiets word met korte wielbasis en op deze manier kun je nog wat spelen met de lengte van de achterbrug. :W
full
 
Het blok staat op de juiste hoogte en ligt waterpas(zijdelings dan),ligt vrij ver naar voren omdat het toch een fiets word met korte wielbasis en op deze manier kun je nog wat spelen met de lengte van de achterbrug. :W [afbeelding]

hoe verder het draaipunt van de achterbug naar voren ligt, des te beter he. en voor de gewichtsverdeling ook beter.
word dit net zo´n soort frame als je eigen fighter of helemaal anders? :o
 
Kijk eens aan, hier word weer hard gewerkt. ben nog even bezig geweest voor de k&n filters.
zijn weer 200 soorten voor te krijgen. je kunt ze niet alleen op diameter, maar ook op lengte bestellen.
je hoort nog van mij.
:W
 
hoe verder het draaipunt van de achterbug naar voren ligt, des te beter he. en voor de gewichtsverdeling ook beter.
word dit net zo´n soort frame als je eigen fighter of helemaal anders? :o
Toch anders,zag een tijdje geleden dit frame op een pic,toen dacht ik al,die wil ik nog eens bouwen!Bij deze dus! *O*
Word uiterraard wel een buizenfreempie!Hoe precies zeg ik lekker niet O-)
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens aan, hier word weer hard gewerkt. ben nog even bezig geweest voor de k&n filters.
zijn weer 200 soorten voor te krijgen. je kunt ze niet alleen op diameter, maar ook op lengte bestellen.
je hoort nog van mij.
:W

Okee!
Ik heb hier nog een bak met bouten/moeren liggen,dat wou ik nog zeggen,toen ik bij je weg ging. ;) :Als het niet lukt met de filters,heb ik hier nog een k/n bestelboek liggen,met alle code's.

:W
 
Als je mij morgen even de code wilt doorbellen van het filter, dan probeer ik die filters zo snel mogelijk te regelen.
gr A
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan