17e MAG dierenvoertoer - 4 september 2011

blub blub

MF veteraan
Donateur
3 jul 2004
40.353
1.790
Wehl
*O* Gelukkig, ook dit jaar is hij er weer *O*



Op zondag 4 september 2011 wordt vanuit Raalte de MAG Dierenvoertoer voor motoren gereden. Deze rit is bedoeld als steun in de rug voor drie goede-dierendoelen.

De Dierenvoertoer vertrekt vanaf het American Motorcycle Museum in Raalte en eindigt bij Theehuis Hulckesteijn, Zeedijk 1a, 3861 MD in Nijkerk.

We rijden dit jaar voor drie goede doelen:
- Stichting GOZH - Opvang van zwerfhonden in Roemenie
- Amivedi - Meldpunt vermiste huisdieren
- Dierenambulance Nijkerk

Dus niet alleen dierenvoer, maar ook financiele steun is welkom!

We verzamelen vanaf 10.00 uur op de parkeerplaats bij het museum om iedereen in de gelegenheid te stellen om voorafgaande aan de rit het museum te bezoeken. De mensen van Taveerne Tivoli zorgen dat de koffie klaar staat en MAG-vrijwilligers zullen alles in goede banen leiden. De motoren zullen vertrekken om 11.00 uur voor een individuele rit.

full



Speciaal voor deelnemers aan de MAG Dierenvoertoer doet het naastgelegen Tulip Inn Motorhotel een mooi aanbod: voor een overnachting voor de Dierenvoertoer, compleet met een drie-gangendiner en een royaal ontbijt betaal je slechts 65 euro p/p en het hotel doneert per overnachting 5 euro aan het goede doel! Klik hier voor de flyer van het motorhotel.

Tulip Inn Motorhotel
Zwolsestraat 63e
8101 AB Raalte
0572-353552


Voor meer informatie:
Esther Wijnands & Wim Jaap Schutte
E-mail: dierenvoertoer@mag-nl.org

bron: http://www.mag-nl.org/cms/index.php?page=dierenvoertoer
 
Laatst bewerkt:
Normaal gesproken ben ik er iedere keer bij, deze keer helaas niet, ben die dag al op VRO training :] . Veel plezier allemaal :) :W
 
Hoe gaat dat met de individuele rit?
Hoe krijg je de route mee?
Wie weet dat ?
 
Dan ga ik er van uit, dat het ook op papier is, voor in de tanktas.
 
Heb al 4 zakken voer van onze dierenwinkel gekregen !
 
Zo......dat lijkt erop dacht ik.. :] :] :] :]
Jammer, dat sommige zaken NIETS willen geven/doneren, zelfs niet een zakkie voer van 3 euro samen met mij betalen...Dan mis je toch iets, vind ik...... ;(
full
 
Als je voor het goede doel gereden hebt, is je dag al goed !
Die (maximaal) duizend druppels regen stelden niets voor, voor de rest een prachtige dag. Jammer dat er geen super opkomst was, maarja, er waren diverse megameetingen aan de gang.
Maar zij die er waren, hadden een prima dag. Het gezamelijk rijden voor de goede doelen, het weerzien van oude bekenden, het rijden van de prachtige route, het mooie weer, het mooie museum, de lekkere hamburgers, het leuke frisse ding van de dierenambulance, dat boekjes uitdeelde en iedereen een goed humeur bezorgde, als je dat nog niet had.
Heb ook heerlijk zitten kletsen in Nijkerk aan een tafeltje in de zon.
Toch jammer dat die koffie in Raalte extreem duur was. Slaat nergens op.
Dan was de ontvangst in Nijkerk veel leuker, maarja, die kregen dan ook alle spullen! Zo dankbaar en zo gastvrij en helpende hand biedend. Super ! Jullie verdienen een tweede toer !
En hulde voor de oudste(?) biker van 77 op een mooie 1 cilinder stampende Suzuki.
Hieronder de link met wat foto's. Ik heb de vrijheid genomen, om even via Olst ( Patrijs ong 8) te rijden, zodat ik een bezoek kon brengen aan het Willy Dobbe Plantsoen ter ere van Wim T Schippers. Lag er prachtig bij ! En de overtocht met het pont is ook altijd leuk.
Enfin......mooi weer een bewijs van de goede dingen die de MAG doet. En dan zijn er toch mensen die zeggen dat ze niks met de MAG hebben.........( maar wel profiteren van wat ze bereikt hebben....)

DIERENVOERTOER


:] :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan