18" 160 achterbandje

6 jan 2008
4.193
5
Walhalla
Iemand nog een nette gebruikte achterband liggen (of nieuw voor een scherpe prijs)? 160 breed en 18" voor op 'n oude ss? Geen cruiserbandje dus.
Stuur ff een pb als je iets hebt liggen.

Hoor t wel.

Cheers,
Paul
 
He Paulus,

Ik heb nog een bandje liggen van een Fzr1000,pre Exup,velg zit er nog om,netjes en recht,
geen schijf.

Kan je wel een foto sturen
 
Victor,


Heb wel interesse in dat bandje, maar als 'k het wiel erbij moet kopen....
T ligt er natuurlijk aan wat je ervoor wilt hebben.
Het volgende ist geval. Ik heb mijn motor (ook FZR1000) in de verkoop, maar t bandje is lek. Ik vind t zonde om een nieuwe te leggen op een motor van +/- €1000 waar ik toch geen km's meer op ga maken. Derhalve wil ik mijn motor wel met een goed bandje verkopen.
Dus doe me even een prijsje (mag via pb) en dan laat ik je wel weten of ik graag een foto zie.
Hoor t wel.
 
Nee, erg gewild issie niet. Nou ist de tijd ook nog niet, maar verder snap ik er niks van. Je kan toch niet meer motor kopen voor die centjes?? Of ligt dat aan mij? :)
 
Paulus,

Kom net van de schuur,mijn spullen liggen op 4 locatie's,kan slecht spullen weggooien.

Kale velg heb ik niet meer,wel een complete zonder tandwiel met schijf echterrrr,het slijtnokje is
al goed voelbaar,weet niet of dit voor jou en optie is.

Kleur is ook roze en als ik jou Fizzer zo zie,mooie bak trouwens,weet ik niet oftie daar blij van wordt!.

Heb jij toevallig nog een goeie kop liggen voor een '87 Fizz
 
Viktor,


Ik heb zojuist besloten hem niet meer te verkopen. Ik ga 'm helemaal naar mn zin aanpassen. Dat houd oa. in een 17" achterwiel en een andere kop.
Die kop heb ik dus, de vraag is alleen hoeveel haast jij ermee hebt?
Ik ga dus een andere kop monteren op mijn 88-er en dan heb ik in principe mijn kop over (waar helemaal niks mis mee is). Als jij er geen haast mee hebt kun je die overnemen. Ik heb namelijk nu nog geen plaats om de FZR uit elkaar te pakken en dit duurt zeker nog wel een maandje.
Pb me maar even.
Ik hoor t wel.

Groet,
Paul
 
Terug
Bovenaan Onderaan