OBW 2008 (OBT XXL)

magnamaniac

MF fossiel
25 jul 2002
29.229
3.507
land van maas en waal
Je kunt er niet vroeg genoeg bijzijn, dus op zaterdagavond na enkele (alcoholische) versnaperingen id volgende OBW ook al weer beslist.
de datum is 5-7 September 2008, plaats van handeling is wederom Motorcamping Little Creek
de verhalen en avonturen van 2006 en 2007 zijn hier te vinden:
1ste OBW (obt-XXL)
OBW (obt-XXL) - 2e editie

dan kun je wat van de sfeer op doen
en voor wie niet tot september kan wachten of gewoon 2x wil gaan, is er een voorjaarseditie opgestart:
OBW voorjaar editie 2008

Net als de laatste keer wordt er door "de organisatie" niets geregeld voor wat betreft een rit o.i.d op zaterdag, het was deze keer goed bevallen om met (kleine) groepjes te doen waar ieder zelf zin in had.
IVM het verdelen / reserveren van de caravans en het bespreken van de BBQ en ontbijt is het wel nodig om je via de mail op te geven via
127
dan houd ik de aanmeldingen centraal bij en kan de aangemelde deelnemers makkelijk op de hoogte brengen van wijzigingen.
Vermeld even hoeveel personen en wel of geen ontbijt en BBQ.

aanmeldingen enkel via het forum zijn dus niet definitief!!!

LET OP:

Betaling: Het is niet mogelijk om met plastic geld te betalen. Dus je kunt niet pinnen en ook niet met een creditcard betalen
Voor de duidelijkheid ook nog even de prijzen zoals ze ook op de site van de camping staan. HET IS DE BEDOELING DAT VERBLIJF, ONTBIJT EN BBQ BIJ AANKOMST AFGEREKEND WORDEN.Het is natuurlijk prettig voor Bianca als je gepast kunt betalen.
Tent + motor p.n. € 6,00 p.p.
Ontbijt € 7,00 p.p.
Barbecue € 14,00 p.p.
Dagmenu ± € 10,00 p.p.
Verse Pizza vanaf € 4,50 p.st.
Basic 2 pers. Caravan € 25,00 p.n. elke extra persoon per nacht € 7,50 zelf slaapzakken meebrengen
Legertent incl 10 veldbedden € 100,00 p.n. zelf slaapzakken meebrengen

Evt. aanpassingen op bovenstaande mededelingen volgen nog in de loop der tijd

De stand van zaken, zoals nu bij mij bekend:
obw2008.jpg


mijn voorstel tot aanrijroute, een keer wat anders als via duitsland

We vertrekken vrijdags om 11.00 uur bij Cadcadz/ JG-autoservice, , Rondven 22D te Maarheeze. Na ca. 30 km stoppen we in Belgie om te tanken, de benzine is daar nu eenmaal goedkoper :P
Hier heb ik de garmin bestanden voor de geplande heenroute (route BE1) voor degenen met een GPS. Ook zit er een bestand bij met een aantal rondritten vanuit Little Creek, met dank aan the nighthawk
 
Laatst bewerkt:
Je kunt er idd niet vroeg genoeg bij zijn O-)

En die alcoholische versnaperingen waren inmiddels vervangen door chocomel :+
 
Onder voorbehoud van een Duitsland-legale uitlaat ben ik er ook bij :Y

Mijn agenda gaat alleen nog niet zo ver :+

O, en ik wil een caravan reserveren :)
 
Laatst bewerkt:
Daar gaan we nog eens even goed over nadenken.

[me="Liessy"]houd niet van krimperen :N :X[/me]
 
Indien mogelijk (wat niet onmogelijk is) gaat fozzie volgende x ook weer gezellig mee. :Y



*met of zonder rookgordijn* O-)
*O*



Dat rookgordijn was soms wel handig...vooral als ik weer eens een paar honderd meter achter was geraakt...

"snuif...yupz...hier zijn ze ook langsgekomen :Y we zitten nog op de goede weg"
 
Je kunt er niet vroeg genoeg bijzijn, dus op zaterdagavond na enkele (alcoholische) versnaperingen id volgende OBW ook al weer beslist.
de datum is 5-7 September 2008, plaats van handeling is wederom Motorcamping Little Creek

De rest van de details komen "binnenkort" nog wel :+


Uhm, 1ste weekend van September? :?

(dierenvoertoer, kadijker-run & nog zo wat jaarlijks terugkerende happenings, zijn volgens mij allemaal het 1ste weekend van September)

Lang verhaal kort, wij zijn d'r zeer waarschijnlijk niet bij het 1ste weekend van September. -O-
 
Uhm, 1ste weekend van September? :?

(dierenvoertoer, kadijker-run & nog zo wat jaarlijks terugkerende happenings, zijn volgens mij allemaal het 1ste weekend van September)

Lang verhaal kort, wij zijn d'r zeer waarschijnlijk niet bij het 1ste weekend van September. -O-
zelfde weekend als deze hoor...1e VOLLE weekend van september...

Dierenvoertoer is laatste van augustus toch?
 
Kinderweekend technisch gezien moet het kunnen, alleen zijn m'n ouders dat weekend 40 jaar getrouwd... zou dus zomaar kunnen dat ik dan al een feestje heb O-)

Ik hou het hier het komende jaar af en toe wel in de gaten of jullie de datum nog veranderen

:W
 
Ik heb het op mijn werk al in de agenda geschreven :Y

Ze keken raar op dat ik vroeg of we de nieuwe agenda al binnen hadden, maar nog raarder toen ik ook nog eens volgend jaar september ging vastleggen _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan