Race academy 2008 Alès Zuid Frankrijk

logo%201%20bw.jpg


Het circuit waar het allemaal gaat gebeuren :) Pôle Mécanique Alès Cévennes | Circuit | Auto | Moto | Karting


23-24-25 juli

  • De Tip
  • Petje Penetrate
  • Just Kroepoek
  • Cees Vino
  • Amazing.Ty


29-30-31 juli

  • DeRRis met vriend
  • BHRacing
  • Basia
  • luckysan
  • RSV-Kees (kees R1)
  • Bjorn (Gsx 600)
  • Decoray

Support

  • Handige hanrietta

4-5-6 augustus:

  • JFW
  • Bobpanne
  • Deadeye
  • Knaapie
  • Fantom
  • Boxertall
  • bikerbilly
  • Newbieneo
  • Soup
  • BHRacing
  • Basia
  • Kawakrisje
  • Peter @ R1
  • DesmoDinges
  • RonB01 - Zoekt alleen nog een trailer voor zijn motor :)
  • janz1961
  • Decoray


Support:

.....

16-17-18 september

  • Jessy
  • Gixxergirl1986
  • peter1972
  • Jandeman met 2 maatjes
  • geso
  • 600rr'tje
  • DanielV
  • GeertJanneke

Geef je naam op en dan kom je in de lijst zo hoef je niet het hele topic door te lopen wie er allemaal gaan naar RA :)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook :Y .


Ik moet alleen nog even goed nadenken of ik ga. Heb geen bijbaantje meer door 2 studies nu.
Lastig:
De RA is geld zeker waard; ik (je) leert er echt veel beter rijden.
Voor het geld van de RA inclusief reis kan ik ook 10 dagen op zandvoort rijden.

En wat heb ik aan beter rijden, als ik door het doen van de RA geen geld over hou om in NL te rijden. -O-

Ik probeer zo snel mogelijk te belissen :Y
 
Ik wil ook :Y .


Ik moet alleen nog even goed nadenken of ik ga. Heb geen bijbaantje meer door 2 studies nu.
Lastig:
De RA is geld zeker waard; ik (je) leert er echt veel beter rijden.
Voor het geld van de RA inclusief reis kan ik ook 10 dagen op zandvoort rijden.

En wat heb ik aan beter rijden, als ik door het doen van de RA geen geld over hou om in NL te rijden. -O-

Ik probeer zo snel mogelijk te belissen :Y

TADA... hier is op oplossing voor je probleem:
Gewoon naar de RA gaan en vervolgens een paar keer rijden op Croix voor 68 euro par dag ipv 125 voor CPZ.
BTW: volgend jaar gewoon op de paddock dus dat scheelt ook een bak geld.

Zo probleem weer opgelost :+

Maar ja, obv bovenstaande kan ik me voorstellen dat je twijfelt
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook de laatste week, maar moet wel vervoer hebben... :) Dus ik moet nog even overleggen met bijv. Deadeye... Anders wordt het lastig.
 
ik gaaaaaaaaaaa *O* :Y :W
Ik wil wel en weet ook wel bijna zeker dat ik ga, maar moet nog ff zien wat er financieel overblijft. :X
Met een maandje ofzo moet het wel duidelijk worden. Weet alleen nog niet welke dagen ik zal doen. :P
 
Vraagje: heb wel interesse, maar moet je echt NU al boeken om zeker te zijn van een plekje?

Verder:

a) eigen vervoer daarheen?
b) Waar kun je slapen, en is dat bij de prijs inbegrepen? (staat nogal onduidelijk op de site)
 
Wij gaan ook zeker weer die kant op :+

En we hopen weer veel deelnemers van ditjaar tegen te komen op Ales o.a met de barbeque :9

Volgenjaar gaan we waarschijnlijk met een extra auto erbij,dus is er plaats denk ik voor 2 motoren van rijders die geen vervoer hebben richting Ales!!

Mocht je belangstelling hebben geef dan even een mailtje !
 
Pietje,

Hieruit maak ik op dat het dus eigen vervoer is. Hoe gaat dat met slapen? Is er een camping o.i.d.?

Verder, wat zit er inbegrepen bij de prijs? Zit de benzine er bij voor al die dagen? Is er een bandenservice, en hoe zit het met monteurs?
 
Ik denk dat ik ook mee ga :+

Uhm, ik ga mee maar moet nog aan het idee wennen :? en hééél hard sparen B| en een plekje voor m'n motor vinden :) en een klimmaatje voor de 2 weken daarna 8-)
 
Wij gaan ook zeker weer die kant op :+

En we hopen weer veel deelnemers van ditjaar tegen te komen op Ales o.a met de barbeque :9

Volgenjaar gaan we waarschijnlijk met een extra auto erbij,dus is er plaats denk ik voor 2 motoren van rijders die geen vervoer hebben richting Ales!!

Mocht je belangstelling hebben geef dan even een mailtje !

Ja ik wil ook weer :} ik heb me nog niet ingeschreven maar dat komt nog wel.

Misschien dat ik wel gebruik wil maken van die aanbieding Pietje?

Groeten iNeo
 
Ik denk dat ik ook mee ga :+

Uhm, ik ga mee maar moet nog aan het idee wennen :? en hééél hard sparen B| en een plekje voor m'n motor vinden :) en een klimmaatje voor de 2 weken daarna 8-)
zo klim je ook! Ook gaaf. heb alleen zelf in wat hallen gehangen

Pietje,

Hieruit maak ik op dat het dus eigen vervoer is. Hoe gaat dat met slapen? Is er een camping o.i.d.?

Verder, wat zit er inbegrepen bij de prijs? Zit de benzine er bij voor al die dagen? Is er een bandenservice, en hoe zit het met monteurs?

Ik antwoord uit mijn ervaring hoe het afgelopen jaar was:
Geld is voor de cursus van drie dagen en dekt het gebruik circuit, instructeurs, dus eigenlijk de "cursus" gewoon.

Benzine moet je zelf regelen. Handig is het met een jerrycan op te halen bij lokaal benzine station (3min rijden).

Ik ga er van uit dat de banden service er gewoon weer is. Bij hun kan je banden kopen en laten monteren, of zelf meegebrachte banden laten monteren. Tevens deden zij ook klein onderhoud. Remblokjes etc.

Vervoer: eigengelegenheid, zeer aan te raden niet op de motor heen te rijden maar met trailer.

Overnachting: Je kan slapen op de paddock (tegen lichte vergoeding). Dat is dus groot asfaltterrein, dus beter een camper/caravan dan een tent.
Je kan ook een pitbox huren en daar in slapen. Boxen zijn aardig groot, wij hadden er 7 motoren staan en sliep 1 iemand.
Er zijn ook prima bed&breakfasts, hotels en appartamenten in omgeving. Je kan een lijst krijgen van de RA.

Lunch: kan je extra boeken. Is zeer uitgebreid en verzorgd. Maar teveel voor mij ik eet liever 2 croissants in plaats van uitgebreid.
 
Ook gaaf. heb alleen zelf in wat hallen gehangen
*O* Eerste klimmaatje heeft zich gemeld? *O*


Zijn er mensen die het wat lijkt om na de 3 circuitdagen er nog 2 weken aan vast te plakken: kamperen, klimmen, wandelen, genieten van het mooie weer en de bergen/rotsen *O* 8-) :9~ .
Vanuit Ales door rijden naar de Middelandse zee (ken ik zelf niet maar moet wel een klimgebied zijn) of richting Briancon (Geweldig mooi gebied om te klimmen en wandelen).
 
*O* Eerste klimmaatje heeft zich gemeld? *O*


Zijn er mensen die het wat lijkt om na de 3 circuitdagen er nog 2 weken aan vast te plakken: kamperen, klimmen, wandelen, genieten van het mooie weer en de bergen/rotsen *O* 8-) :9~ .
Vanuit Ales door rijden naar de Middelandse zee (ken ik zelf niet maar moet wel een klimgebied zijn) of richting Briancon (Geweldig mooi gebied om te klimmen en wandelen).

Hmm, dat klinkt als een plan 8-)


enige waar Boxertall op klimt is z'n motor O-)
 
*O* Eerste klimmaatje heeft zich gemeld? *O*


Zijn er mensen die het wat lijkt om na de 3 circuitdagen er nog 2 weken aan vast te plakken: kamperen, klimmen, wandelen, genieten van het mooie weer en de bergen/rotsen *O* 8-) :9~ .
Vanuit Ales door rijden naar de Middelandse zee (ken ik zelf niet maar moet wel een klimgebied zijn) of richting Briancon (Geweldig mooi gebied om te klimmen en wandelen).
nou....ik heb dus wel 'eens' in de hal gehangen. Heb zelfs nog een maandabo gehad, voor 1 maand. Ik heb dus gekleurde routes nodig anders kan ik het niet :P .

Maar nog 2 week erbij ga ik echt geen geld voor hebben. Die 2 week moet ik zomerbaantje doen -O-
 
nou....ik heb dus wel 'eens' in de hal gehangen. Heb zelfs nog een maandabo gehad, voor 1 maand. Ik heb dus gekleurde routes nodig anders kan ik het niet :P .
Maar nog 2 week erbij ga ik echt geen geld voor hebben. Die 2 week moet ik zomerbaantje doen -O-
Ook buiten heb je makkelijke routes :Y

Dacht je dat ik geld over had :? :N -O- :X

Kamperen en voor het tentje koken *O* = Low Budget én de leukste vakantie die bestaat :Y *O* Gaat echt een fractie kosten van Ales :Y



Wie meld(t/en) zich *D :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan