het grote yz/yzf/wr/wrf topic

yovan-yzf

MF veteraan
11 jan 2007
1.824
0
antwerpen
aangezien de honda boys een apart topic hebben gemaakt maak ik ook een yamaha topic *O* .
dus hier moet je zijn voor info. *D
2-takten gerust toegelaten!! ;)
full


hier mijn yzf 426
 
tog wel een paar goeie herinneringe he :P
maar er waren er ook een paar die niet echt goed te noemen zijn _O-

Ja, heb het destijds wel gelezen, is altijd een risico he ;)

De mijne staat te koop, maar als die weg gaat komt er gewoon een nieuwere yzf weer hoor *O* Ik heb totaal geen slechte ervaring met deze motor....
 
tog wel een paar goeie herinneringe he :P
maar er waren er ook een paar die niet echt goed te noemen zijn _O-

hangt er ook allemaal van af, als je pech hebt kan elke motor wel stuk lopen... hangt ook af van het onderhoud van de motor door vorige eigenaren.
 
is dat een 426?

Yovanneke, dat kun je zien aan de kappen! Zo heeft YZF/WRF (400,426) van 98 t/m 2002 heeft ronde uitsparingen achter bij de buddy en een YZF/WRF (450) van 2003 t/m 2005 tot hoekige uitsparingen bij de buddy.. 06 en 07 model is weer totaal anders....

www.bikepics.com

Daarnaast zijn er nog veel meer verschillen, op bikepics staan heel veel modellen van motoren, kun je alles tot in detail gaan vergelijken ;)
 
Laatst bewerkt:
Maar ga niet blind op bikepics af, niet alle motoren staan bij het goede bouwjaar.

Klopt :Y Heb het vaak genoeg gezien....

Google doet vaak ook wonderen :Y

Maar je kan op bikepics zomaar motoren toevoegen volgens mij, die niet eens zouden bestaan.... Bijv. Yamaha cr450....
 
Laatst bewerkt:
ik ben van plan ook een yz 125 te kope :z (waarschijnlijk als die goed loopt enzo..)
mun cr 125 is juist weg
van die brol moet ik pas kotse })
heletijd stukke aan die honda's
ben is benieuwd of dat met de yz ok is
grtjz tim
(hoe kan ik een foto posten? bij mij geeft die een foutmelding dat die het bestand niet vind :? )
 
Yovanneke, dat kun je zien aan de kappen! Zo heeft YZF/WRF (400,426) van 98 t/m 2002 heeft ronde uitsparingen achter bij de buddy en een YZF/WRF (450) van 2003 t/m 2005 tot hoekige uitsparingen bij de buddy.. 06 en 07 model is weer totaal anders....

www.bikepics.com

Daarnaast zijn er nog veel meer verschillen, op bikepics staan heel veel modellen van motoren, kun je alles tot in detail gaan vergelijken ;)

ja ik wist al zeker dat het geen 450 was dat zag ik aan de kappen, maar wist ni zeker of dat het nu een 400 of een 426 was.
 
rij je ook met die wr op de weg of alleen op circuit?
Eigelijk bijna alleen maar in het zand/offroad en af en toe op het circuit (Landsard/Veldhoven.)

Maar heb begin juni mijn enkel gebroken na/tijdens een valpartij (reed iets te hard over een zandberg) en sindsdien geen meter meer gereden.
 
Laatst bewerkt:
he een vraagje

ik heb op een site gelezen dat je een grijs draadje van de cdi kan door knippen en dat hij meer toeren kan draaien gelijk aan een yzf heb zelf een wr250F van 2003 ik ben benieuwt als iemand daar ervaring mee heeft en als het echt verschil maakt wil graag mijn motor onderin wat meer power geven heeft iemand een idee
groet wr freak
 
Eigelijk bijna alleen maar in het zand/offroad en af en toe op het circuit (Landsard/Veldhoven.)

Maar heb begin juni mijn enkel gebroken na/tijdens een valpartij (reed iets te hard over een zandberg) en sindsdien geen meter meer gereden.

want ik heb een yzf 426 en ik heb eigenlijk een kenteken nodig binnen een jaar. kan ik dat kenteken van jou niet overkopen? :P kweet niet of het gaat...
 
want ik heb een yzf 426 en ik heb eigenlijk een kenteken nodig binnen een jaar. kan ik dat kenteken van jou niet overkopen? :P kweet niet of het gaat...
Technisch gezien kan het wel, maar ik moet je teleurstellen, ik verkoop mijn kenteken niet.
 
mijn broer zijn brommert.. YZ125 2005

yz12505waldo001ed8.jpg


rijdt super fijn al zeg ik het zelf! veel power, stuurt messcherp en lichter dan elke andere 125!
enige pech die ik er tot nu toe mee heb gehad is dat de onsteking het liet afweten..

(sorry ik was ff te lui om op mijn eigen account in te loggen :P, grtz WallieWalllie)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan